Holmes'u kaybetmemizin ardından iki gün geçmişti. Mike ve Sally benimle birlikte arama işlemlerini basına duyurmadan ve hatta ailemizin bile bilmesine izin vermeden yürütmeye çalışırken hepimiz bir umut içerisindeydik.
Onu bulmanın umudu ile yolumuza devam ediyorduk. Mike bilgi ağını kullanarak hem basını engelledi hem de yıkılan köprünün enkazını araştırmaya başladı.
Biz Sally ile Holmes'tan bir haber almak için çeşitli aramalar başlatmaya yardım ediyorduk. Şimdiye kadar elle tutulur bir bilgi edinemedik ve başka ne yapacağımızı araştırma peşindeyiz.
Yine her zaman yaptığım gibi Mike'ın bu şehirdeki bağlantı binasına doğru yürürken telefonuma bir mesaj geldi.
Bu Sally'di ve bana acilen gelmemi söylüyordu. Sebebini yazmaya yeltenirken o sırada otobüse bindim. Sally bana bir aşama kaydetmiş olabileceklerini haber verdiğinde telefonu elimde daha çok sıktım ve aceleyle otobüsten indim.
İndiğim duraktan yaklaşık yarım saat sonra binaya vardığımda acilen diğerlerini sordum bana Mike'ın ofisinde olduklarını söylediklerinde koşarak ofisin önüne geldim ve derin bir nefes aldım. Sonra da içeri girdim.
Mike ayakta duruyor ve duvardaki büyük ekrana bakıyordu. Sally tedirgindi. İçeri girdiğimde ikisi de bana döndü. Telaşla sordum.
-Gelişme nedir?
Mike ekranı işaret etti. Ekranda bir konum işaretliydi. Şaşkınlıkla ekrana donakalmıştık.
-Bu o mu?
Mike ekrana bir umutla bakıyordu.
-Umarım.
O an ki heyecanla sorgulamaya başladım.
-Bu konumu nasıl buldunuz? Neden emin değiliz?
Sally lafa girdi.
-Bu konumu biz bulmadık. Biri tarafından bize iletildi.
-Kimdir o?
Mike tekrar ekrana döndü ve ekledi.
-Bilmiyoruz. Bize Holmes'un bilgileriyle ulaşan bir şahıs. Onun telefonunu kullanarak bize ulaştı.
Ekranın bir köşesinde şahısın bize gönderdiği mesajlar belirdi. Mesajlar aynen şöyleydi;
"Hazır mısınız?"
"Güzel bir oyunda tek bir şah vardır."
"Piyonlara bol şans."
Bu mesajları incelerken ve bir anlam çıkarmayı hedeflerken Mike konuşmaya devam etti.
-Bu mesajlardan atan kişinin konumuna ulaştık.
-Derhal oraya gitmeliyiz.
Sally'nin dediğine başımla onay verdikten sonra hazırlıklar başladı.
-Onu eve getirelim.
--------------------------------------
(İlahi Bakış Açısı)
Holmes William'a verdiği lanet ile yanıp tutuşurken aynı zamanda acılarıyla boğuşuyordu. Artık eğer elleri çözülürse ayağa kalkabileceğini düşünmüyordu.
Kendini kötü hissetmesinin yanı sıra William'ın teklif taleplerine hayır cevabı yağdırıyordu ama William'ın acıması yoktu.
-Onları orada kıstırdığımda her şer sona erecek sen de ölüme mahkum olacaksın.
Holmes güçlükle konuşuyordu.
-Sende benimle birlikte yok olacaksın.
William'ın da artık sabrı sona eriyordu. Holmes'u hiçbir şekilde yenemiyordu. Pes ettiremiyordu fakat o da pes etmedi ve son kozunu oynamaya karar verdi.
Sevilenler.
Holmes bağlantı bilgilerini ele geçirmişti ve bunları kullanmaktan hiç çekinmezdi.
Kendi kendine güldü ve konuştu.
-Kuş kafese girmek üzere.
**************
Yazar: Arima
Karakterler hakkındaki düşüncelerinizi hesabımda paylaştığım duyurunun altına atabilirsiniz ya da yorumlarda paylaşabilirsiniz.
Sizi seviyorum. Hoşçakalın.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
2 Kuşak Sonrası: Holmes &Watson
FantasiaDöneminin en ünlü dedektifi olma ünvanına sahip olan Sherlock Holmes ve vazgeçilmez dostu John Watson'ın torunları bir vasiyet amacıyla bir araya gelirler. Dedelerinden kalan bu vasiyetin sadece eskileri yadetmek için olduklarını düşünselerde bu bul...