Holmes ilk adımı atmıştı. William'ın yanında yer almıştı. Tabi öyle görünüyordu. William Holmes'un iplerini çözdürdü ve ona bir tür kliniğe kadar eşlik etti.
Yüzündeki sevinci gizlemiyordu. Şuan kendini daha güçlü hissediyordu. Adaletin en önemli destekçisi olan Enna Holmes'u esir almıştı. Artık önünde kimse duramaz gibi hissediyordu.
Holmes güçlükle yürüyordu. En sonunda zorlukla sedyeye oturdu.
-Burada tedavin için her şeyi bulabilirsin. Keyfini çıkar.
William bu sözlerden sonra dışarı çıktı ve "Robert"ı müjdeli haber için aradı.
-Oyunu kaybettin James zafer bizim.
James yani sözde "Robert" karşısındaki esire doğru konuştu.
-Senin psikopat pes etmiş. Git de onu biraz örnek al.
James sırıttı ve telefona geri döndü.
-Nasıl yaptın bunu gerçekten hayret edici. O psikopat kötülüğe yönelmeyi bırak devlet memurluğuna bile yanaşmamıştı.
-Herkes eninde sonunda pes eder James bunu o yanındakine de ilet.
James sırıtarak yanındaki esire baktı.
-Seve seve.
William telefonu kapattı ve yoluna devam etti. James ise önündeki esire döndü ve onun ağzını açtı.
-Seç Robert bu son şansın. Herkes eninde sonunda pes eder.
Holmes kliniğe bir göz attı ve kendini elinden geldiğince iyi bir duruma sokmaya çalıştı. William'ın onu neden kendisini tedavi etmesi gerektiğini söylediğini biliyordu.
Çünkü Holmes gerekçen perişan görünüyordu. Çok yorgundu ve üstüne yaralıydı. Bu da onun kendisini iyice tedavi edemeyeceğinin işaretiydi.
Eğer ki Holmes kendisini yeterince tedavi edemezse Holmes yine halsiz düşer ve bu yine William için bir avantaj olurdu.
Holmes yaralarını temizledi ve onları bandajladı. Yüzünü yıkadı ve kendine geldi ama yine de ayakta durmakta zorlanıyordu. Oturduğu sedyenin önündeki masanın yanında bir baston bulunuyordu.
Holmes bastonu eline aldı ve uzunluğuna baktı. Onun için ideal olduğuna karar verdiğinde sedyeye geri döndü ve etrafı inceleyip plan yapmaya başladı.
Holmes'un sağ kolu dirseğinden bileğine kadar bandajlıydı. Sol ayağının büyük bir kısmı çizildiği için bandajlıydı. Sağ bacağı ile sol kolu ise çiziklerle kaplıydı. Sağ gözünün altı çizilmişti.
Holmes temizliğin verdiği huzur ile dinlenirken aynı zamanda düşünüyordu. Ne yapmalıydı. Amaçlarını nasıl öğrenecekti.
Sanırım bunu yaşayarak öğrenebilirdi.
------------------
(Lowell Watson)
Ertesi gün olduğunda Mike oraya gidecek küçük bir ekip hazırlamıştı. Bu bizimle olay yerine kadar gelecek olan kişilerdi. Diğer ekip ise daha uzakta kalabalık bir grup olacaktı.
Sally ise ilk başta çok stresliydi. Mike onu az çok sakinleştirmeyi başarmıştı. Ona olacakları anlatıp güvenlik önlemlerinden bahsetmişti.
En sonunda her şey hazır olduğunda son kez Mike bize her şeyi son bir kez anlatmaya karar vermişti.
-Sally alana en son sen varacaksın gelen kişileri olabildiğince oyalaman önemli kim olduklarını tespit etmeliyiz. Ben ilk önce büyük grubu yerlerine yerleştirdiğimde Lowell sen de küçük gruba yön vereceksin. Ben grubumu düzene sokar sokmaz senin yanına varacağım.
Bu şekilde bir kaç tane daha güvenlik önlemi saydıktan sonra saat 22.35 olmuştu. Mike grubu için gittiğinde ben de kendi grubum olan dört kişilik ekiple yola çıktım.
Sally'nin duracağı yeri gözleyebileceğimiz yerlere dağıldıktan sonra Sally'e sinyal verdim ve Mike'ı beklemeye başladım. Bir 10 dk daha geçtikten sonra Mike geldi.
-Konumu doğru takip etmiş olmalıyız. Mesajı atan kişi buralarda olmalı.
Bu sözlerle beraber Sally'nin ve gizli şahısın görüş alanımıza girmesini bekledik.
-------------------
Yazar:Arima
Umarım hoşunuza gitmiştir. Sizi seviyorum. Hoşça kalın.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
2 Kuşak Sonrası: Holmes &Watson
FantasiDöneminin en ünlü dedektifi olma ünvanına sahip olan Sherlock Holmes ve vazgeçilmez dostu John Watson'ın torunları bir vasiyet amacıyla bir araya gelirler. Dedelerinden kalan bu vasiyetin sadece eskileri yadetmek için olduklarını düşünselerde bu bul...