Davet bugün saat 22.00'da başlayacak. Her şeyin hazır olduğuna dair Bay William'dan bir mesaj aldık.
Sonra da kendi kıyafetlerimizi ve silahlarımızı kontrol edip Bay William'a hazır olduğumuzu bildirdik.
Davetin özeti kısaca şöyle olacak:
Biz davet saatinden yaklaşık 10 dakika önce oraya gideceğiz.
Orada biz hazırlanırken halk bahçeye toplanacak ve davetliler binaya giriş yapacak.
Herkes toplandığında önce binanın balkonuna çıkacağız ve halkı selamlayıp içeri gireceğiz ve davetlilerle tanışacağız.
İçeride davetliler için bir müzik dinletisi olacak büyük ihtimalle davetliler arasında birbirini dansa kaldıran çıkacaktır.
Halk için olan müzik dinletisi hakkında bir bilgim yok ama sanırım ünlü bir şarkıcının konseri olacakmış.
Açıkçası dışarıdaki insanların bizden daha çok eğlenceyi kesin.
Ben bunları düşünürken Holmes kıyafetini denemek için gitmişti. Ben de onu ortak çalışma odasında bekliyordum.
Bir süre sonra içeri girdi. Üstünde gotik tarzı siyah bir elbise vardı.
(Enna Holmes'un elbisesi)
Önümde bir selamlama yaptı ve elini kapıya doğru uzattı.
-Senin takımın da içerde Watson bir dene istersen.
-Olur denerim. Senin elbise hakkında bir sıkıntın yok değil mi? Silahlarını saklayabiliyor mu?
Holmes elini indirdi ve elbisesinin eteğini hafifçe kaldırdı. Silahları açığa çıktı.
Bacağında bir tabanca ile birkaç fırlatma bıçağı vardı.
-Gayet iş görür.
Eteğini bıraktı ve silahlar saklandı.
-Peki o gün atış alanında denediklerimiz nerede?
-Onları diğer bacağımdaki küçük cebe koydum. Seninde silahların için ceketini hazırladım.
-Teşekkür ederim.
-Rica ederim her zaman.
Holmes'a teşekkür ettikten sonra kapıdan çıkıp odama gittim. Odamdaki takımımı giyer giymez Holmes'un yanına gittim.
İçeri girdim ve Holmes'un önünde bir selamlama yaptım.
Üstümde gotik tarzı siyah bir takım vardı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
2 Kuşak Sonrası: Holmes &Watson
FantasíaDöneminin en ünlü dedektifi olma ünvanına sahip olan Sherlock Holmes ve vazgeçilmez dostu John Watson'ın torunları bir vasiyet amacıyla bir araya gelirler. Dedelerinden kalan bu vasiyetin sadece eskileri yadetmek için olduklarını düşünselerde bu bul...