Yoru
Esneyerek ilerlerken yerdeki toprağa ayağıyla desen çizen adama bakmıştım.
"Ne yapıyorsun?"
"Ah Yoru... Seni bekliyordum..."
Kaşımı kaldırıp baktığımda biraz yaklaşmıştı.
"Beraber gideriz diye düşündüm."
"Olur..."
Yanında sessizce yürümeye başlamıştım. Yürürken bana dönüp bakmıştı ama göz temasından kaçınmaya çalışıyordum.
"İyi uyuyabildin mi?"
"Hmhm... Sova'yı bekleseydik ya. Şimdi aklıma geldi yan evde olduğu."
Gülüp durduğunda ben de durmuştum. Telefonunu çıkarmış ve birini aramıştı.
"Belki de çoktan okuldadır, bi arayalım. Gerçi görmedim seni beklerken de."
"Çok mu bekledin ki?"
"Çok denemez ama az da denemez."
Telefon açıldığında biraz hal hatır sorduktan sonra beklediğimizi Sova'ya bildirmişti. Çantamın kolluk yerleri de ne kadar kirlenmiş ya off...
"Gelir 5 dakikaya. Gel markete girelim o arada."
İlerlediğinde arkasından ilerlemiştim. Aaa yerdeki taşlardan birinin rengi farklıymış...
"Yoru konuşsana biraz ya..."
"Ha? Ne? Ne oldu?"
Çikolata alıp kaşlarını kaldırmıştı. Uzatıp bakmıştı boş gözlerime.
"Sen de istiyor musun?"
"Yok..."
"Tamam sana da alıyorum aynısından."
3 tane alıp kasaya vermiş sonra da kucağıma atmıştı birini. Zar zor gofreti tutup çıkmıştım marketten.
"Ah Sova da gelmiş. Al lan."
Gofreti verip kendininkini açmış ve yarısını tek seferde ısırmıştı. Omen haklıydı galiba ya.
"Günaydın, buluşmuşsunuz."
"E karşılaştık işte. Beraber gidelim dedim Yoru da kabul etti."
"Karşılaştınız yani?"
"Aynen öyle oldu."
"Yanlışlıkla mı oldu yani."
"Sova uzatma."
Sinir olmuş bir ses tonuyla konuştuğumda sırıtıp bana bakmıştı Sova. Boğarım oğlum seni.
"Hodo godolom."
"Lan ağzındakini yut da konuş, ayrıca ne zaman düzgün yiyeceksin ya? 7'sinde neyse 70'inde de odur dedikleri doğruymuş."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Re:Valorant Highschool
FanfictionBol taşşaklı lise kurgusu Çoğunlukla Texting, bir o kadar da pov. Asıl Shipler: Yorunix/RiftFire - Cysova/Cyberowl Yan Shipler: Fadeshock, Harbor+Astra, Jett+Gekko, Paraheal, Reyna+Breach, platonic IsoLock-Isekko