45. BÖLÜM: Sinir

8 1 0
                                    

Holmes çalışma odasına sinirle girdi ve kapıyı çarptı. Arkasından kapıyı çalıp girdiğimde Holmes sandalyesinde bir tur dönüp oturdu.

Düşünceli ve gergin bir şekilde yere bakarken demin yaslandığım yere geçtim ve Holmes'un düşüncelerinden çıkmasını bekledim.

Ani bir hareketle düşünceli halinde sıyrıldı ve hala geçmemiş olan siniriyle bana döndü.

-O adam ilk başta dediğimde gitmeliydi. Eğer ısrar etmeseydin şuan-

-Peki hepsi benim hatam.

Holmes sinirden kendini kaybetmiş ne dediğini bilmiyordu. O yüzden en iyisi ne diyorsa kabul etmek.

Holmes nefes nefese bir şekilde durdu ve bir süre hareket etmedi. Sonra bir anda ayağa kalkıp odada rastgele dolanmaya başladı.

Masasının sağ tarafında duran kitaplığına gitti ve birkaç dosya karıştırmaya başladı.

Bunu genelde gergin olduğunda hep yapar. Çalışmak ya da bir şeylerle ilgilenmek onun için bir tür terapi.

Müzik yapmakta buna dahil ama şu anda buna pek uygun bir zamanda değil.

Holmes bir kaç dosya daha katıştırdı ve en sonunda yüzünde garip bir sırıtış belirdi.

Yanına gidip dosyaya göz attığımda orada Bay William ile ilgili bir kaç yazı ve bilgiler olduğunu gördüm. Holmes'un bunlara nerden ulaştığını sormayacağım.

Söylemez zaten. Şuan ki durumumuz bunlarla ne yapacağı. Holmes bilgilere göz attı ve dosyayı masasına koydu.

Sonra  tekrar sandalyesine oturdu. O an ne yapacağını ya da ne düşündüğünü ben bile anlayamadım. Gri gözleri bir şey düşünürken hep yaptığı gibi bir noktaya kilitlenmiş bakıyordu.

Bir süre sonra tekrar bana döndü.

-Bay William'ın ne kadar masum olduğunu sorgulamaya başladım Watson. Bu kaba ve otoriter adamın geçmişi temiz olamaz. Nasıl tavırları olduğunu gördün mü? Bu kadar iyi oyunculuğa ve duygu kontrolüne sahip biri zor bulunur. Her ne kadar polis olsada bu işte bir iş var.

-Haklı olabilirsin ama bu konu hakkında ne yapabilirsin ki?

-Ben bu tür şeylerle uğraşamam ama merakımızı gidermemiz için bir çare gerekli değil mi? Mike'a haber ver Watson! Yanına en kısa zamanda uğramalıyız.

Başımı salladım ve Mike'a mesaj attım. Onunla bir görüşme için sözleştikten sonra Holmes'a da haber verdim.
*********
Yazar:Arima

Bu bölüm biraz kısa oldu özür dilerim ama bağlamam için biraz zaman gerek.

İyi okumalar.


2 Kuşak Sonrası: Holmes &WatsonHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin