54. BÖLÜM: Kavuşma

6 1 0
                                    

Sally görüş alanımıza girdiğinde bir arabada uzakta göründü. Uzakta duran arabadan üç kişi indi. 

Üçü de cübbe giymişti. Vücut yapıları görünmediği için kendileriyle ilgili bir çıkarımda bulunamadım.

Üçünden biri öne çıktı. Geri kalan arkadaki iki kişiden biri sanki belinde bir silah varmış gibi elini beline attı. Bastonlu olansa iyice elindekini kavradı.

Öndeki Sally ile konuşmaya başladı.

-Sally Taylor. Yegane hizmetli. Sizinle buluşmak büyük bir şeref. Buluşma şartlarını yerine getirdiğinizi umuyorum.

Sally oldukça sakindi. Sırtı bize dönük olsa da o kararlılığını sesinden hissettik.

-Benden ne istiyorsunuz?

-Tek geldiğinizi umuyorum.

-Tek geldim.

Öndeki adam arkasındaki bastonluya döndü. Bastonlu kafasını salladı. Yanındaki kişi bastonluya yaklaştı ve arada bir fısıltı geçti.

Herkes tekrar yerine geldiğinde konuşma devam etti.

-Birilerinden Enna Holmes'un yerinde olmadığı bilgisini aldık.

Sally şaşırılacak bir kararlılıkla cevap verdi.

-Evet. Bayan Enna buralardan uzaklaşmayı seçti. Şu anda Bayan Enna görevinde değil. 

Silahlı olduğunu tahmin ettiğim kişi öndeki adama fısıldadı. Öndeki sinirlendi ve bağırdı.

-Çifte ihanet!

Bu hareketle öndeki adam silahını çıkardı ve Sally'e tuttu. O anda bizim ekip dışarı çıkıp silahlarını doğrulttuğunda arkadaki kişi de bastonluya silah çekti ve tetiğe bastı.

Bastonlu onu ustaca savuşturdu ve bastonu ile adamı itip yere serdi. Silahını köşeye attı ve öndeki Sally'e silah çeken adama bastonundaki kılıcı çekti.

-Şah mat William. Oyunu bırak.

Bizde yerimizden çıktığımızda sesin tanıdıklığından gözlerim doldu. Bastonlu kapüşonunu açtı. Umutla mırıldandım.

-Holmes.

Holmes ayakta bastonsuz zor duruyordu. Dizleri titriyordu. Mike bunu fark etmiş olacak ki Holmes'a seslendi.

-Dengeni koru!

Mike silahını çıkarıp Holmes'un William diye seslendiği adama tuttu. Holmes bastonunu aniden çekti ve ona dayandı. 

Holmes zorla ayağa kalktığında arkadaki adamı iki kişi tutuklamıştı. Diğer iki kişi William'a silahlarıyla yaklaşırken William silahını yere attı ve bağırdı.

-Oyun daha yeni başladı. 

Cebinden aniden bir tetikleyici çıkardı ve müdahale edilemeden ona bastı. Bir anda arkadan bir patlama sesi geldi ve herkes oraya döndü.

Araba patlamıştı.   

Biz ne olduğunu anlamaya çalışırken Holmes şaşkınlıkla ayağa kalktı. Kederle bize bakarken arkadaki silahlı ekip üyeleri William'ı tutukladılar. 

Holmes arabaya bakmaya devam ederken Sally, Mike'ın yanına doğru kenara çekilip William'a sinir ve korku karışımı bakarken ben Holmes'un yanına koştum.

Holmes bana döndüğünde ona sıkıca sarıldım ve onun duyabileceği bir ses tonuyla konuştum.

-Bunu bir daha yapma.

Gözlerim dolmuştu. Holmes bana sarılırken yorgun bir sesle cevap verdi.

-Söz veremem.

Holmes acıyla kıkırdarken bana daha sıkı sarıldı. İstemsizce geri çekildiğimizde Holmes'a yürümesine yardım ettim. Sally ve Mike'ın yanına geldiğimizde Sally nazikçe Holmes'a sarıldı.

Mike bizi arabasına doğru yönlendirirken gözlerinde bir rahatlama gördüm. Eski gerginliği yoktu. 

Biz Holmes ile arkaya oturduğumuzda Sally ön koltuğa oturdu. Mike telefonunu alıp ekibe etrafı halletmesini söylediğinde Holmes o sırada bastonunu Sally'e verdi ve yerine geçti.

Holmes'un yaralarının ciddiyetine rağmen hala ayakta durmaya devam ettiğine sevinirken bugünün daha rahat geçmesini umdum.

O sırada Holmes bize sesini alçaltarak konuştu.

-O arabada Robert Black vardı.

-?

*********************************

Yazar:Arima 





2 Kuşak Sonrası: Holmes &WatsonHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin