(İlahi Bakış Açısı)
Aura Savaşı renkli auraların sonu, kullanıcıların delirmesiyle sonuçlanmıştı. Bazıları bu durumu kabullenmiş ve yenilgiye boyun eğmişti ama bazıları bunu anlamlandıramadı.
Gururuna yediremedi ve direndiler. İki yüzlü olmanın avantajlarını kullanmak istediler. Beyaz auraya güç için yalvarmalarda bulunurken, siyah auraya karşı nefret besliyor ve ondan yuttuğu güçleri geri talep ediyorlardı.
Sonunda beyaz aura onlara durmaları gerektiğini ve taleplerini geri çevirmek zorunda olduğunu açıkladı.
İnsanlık sinirlendi ve taleplerine devam ettiler. Zorla ve ısrarla beyaz auraya doğru yaptıkları baskı artık son kalan iki auranın zoruna gitmişti.
Beyaz aura insanlıkla olan bağını koparmıştı. Siyah aura ise dayanamadı ve insanların hafızalarını sildi.
Her şeyi bütün geçmişi ve geleceği bozdu. İnsanların anılarını öldürdü. Bilinçleriyle beraber. En sonunda onları serbest bıraktı ve insanlığın kendi kendine bilinç kazanmasını bekledi.
İki aura artık yalnız kalmıştı. Ne bir dost ne bir öğretici. Hepsi bu son saldırıyla beraber yok olup gitmişti.
Tek bir kişi bununla beraber ayakta kalabilmişti. Siyah auranın kalbinde kalan o nice kişi.
Saflık.
Evet bu kişi siyah auranın çekirdeğinde vardı.
Bir gün iki auranın o en zor zamanlarında büyücülerin yok edildiği o çağda yanlarına gelmişti. Saflık yani yol gösterici. Bir diğer adıyla aura yönlendirici.
Bu kişinin bir aura rengi yoktu. Şeffaf ve saftı. İçten gelen bir güçtü. Tıpkı olması gereken gibiydi.
-----------
(Lowell Watson)
Mike'ın bize kendisini açıklaması ve Holmes'un bize kattıklarından sonra aklımızdaki soru işaretleri iyiden iyiye azalmıştı ama hala şaşkındım.
Mike'ın böyle bir gücü olabileceğini tahmin etmemiştim ve aynı zamanda auraların bu kadar derin bir hikayesinin olabileceğini de.
Kendi kendime soruyordum. Madem bize bu güçler verildi. Biz bunlarla ne yapacağız. İnsanları geçtim kendi özel hayatımızda bile bu güçlerin bir yararı yok.
Savaş asırlar öncesinde siyah auranın çabalarıyla sona erdi ama madem öyle bizdeki bu tehlike neden?
Neden biz bu kadar büyük güçleri amaçsızca içimizde bulunduruyoruz?
Neden kendimizi boş yere tehlikeye sokuyoruz? Bizim bu oyundaki görevimiz ne?
Holmes sakince kitabı eline alıp ayağa kalktı ve kitabı açtı.
Kitap havalandı ve kendi sayfalarını hızla çevirdi. En sonunda bir sayfada durdu. Sayfada kanlı harflerle şu cümleler yazılıydı;
Düşmanlarınız yaklaşıyor. Asırların Savaşı daha yeni başlıyor.
********
Yazar:Arima
ŞİMDİ OKUDUĞUN
2 Kuşak Sonrası: Holmes &Watson
FantasyDöneminin en ünlü dedektifi olma ünvanına sahip olan Sherlock Holmes ve vazgeçilmez dostu John Watson'ın torunları bir vasiyet amacıyla bir araya gelirler. Dedelerinden kalan bu vasiyetin sadece eskileri yadetmek için olduklarını düşünselerde bu bul...