Phoenix: Uyudun mu
Yoru: Yok daha uyumadım
Phoenix: Tmm dışarı gelsene
Yoru: Bu saatte?
Phoenix: Kapının önüne çık ya
Yoru: Niye ya söylesene
Phoenix: Üşüdüm sarılırsın. (görüldü)
***
Yoru
Kalkıp dolaptan atkı ve bere alıp kapıya koşarcasına gitmiştim. Ceketimi üstüme geçirip kapıyı açtığımda sokak lambasının yanında ellerini ısıtmaya çalışan adama baktım.
"Sadece sweatle çıkmak biraz cesur olmamış mı?"
"Havaların ısınmasına güvenmiştim."
Kampta bana verdiği mor sweati giymişti, harbi her şey yakışıyordu ya. Ayaklarıma bir şeyler geçirip ilerlemiş, kafasına bereyi geçirdikten sonra boğazına atkıyı sarmıştım. Biraz yüzüme baktıktan sonra kafamı hafifçe eğmiştim.
"Ne oldu?"
"Sarılmayacak mısın?"
Gülüp kafamı iki yana salladıktan sonra kollarımı bedenine sarmıştım. Kalıplı çocuktum aslında ama o da beni kollarıyla sardığında küçük hissetmiştim.
"Seni bu saatte buraya getiren ne peki?"
"Bir dakika daha bekle."
Mırıltıyla onayladıktan sonra sarılmayı bırakmayıp kokusunun tadını çıkarmıştım. En sonunda kolundaki saat ötmeye başladığında ayrılıp saati susturmuş sonrasında ise beni kendine çekip dudaklarıma kapanmıştı. Bir an boşluğa düşsem de karşılık vermiştim. Geri çekildiğinde sırıtan suratına baktım bir süre, istemsizce ben de sırıtmaya başlamıştım.
"Yeni yaşının ilk öpücüğünü hemen vermek istedim, doğum günün kutlu olsun."
Kafamı omzuna dayayıp kıkırdamıştım. Tamamen aklımdan çıkmıştı doğum günüm. Biraz geri çekilip küçük bir hediye kutusu uzattığında gülümseyip almış ve kutuyu açtığımda siyah ipe bağlı yüzüğe bakmıştım. Kutudan alıp boynuma takmış sonra da sweatin içinden kendi boynundaki yüzüğü çıkarmıştı.
"Çok güzel olduk."
"Bunu teklif saymalı mıyım peki?"
Gülüp dudaklarıma kısa bir öpücük bırakmıştı. Yüzüğü parmaklarımın arasına alıp çevirmiştim.
"Öyle de diyebiliriz, neden olmasın?"
"Daha yeni girdim 18'ime, hemen zimmetledin yani beni?"
Kıkırtısı hafif bir kahkahaya dönüştüğünde ben de katılıp tekrar sarılmıştım. Bir kaç ay öncesine göre bugünler hiç gerçekçi gelmiyordu.
***
Sova: *fotoğraf*
Sova: Tiplere bak sokak lambası altında öpüşüyorlar
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Re:Valorant Highschool
FanfictionBol taşşaklı lise kurgusu Çoğunlukla Texting, bir o kadar da pov. Asıl Shipler: Yorunix/RiftFire - Cysova/Cyberowl Yan Shipler: Fadeshock, Harbor+Astra, Jett+Gekko, Paraheal, Reyna+Breach, platonic IsoLock-Isekko