18.BÖLÜM:Davete Hazırlık

13 3 0
                                    

      Toplantı yaptığımız günün ardından 4 gün geçti. Davet 3 gün sonra olacak ve pek çok hazırlık yaptık.

      Holmes kesinlikle yanında silah bulundurmakta kararlı fakat bu silahın normal olması çok dikkat çeker.

     Bu sebeple Holmes'a güzel bir elbise de almamız gerekecek. Eteğin altına silah koymak daha kolay.

     Aynı zamanda Bay William bize korumaları aracılığıyla istediklerimizi iletti.

     İlk başta parayı ödedi. Sonra ise Holmes'un istediği belgeler geldi. Belgelerin dışında Holmes bir de davet alanının krokisini de istedi ama Bay William izin vermedi.

     Davet alanına önceden girmek de istedik ama sürpriz ayağına izin verilmedi.

     Bu yüzden biz de elimizdekilerle yetinmek zorunda kaldık.

     Holmes silahları hazırlarken ben de dosyalara göz attım. Bir yandan okudum bir yandan Holmes'a özet geçtim.

-Burada tam 9 kişinin o adam yüzünden öldüğü yazıyor.

-Adamın tam adını bir daha söyler misin?

-James Brown.

     Holmes elindeki silahın kontrollerini yaparken düşündü ve aklına gelen adamın profili ile konuya geri döndü.

-O adam daha yeni yeni tanınmaya başlandı. Tek çalışmıyor değil mi?

    Dosyayı tekrar açtım ve dedektif teorilerinin olduğu o ekstra notlara göz attım.

-Bu davayı çözmeye çalışan dedektiflere göre adamın bir çetesi var.

    Bay William işimizi kolaylaştırmak için bu davayı çözen dedektiflerin notlarını ve fikirlerini bir belgede toplamış. Her ne kadar anlaşamasak bile adam işini biliyor.

-Bu dokuz cinayeti de farklı kişiler işlemiş ama bağlantıları aynı diyorsun değil mi?

-Evet.

   Öldürdükleri kişilerin çok göze batan özellikleri yok ama bana göre başka bir çeteden olabilirler.

-İki çetenin arasında geçen bir kavga gibi duruyor ama neden bu kadar belli olmuş?

-Saldırıya uğrayan çete onları yakalatmak istiyor olabilir mi?

-Bu kendilerini de tehlikeye atar ama tabi ki bu sonucu da göz önüne alabilecek kadar hırslı bir patronları varsa o ayrı.
 
   Ben Holmes'u dikkatlice dinlerken Holmes kontrolleri bitirdi.

-Yine de bir denesek iyi olur Watson.

   Başımı salladım ve ekipmanları toplamaya başladım hepsi küçük silahlardı ve küçük bir çantaya kolayca sığdılar.

   Holmes çantayı elimden aldı ve sırtına taktı. Sonra cebinden bir araba anahtarı çıkardı.

-Onu da nerden buldun?

   Holmes elindeki anahtarla kapıya giderken sordum.

-Sally'nin arabası. Ödünç verdi.

  Dedi ve kapıdan çıktı. Arabanın olduğu yere gittik. Küçük ve ideal bir arabaydı.

   Holmes sürücü koltuğuna oturdu ve çantayı kucağıma verdi.

   Kemerleri taktık ve şehirden uzağa yol aldık.

   Tabi iki silah denemek için bu kadar gidilir mi derseniz. Haklısınız fakat orası normal bir arazi değil.

   Arazi Watson ailesine ait ve Holmes ailesi tarafından silah denemeleri için özel olarak kullanılıyor.

2 Kuşak Sonrası: Holmes &WatsonHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin