48. rész

850 94 45
                                    

⚠️FIGYELEM⚠️
A könyv következő fejezetei egyesek számára felzaklatóak lehetnek. Kérek szépen mindenkit, hogy készítsék fel lelküket, szívüket minden eshetőségre!

A nő háza előtt állva elkapta őt a rossz érzés. Valamiért nem érzi magát biztonságban, de mégis hajthatatlanul menni akar, és minden bajjal szembenézni. Felix biztonsága az ő biztonsága is. Mindennél többet jelent számára az újabban szőke hajú fiú.

Mindent meg kell tennie annak érdekében, hogy ne legyen több álmatlan éjszakájuk, könnyáztatott reggelük és remegéssel eltöltött heteik. Nem akar több könnyet látni Felix ragyogó szemeiben, mint az autós eset után.

Végül tétovázva is, de gyorsan lefényképezte a levelet amit kapott, leírta a címet ahol van, és elküldte Yeonjunnak, egy melléküzenettel.

Hyunjin
Itt vagyok Dambi anyjánál. Changbin és Wooyoung is itt lehetnek. Ha nem jelentkezem fél órán belül, akkor gyertek utánam!

Yeonjun
Hívlak! Tedd a telefont a zsebedbe! Bármi történhet. Ha baj van akkor indulunk!

Hyunjin
Ne nézz hülyének! Ott lesz a zsebemben a telefon. De némítsd le magad!

Yeonjun
Na, te se nézz hülyének engem!

Hyunjin
Én megyek. Bízom benned te barom! :)  Az életem a kezedben van!  ;)

Mindezek után a telefonját zsebre tette, vett egy mély levegőt, s bekopogott az ajtón. A szíve őrülten dobogott, de érezte az erőt ami hajtotta őt legbelül. Muszáj megtennie.

– Ouh... Szia Hyunie! – mosolygott szembe vele szemtelenül Sihyo. – Fáradj be! – állt félre az ajtóból.

– Fizetni jöttem. – sóhajtotta Hyunjin, s bennébb merészkedett a házban.

– Épp ideje drágám! – sétált utána a nő.

– Itt van! 300 ezer! – dobta az asztalra a pénzt Hyun.

– Nem elég. – nézett rá unottan a nő.

– Nem kapsz többet! Elégedj meg ennyivel! – ült le a kanapéra a szőke.

– Addig nem mész el innen, amíg nem adod meg az 500 ezret! Múlkor megegyeztünk! – kiáltott rá a nő idegesen.

A szőke férfi legszívesebben megfojtotta volna a szukát, de tartotta magát. Nagyon nehéz volt kitartani a komoly valójánál, de sikerült.

– Ide figyel kedves Sihyo! – közeledett a nőhöz, aki hátrálni kezdett.

– Maradj ott! – kiáltott rá ijedten.

– Te ezek után egy wonnal sem kapsz több pénzt, mert nem érdemled meg kedves. Minden jött-ment idegennel lefekszel, és azt sem tudod ki gyerekét hordtad ki. Mivel Dambi és Felix életét is jócskán befolyásoltad azzal a döntéssel, hogy Lixnek adtad a lányt, elég szépen felidegeltél. Ne is beszéljünk a kis mocskos terveidről, hogy Felix közeléből eltűnhessek. Mert ez a célod, igazam van?! – szorította a falnak a lányt Hyunjin.

– Itt vagy, és mindent elrontassz! Amíg nem voltál itt, mindig kaptam pénzt és békém is volt! – kiabálta Sihyo, Hyun arcába hajolva

– Figyelj rám, te kis ribanc! – ragadta meg Sihyo állát a szőke férfi, s idegesen az arcába hajolt.

– Engedj! – ellenkezett Dambi anyja, de hiába.

