92

84 13 7
                                    

Deadlock

Herkes tamamen geldiğinde kalabalık ortama bakmıştım, çoğu mangal yemek için gelmişti ama gerçekten benimle vakit geçirmek için gelen de vardı. En çok da tamamen kişiliği değişmiş Gekko'ya şaşırıyordum çünkü saçımla oynuyordu bildiğin.

"Ne garip bir ton bu ya..."

"Derken?"

"Doğal rengi beyaza yakın saçının farkındasın değil mi?"

"Evet ama sen daha iyi bilirsin."

"Anlamadım?"

Espri yapmıştım ama açıklamamı isteyen iki suratla keyfim kaçmıştı. Ben oturup ağaca yaslanmıştım, Gekko yanımdaydı arkasında da Iso vardı ve Gekko'nun omzu üstünden bakıyordu. Gekko farkedince biraz kaçıp bana yaklaşmıştı.

"Ne demekti o söylesene be."

"Ya espri açıklamak istemiyorum."

"Haa sen kavga ettiğinizde saçını yolmamış mıydın?"

"Heee..."

İkisi de aydınlandığında göz devirip gülmüştüm. Ateşi sonunda kurduklarında Phoenix ve Yoru gelmişti.

"Ben sana demedim mi kuramazsınız diye."

"Kurduk ama ağla."

"Harbor."

Yoru kaplumbağa gibi gezdiğinden kaşımı kaldırıp bakmıştım, bizi farkettiğinde Phoenix'e haber edip yanımıza gelmişti. Gülümseyip selam vermiştim.

"Selam kanka oturabilecek misin yoksa dikilmen için sana mekan ayarlayalım mı?"

"Gekko susmazsan sen oturmayacak hale gelirsin çocuk, selam Deadlock."

"Ya selamımı almadı it."

"İt mi?"

Yoru Gekko'yu çekip örtü üzerinde biraz sürüklemişti Gekko ise yardım çığlıkları atıyordu.

"TAMAM ÖZÜR DİLERİM! İZLEMESENİZE LAN İMDAT!"

"Iso yardım edecek misin?"

Gülerek söylediğimde daldığı yerden ayrılmış ve ayaklanmıştı, gerizekalı bu çocuk ya... Yerler bunu.

"ARKADAŞLAR TAVUK ŞİŞ YOK!"

"NE DEMEK YOK?"

Yoru sürüklediği Gekko'yu bırakıp kahırlanmıştı. Iso da Gekko'ya kalkması için elini uzattığında Gekko homurdanıp kıçını dönmüştü.

"Ya ne?"

"Çok yardım ettin kanka sağ ol, İZLEDİN ULAN RESMEN BIRAKANA KADAR!"

"Korktum..."

"Tavuk şiş haberi olmasa öleceğim ya!"

Gülüp kafamı iki yana sallamıştım kendi kendime. Niye en güzel zamanlarımda gitmek zorundaydım ki?

***

Phoenix

"Of ya."

Re:Valorant HighschoolHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin