– Hyunjin, én mindenre meg mernék esküdni, hogy a póló jobban állt az ingnél! – nézett végig párján Felix tátott szájjal. – Kurvára szexi vagy.
– Örülök, hogy tetszik. Mondjuk nagyon nem lett volna más választásom. – mosolygott Hyunjin, majd kézen ragadta a kisebbet, s elhagyták a szobát.
A reggelit követően megbeszélték Dambival, hogy valószínűleg csak estére érnek haza, hiszen nagyon sok dolguk lesz. A kislány persze megértette, és egy-egy hatalmas, cuppanós puszival búcsúzott el apukáitól, akik jól megölelgették a kis huncutot.
Autóba pattantak, s a nagy reggeli forgalomban elindultak Hyunjin munkahelyére, ahol már régen fordultak meg utoljára. Egyáltalán nem hiányzott nekik az az épület, sem az ott dolgozó emberek, de amit muszáj megtenni, az alól nem bújhatnak ki mindig.
Az utat beszélgetéssel töltötték, szóval nem zavarta őket, hogy lassan haladnak a munkahely felé.
– Anyukádék azóta nem kerestek? – kérdezte Felix kíváncsian.
– Mmm, nem. – rázta a fejét Hyunjin. – Jobb is így. Csak ők is felidegelnének.
– Igaz. – bólintott a kisebb, s már éppen szólásra nyitotta volna száját, de megszólalt a telefonja.
– Ki az? – kíváncsiskodott Hyunjin a nyakát nyújtva, hogy el tudja olvasni, ki neve szerepel a kijelzőn.
– Milyen kis kíváncsiak lettünk. – szekálta Lix. – Yeonjun az.
– Mióta hív téged? Miért nem engem hív? – pillantott félszemmel Felixre Hyun.
– Nem tudom. Ne legyél már ilyen féltékeny! – kuncogott a kisebb, s fogadta a hívást, miközben egyik kezével Hyunjin hajába túrt. – Szia Junnie! – húzta a mellette ülő párját a becenévvel.
Hyunjin kapható volt az eféle bosszantásra, így Felixre sem nézve koncentrált az útra, és a kisebb kezét megragadva kiszedte a hajából, és a saját ölébe helyezte.
-- Szia Lix!
– Mizu veletek? – dumált vidáman Felix.
-- Velünk minden oké, de... komolyabb téma miatt hívtalak. Tudom, hogy nem kéne elronatnom mindent, hiszen Hyunjin most ért haza, és minden happy körülöttetek, de tudnod kell erről...
– Megijesztessz. – vette lennébb a hangerőt a kis szőke, mire Hyunjin újból rákapta a tekintetét.
-- Ma reggel...holtan találtak rá Wooyoungra a fogdájában. – sóhajtott Yeonjun. – Minden jel arra utal, hogy saját magát ölte meg. Megőrült. Karmolásokkal volt tele a teste, saját magát hapadálta, tépte a haját, végül a falba ütötte a fejét amíg be nem tört a koponyája...
A kis szőkét teljesen megrázták a történtek. Bár sosem volt közeli barátja Wooyoungnak, mégis megviseli a fiú eféle halála. Nem ilyet érdemelt volna, bármit is tett.
Ez egy tragikus halálhír, ami bárkit megrázna.
Végtagjai reszketni kezdtek, s a lélegzése is akadozottá vált. Szíve örülten vert, s agya alig bírta felfogni a történteket.
-- Felix, ott vagy még? Felix? – szólítgatta Yeonjun.
– Itt vagyok, persze. – motyogta a kisebb. – Van még valami?
-- Sihyo kórházban van. A baba majdnem elment, amikor megtudta a hírt. Nagyon maga alatt van.
– De ugye minden rendben van velük? – aggodalmaskodott Lix.
-- Igen. Szerencsére nem esett komolyanb baja. Viszont Sihyo tárgyalását el kellett halasztani, januárra, miután megszüli a babát. Nem kelhet fel az ágyból, 24 órás megfigyelésben tartják. Veszélyesztetett terhes. Emelett kiszámíthatalan a mentális állapota, most, hogy ilyen módon elveszítette a bátyját.
VOUS LISEZ
MY BLONDE GIRL ᵃⁿᵈ ʰᵉʳ ᶠᵃᵗʰᵉʳ | HYUNLIX
Fanfiction!FINISHED STORY! A 22 éves ausztráliai Lee Felix Szöulban kezd dolgozni, egy ügynökségnél, miután megtudja, hogy lánya született egy kalandból, egy szöuli prostitól. Sihyonak, a kislány anyjának hatalmas elvárásai vannak Felixszel kapcsolatban, mind...