– Ha azt szeretnéd, hogy ebben a putriban élhesd tovább a felhőtlen életed, s kis kanjaiddal fetrengve, szépen visszavonulót fújsz. Changbin és Wooyoung is neked dolgoznak, ne hidd azt, hogy nem tudok róla. Mindhárman amatőr pénzrevágyó kis senkik vagytok!

– Sosem fogok lemondani arról, hogy eltűntesselek! Soha! Ha te nem vagy, Felix örökre vak marad, és élete végéig fizeti a bért a lányáért, aki nem is az övé! – nevetett Sihyo.

– Sürget az idő kedves. Nem leszek olyan kegyes, mint a te két jómadarad. Most vagy jól döntesz, vagy megyek a rendőrségre! – engedte el a nő állát Hyunjin.

– Egyik sem! Nem fogok lemondani a pénzről! – rázta a fejét a nő.

– Rendben. Te akartad. – lépett el tőle a szőke férfi, s elindult a kijárat felé.

Sihyo kétségbeesetten kezdte kapkodni a fejét a nappaliban. Meg akarta állítani Hyunjin, aki minden tervének keresztbetevője.

Megakadt a szeme a dohányzó asztalon lévő üvegvázán. Sietősen a kezébe kapta, és Hyunjin után szaladt.

– Hwang! – kiáltotta remegő kezeiben a vázával.

A magas férfi kíváncsian fordult meg, de ebben a pillanatban elé ugrott egy másik férfi, s mielőtt bármit is reagálhatott volna, éles fájdalom hasított a hasába.

Szemei hatalmasra nőttek, s a nőre emelte a tekintetét, aki könnyezve tartotta a feje fölé a vázát, s pont ugyanolyan megilletődve nézett vissza a szemeibe.

Lábai lassan rogytak össze, így térdre esett. Mielőtt bármit is kipréselhetett volna a száján, egy hatalmas ütés végleg betette a kaput, s esetlenül oldalra dőlt eszméletét vesztve.

– M-m-mit csi-csináltatok?! Úristen! – ejtette el a vázát Sihyo, ami hangos csörömpöléssel széttört a csempén.

– Ő már nem fog beszélni, nyugodj meg! – lépett mellé a késelő, aki nem más volt, mint Changbin.

– De nem az a megoldás, hogy megöljük! Ti teljesen idióták vagytok?! Most mit tegyünk? – esett kétségbe a nő.

– Elvisszük innen! – szólalt meg Wooyoung, aki a szőke tincseket bepiszkoló egyre nagyobb vértócsát bámulta.

– És ha meghal? – aggódott tovább a nő.

– Annál jobb! Akkor legalább minden elfelejtődik, és Felix végső bánatában sem fogja abbahagyni a fizetést! – rántott vállat Changbin.

– Amikor azt mondtad, hogy bosszút akarsz állni Hyunjinon, mert elvette tőled Felixet, nem gondoltam, hogy eddig is lesüllyedhetünk... – motyogta Sihyo.

– Nyugi húgi. Minden okés lesz. Ne stresszeld magad, mert árt a babának! – lépett Sihyo mellé Wooyoung.

– Igaza van Woonak. Engedd csak el ezt a pici dolgot, mi megoldjuk. Majd este összekaparjuk és kivisszük a Han folyó elhagyatott partjára. – lépett közelebb Changbin is az anyához. – Ne emiatt a barom miatt legyen valami baja a kisbabánknak.

– Igazatok van. – bólintott Sihyo, s Changbinhoz bújt, miközben alig látható gömbölyödő pocakjára simított.

Egyáltalán nem tudott megnyugodni, csak próbálta azt mutatni, hogy párja és bátyja ne aggódjanak érte.

Aggódott a jövővel kapcsolatban. Mi lesz a kisbabájával, ha lebuknak, és Changbin meg ő is börtönbe kerülnek?





MY BLONDE GIRL ᵃⁿᵈ ʰᵉʳ ᶠᵃᵗʰᵉʳ | HYUNLIXWhere stories live. Discover now