10

196 19 65
                                    

Neon

Okula gelmiş her zamanki bankta oturuyorduk. Çifte kumru Jett ve Gekko geldiğinde öğürmüş gibi yapmıştım.

"Ne var be?"

"Gay değilsiniz krşm çekil önümden."

Okula kol kola giren Austin ve Jack'e baktığımda sırıtmaya başlamıştım. Keşke bu ikiliyi sevişirken falan yakalasaydım.

"Günaydın."

Sova gelince 'hıh' sesi çıkarıp başımı çevirmiştim. Sosaypır shipliyordum ben gitmiş am peşine düşmüştü Sova da.

"Ne var be?"

"Sus seni pislik konuşma benimle."

"Peki."

Cypher ile sevişene kadar trip atacağım sana çocuk. Hele de bi göreyim seni bir kızın yanında nasıl Cypher'a boş ver kanka orospuymuş diyorum.

"Günaydın."

Yoru ve Phoenix aynı anda geldiğinde sırıtarak bakmıştım. Bu ikili çok yakışıyordu ya, en büyük aşklar kavgayla başlar zaten di mi?

"Ne o sen sevgiline koşmayacak mıydın? Her sabah yaptığın gibi."

"Ya bi kessss."

"Di mi, garip."

Yoru kıkırdadığında Phoenix omzuna vurmuştu kaşlarını çatarak. Yoru abartılı bir tepki vermişti.

"Aaah kolumu kırıyor!"

"Ya salak mısın sen? Sinek ölmez o vurmayla."

Yoru dil çıkardığında gülüp ayaklanmıştım, herkes gelmişti.

Zeki Bitcheslar

Deadlock: Bir gün hepimiz kaçsak anlaşıp da hocalar göt olsa ne güzel olurdu ya.

Fade: Pikniğe gideriz kaçıp.

Chamber: Güzel olur. Di mi Yoru?

Yoru yazıyor...

Phoenix: Yoru yerine cevap vereyim, siktir git Chamber.

Yoru yazıyor...

Chamber: Girme aramıza pislik.

Yoru: Siktir git Chamber.

Chamber: Phoenix Yoru'nun telefonunu aldığını görebiliyorum kanka.

Yoru: Çok biliyon.

Chamber: xd

Phoenix

"Versene ya telefonumu!"

"Dur bi."

Sağlam koluyma bacağımı çimdiklediğinde ağlamaklı bir ses çıkarmıştım. O tırnaklar neydi ya öyle?

Re:Valorant HighschoolHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin