Merak eden olmuştur illa ki boy tablosunu verim:
Phoenix: 188
Yoru: 180
Cypher: 175
Sova: 185
Omen: 186
Breach: 195
Gekko: 182
Jett: 165
Neon: 160
Fade: 170
Harbor: 190
Astra: 172Yoru
Elimdeki zehirden biraz daha içime çekmeye çalışmış, öksürdüğümde ise Cypher sırtıma vurmuştu.
"Senlik bir iş değil demek ki Yoru bırak hadi."
"Yok alışırım."
Elimde yanan sigarayı çevirmiş ve iğrenir bir bakış atmıştım. Hafiften uyuşturmuştu gerçi, 2. Sigaraydı bu elimdeki.
"Heeey."
Duyduğum kalın sesle bize doğru gelen ikiliye bakmıştım... Muhtemelen arkadaki Breach'ti. Öndeki adamın da yüzündeki üç çizgi biraz korkutucu olmasına sebebiyet veriyordu.
"Selam."
İKİSİNİN SESİ DE AŞIRI KALINDI? Siyah saçlı abi gülümseyip elini uzattığında elimde yanan zehri atıp elini sıkmıştım.
"Omen ben. Bu da Breach."
"Yoru ben de."
"Aşırı... Dağılmış duruyorsun. İyi misin?"
"İyiyim... Niye ki?"
"Sen de Cypher gibi içine kapanıksın anlaşılan."
Breach olan adam gülüp kafasını iki yana sallamış sonra da Cypher'a dönmüştü.
"Yine en kısa sensin."
"YA BREACH!"
Gülüştüklerinde ben de katılmıştım. Göründükleri kadar korkunç değil gibilerdi ama zaman gösterecekti sanırım.
"Sakıncası yoksa yüzüne ne oldu?"
Bir anda gülmeler kesilmiş bütün gözler bana dönmüştü, yanlış bir şey mi sormuştum acaba?
"Hmm... Sova ile kavga etmiştim."
"Ne?"
YÜZÜNDE 3 TANE YARA İZİ VARDI! Düşününce Sova'nın gözünde de yara vardı, bu denli birbirlerini sevmediklerini bilmiyordum aslında. Gerçi Sova'nın gözünü Omen mı yaptı ondan da emin değildim.
"Şu an Sova'nın gözündeki yarayı düşünüyorsan, evet, o da benim eserim."
Sormadan sorumu cevapladığı için minnettar olmuştum ama dışıma sadece gülümsemekle yetinmiştim.
"Anladım."
"2 sene oldu sanırım ya?"
"11'dik işte."
"Çok şey kaçırmışım ya."
"Neyse oyalanmayalım hadi, masamız hazır."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Re:Valorant Highschool
FanfictionBol taşşaklı lise kurgusu Çoğunlukla Texting, bir o kadar da pov. Asıl Shipler: Yorunix/RiftFire - Cysova/Cyberowl Yan Shipler: Fadeshock, Harbor+Astra, Jett+Gekko, Paraheal, Reyna+Breach, platonic IsoLock-Isekko