68. BÖLÜM: Sakinleş

5 1 0
                                    

Bir uçurum kenarında boş bir piknik masası. Huzur dolu gözüküyor ama aynı zamanda bir trajediye de ev sahipliği yapabilir. İşte hayatta böyledir. İki olasılık vardır. Herhangi birini seçmeniz gerekir. 

Bu iki bilinçaltının kararlarını ve gerçekleri alacağı nokta olacak. Biri tecrübeli, bilgili, kendinden emin ve olacaklardan haberdar iken diğeri onu korumak için saklanan gerçekleri öğrenmek için savaşıyor. 

Kim oldukları ise göreceli.

***********

Evden apar topar sinirle adeta koşar adımlarla çıktım. Sokaklar sessiz ve soğuktu. Üstüme paltomu almıştım ama yine de titriyordum. Buna rağmen devam ettim ve evden uzaklaştım. Evin yakınlarında bir park vardı. Ayaklarım nedensizce beni oraya sürükledi. Bir banka oturdum ve sakinleşmeyi bekledim. 

Sakinleştiğimde ayağa kalktım ve parkta yürümeye başladım. Saatlerce yürüdüm. Vaktimin çoğunu parkta geçirdim. Güneş batmıştı. Ne kimse beni aradı ne de biri yanıma geldi. Akşam olduğunda bir sokak lambasının altından geçerken gözüm gölgeme takıldı. Bir an durdum.

Dalmışım. Bir irkilme hissettim.  Bir anda arkamı döndüm. Sessizlik... Kimse yoktu. Sonra bir daha arkamı döndüm ve yine kimseyi göremedim. Birinin arkamdan geçtiğine yemin edebilirdim ama kimse yoktu. 

Yürümeye devam ettim.  Kendimi boş bir yeşillik alanda buldum. Bir anda aklıma Holmes ile yaptığımız idmanlar geldi. Aurası o zaman aktifti. Peki şimdi ne olmuştu da bunu yapmayı bırakmıştı? 

Aslında bende auramı düzgün kullanamıyorum. Kimse güçlerini düzgün kullanamıyor. Oysaki bizim Holmes gibi bir engelimizde yok. Saygıdan mı yoksa içimizde bir şey mi bizi engelliyor? Belki de vicdanımızdır.

Etrafımı biraz kontrol ettim. Kimsenin olmadığını görünce elimi kaldırdım ve işaret parmağımla havada bir daire çizdim. Bir güç küresi oluşturmuştum. Onu yavaşça havaya bıraktım. Yukarı doğru süzülen küre parmaklarımdan kayıp gitmişti. 

Küre belirli bir yüksekliğe çıktı ve gözlerime bir aydınlık düştü. 

*******

Yazar: Arima

2 Kuşak Sonrası: Holmes &WatsonHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin