7.BÖLÜM:Hedefimiz Kule(2)

33 4 1
                                    

-Doğruyu söyle.

Dedim ciddi bir sesle. Enna o anda koluma hafifçe vurdu ve adamın boğazından kılıcını çekti.

-Etrafımız sarıldı.

Dedi ciddiyetini korumaya çalışarak. O an ne olduğunu anlamaya çalışırken kuleden aşağıya baktım. Her tarafta adam vardı ve silahlıydılar.

O anki sinirle önümüzde duran adamı yakasından tutup aşağıya fırlattım.

Merak etmeyin.(Çok umrunuzdaymış gibi) adam ölmedi. Çünkü adamı aşağı atma ihtimalimizi de düşünüp önlem almışlardı.

Bir kaçı adamla ilgilenirken bir kaç adam içeri girdi. Endişeyle Enna'ya baktım. O da bana baktı.

Hazır olduğunu gösterir gibi kafasını salladı ve ben de onay verdim. O anda Enna silahını çıkardı.

Adamların silahları gibiydi ben de yanımdaki silahımı çıkardım ve gece görüş gözlüğümü taktım.

Balkondan içeri girdik ve merdivenin yanına pustuk. Yaklaşık dört adam yukarı çıkıyor.

Onları halletmek kolay ama dışarıdakileri nasıl atlatıcağız?

O anda merdivenlerden sesler gelmeye başladı. Yukarıya yaklaşıyorlar.

Silahımı hazırladım. Diğer elime de bir fırlatma bıçağı çıkardım.

Enna'ya baktım. Onun elinde bir sis bombası vardı. Kulağına yaklaştım.

-Sis dikkat çekmez mi?

Enna kıkırdadı. Zevk alıyordu.

-Şovu severim.

Dedi, alaycı bir tavırla. Ona sırıtarak karşılık verdim. Yaklaşıyorlardı.

Yukarı dört kişi çıktı ve hepsi balkona doğru yöneldi. Tam balkonun kapısını açarlarken Enna ile aynı anda çıktık ve iki kişiyi tam kafasından vurduk.

Diğer ikisi bize döndü ve ben birini fırlatma bıçağı ile yaraladım. Enna'da sis bombasını patlattı.

O an yaraladığım adama doğru koştum ve onu silahımın kabzasıyla bayılttım. Fırlatma bıçağını da geri aldım. Çok kan kaybedicektir.

Ölmez belki ama olsun. Sis dağılmadı. Çünkü balkon kapısını kapatmıştık. Bir anda yanımda birini hissettim.

Bu Enna'ydı.

-Dışarı nasıl çıkacağız?

-Burası eski bir kule ve merdivenlere bakarsak kesinlikle dışarı çıkmak için gizli bir geçit veya acil çıkış kapısı bulunuyordur.

Dedi ve etrafa bakınmaya başladı. Sisten bir şey görünmüyordu. Kapıyı açarsak askerler dumanı görüp gelirdi.

Duvarlara yaklaştım ve bir şeyler bulmaya çalıştım ve elime bir çıkıntı geldi.

-Bir şey buldum.

Dedim sesimi yükselterek. Enna anında oraya geldi ve çıkıntıyı oynattım bir odaya çıktık.

İçeri girdik ve geçidi kapattık. Etraf karanlıktı. Fenerlerimizi yaktık.

İlk birbirimizin yüzüne tuttuk. Karanlıkta birbirimizi görememiştik ve şuan kurallar falan umrumuzda değildi.

Karşımda siyah kısa saçlı ve gri gözlü bir kadın duruyordu. O da benim kadar şaşkındı.

Bunca yıl birbirimizi görmeyi beklemiştik ve sonunda buluşmuştuk.

2 Kuşak Sonrası: Holmes &WatsonHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin