3.BÖLÜM:O Gün Bugün (2)

64 7 5
                                    

  (Lowell Watson)

  O gün nedensizce çok erken kalktım. Bu genelde bilinç altımdan kaynaklanan bir uyarı.

  Hemen hatırlamaya odaklandım. Bir sonuç alamayınca telefonumdan bu günün tarihine baktım.

  İnanamıyorum! Bugün müydü? Hemen masama geçip çalışmalara başladım.

  Allah'tan bizde o kadar güvenlik olayları olmuyor. Sadece birkaç kamera ve iş bitti ama bundan sonra tek bir sıkıntı kalıyor: komşular.

  Tamam. Belki ne alaka diyeceksiniz ama bu bölgede evler biraz sık ve sokaklar çok dar.

  Bu ben evden kaçarken diğer insanlara görünüp şüphe çekmeme yol açar.

  Sonuçta kapıdan çıkmayacağım. Bu bir kaçış planı. Tamam evden kaçacağımı biliyorlar fakat saat belli değil.

  Yani her an olabilir. Ya sıradan bir şey için çıkıp geri gelmezsem.

  Fazla basit olur. Beğenmedim ama ya biri beni çağırırsa. Yok bu da olmaz.

  Arkamda iyi bir izlenim bırakmalıyım. Tabi kaçarak bunu nasıl yaparsın diyebilirsiniz ama sıradan bir şekilde kaçarsamda gururum el vermez.

  Bu ev Holmes ailesinin ki kadar olmasa da yinede geniş ve bir çatı katı bulunuyor.

  Aynı zaman da tahmin etmişsinizdir ki çatı katında havalandırma için özel bir pencere var.

  Oraya ulaşmalıyım fakat bu basit olmayacak. Dediğim gibi bu ev geniş ve evde bir sürü hizmetli var.

   İnanıyorum ki bir odadan çatı katına ulaşan bir gizli geçit vardır. Çünkü bu biraz eski tip bir ev ve bir sürü gizli geçit var.

   Aynı zamanda kuşlardan duyduğuma göre bu gizli geçitlerin olduğu yerleri gösteren bir harita var ve bu harita babamın çalışma odasında.

  Bir planım olmalı. Bunun için hemen evin krokisini çıkardım ve plan oluşturmaya başladım.
***********

   Bir kaç saat sonra bir plan kurdum ve kafama iyice kazıdım.

   Önce en basit yolla  kameraları halledicem ve kamera odasına bir kilit takacağım.

  Normalde içeride bir adam duruyor olması gerek ama ben bu kilidi tam o nöbet değişimi için gittiğinde takıcam.

Zaten o bir kilit vurmuş olacak ama benim kendi icadım olan gizli kilitlerden birini takacağım.

  Bu kilit kapının altına takılıyor ve kapı ile yer arasındaki boşluğu tıkıyor ve bunu yaparken dikkat çekmiyor.

  Bu kilidi kullandıktan sonra işim daha kolay annem ve babam zaten yatak odasında olacaktır. Hizmetliler ise yarına hazırlanmak için ya salonda etrafı topluyor ya da mutfakta oyalanıyor olacaklar.

  Yani önümde devriye gezen bir kaç kişi dışında bir engel yok. Benim buradaki amacım da elimden geldiğince hızlı olmak çünkü kameralar bir müddet sonra düzelicek ve kilit çıkıcak.

  Haritayı aldığımda iş daha kolay olacak ama yinede önüme çıkan herhangi bir kapı veya kilit için hazır olmalıyım. Çünkü pencerenin kilitli olduğuna eminim.

  Sonra ise özgürüm.

   Tabi anlaşırsak.
**********
Yazar: Arima

2 Kuşak Sonrası: Holmes &WatsonHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin