– Mi a ba...j...? – torpant meg Felix a nappaliban.
– Lehet pakolni, és húzni innen ahová csak akartok! – tette csípőre a kezét Hyunjin édesanyja.
– Ez most komolyan nem bírom felfogni! – temette a kezébe az arcát a kis szőke.
– Felix, ki ez a nő? – kíváncsiskodott Seungmin.
– Hyunjin anyja. – forgatott szemet unottan a szőke.
– Valahogy gondoltam. – nézett félre Minho unottan.
– Minho! – szólt rá párjára Sung.
– Mit álldogáltok itt? Nyomás pakolni! – ismételte meg magát Hyerin asszony.
– Nem megy senki sehova! Menjen vissza mindenki a dolgára, nem kell hallgatnotok erre a nőre! – hagyta figyelmen kívül párja anyját Felix.
– Ha nem takarodtok el a fiam házából, akkor hívom a rendőrséget! – emelte fel a hangját a nő.
– Nem szükséges. Már itt vagyunk. – sétált be az ajtón Yeonjun, oldalán Beomgyuval.
– Sziasztok! Sajnálom, nem éppen a legbékésebb pillanatban jöttetek. – üdvözölte szomorúan a vendégeit Lix.
– Semmi baj! Jöttünk, hogy megismerkedjünk a kis huncuttal! – karolta át párja vállát Yeonjun. – Itthon van?
– Kint van a kertben. – mutatott az ajtó fele Felix, miközben felvette a szemkontaktust az anyósával.
– Nem mondom el többször, hívni fogom a zsarukat! Takarodjatok el ebből a házból! – ordibált a nő.
– Apa! – szaladt be a kislány kezében a telefonnal a kezében.
– Szívem, menj szépen vissza Beomgyu bácsival a kertbe! Kérlek!
-- Dambi, add oda a telefont apádnak! – szólalt meg a telefonból egy hideg hang.
A teremben megfagyott a levegő, mindenki a kislányt bámulta, aki a kezében tartotta a telefont, s apjának nyújtotta.
Felix sokkoltan vette át a telefont, s talán megjobban lefagyott, amikor megpillantotta a képernyőn Hyunjint, amint szilárd tekintettel bámul vissza rá.
– Hyunjin... – motyogta Lix.
-- Ha kimeritek tenni abból a házból a lábatokat, nem tudom mit teszek veletek! – szólt hangosabban. – Anya, gyere vissza ide! Hagyd békén őket!
– Nem megyek sehova! Ez nem az ők házuk, nem hagyom, hogy itt maradjanak! – tiltakozott Hyerin asszony.
-- Talán a te házad lenne? – húzta fel az egyik szemöldökét Hyunjin, amit az anyja nem láthatott, csakis Felix.
– Úgysem fogom hagyni ezt a pofátlanságot végbe menni! Mindannyian csak kihasználjátok a fiamat! – robogott ki Hyunjin anyja a kijáraton.
Az összes fiú fellélegzett, s felszabadultan dőltek egymásra a kanapén a barátok. Yeonjun rosszalló pillantással méregette az ajtót, ahol nemrég kisétált a hisztis nő, Felix még mindig csak Hyunjint bámulta, aki már nem bírta tovább tartani magát, nevetni kezdett.
– Mi olyan vicces? Ez neked szórakoztató? – kapta fel a vizet Felix.
-- Szó sincs róla! – kuncogott az idősebb szőke. – Ne haragudj kicsim, de olyan ijedt képed volt!
– Miért nem tudod fékezni anyádat? Nem csak az én életemet borítja fel, hanem az engem körülvevő emberekét is!
-- Tehetek én arról, hogy anyám szalad mindenhova, mint egy hülye?
– Igen! Legalább ha már neki adom a jogot, hogy melletted legyen, holott kibaszottul én akarok ott lenni, akkor tartsd rajta a szemed! – hisztizett a kisebb szőke.
-- Mennem kell! Itt az orvos! – bontotta a hívást Hyunjin.
– A kurva anyádat! Pont olyan vagy, mint anyád! – szitkozódott Felix.
– Nyugi van Lixie! Az a lényeg, hogy elment! – ölelte magához barátját Jisung.
– Apa, nincs semmi baj! Elment a gonosz néni. Nem kellett volna apát okolnod. – ölelte meg az apja lábát a kislány.
– Tudom kicsim, tudom. Hülye voltam! – hajtotta Jisung vállára a fejét Felix.
– Semmi baj, Hyun biztosan megérti! Ne marcangold magad miatta! – ölelte meg őt Yeonjun is.
Nemsokára Felix egy csoportos ölelés tagja lehetett, ami valamennyire feltöltötte őt energiával.
– Menj el aludni, addig mi elleszünk itt! – veregette meg a fiú vállát Minho.
– Menjek aludni? – nézett hosszan a társaságon.
Mindenki csak helyeslően bólogatott, így fáradtan elmosolyodott, és felment a Hyunjinnal közös hálószobájába aludni.
[…]
Azóta a nap óta Hyunjin és Felix között csak üzenetezés folyt. Felix Dambinak megengedte, hogy telefonáljon az apjával, de ő nem mert azok után párja szemébe nézni. Szégyellte magát.
Eltelt két hét, s még mindenki ott volt Hyunjin házában. A mai napon közös medencézés volt a program, amiből még a fehérbőrű Felixet sem hagyták ki.
Jisung és Seungmin egy-egy napágyon napozgattak, Minho és Chan a medencében játszadoztak Dambival. Lix a fűre terített egy takarót, és azon üldögélt.
– Miben fogadunk, hogy hamarabb megtanulok úszni, mint te Minho oppa! – fröcskölte le a vele szemben állót Dambi.
– Úszógumival én is tudnék úszni! – ragadta meg a kislány rózsaszín úszógumiját Minho, mire a kislány felsikított.
– Akkor vegyél te is úszógumit magadnak! – nyújtotta ki a nyelvét Dambi.
– Halljátok, milyen kis pimasz ez a gyerek? Hát mindjárt kipottyantom abból a rózsaszín úszógumijából! – tette csípőre a kezét Minho.
– Hyung! – figyelmeztette Felix az idősebbet egy rosszalló nézéssel, mégis mosolyogva.
– Szívem ne viselkedj úgy, mint egy gyerek! – sütkérezett Jisung gondtalanul.
– Igen? Szóval úgy viselkedem, mint egy gyerek? – indult el párja felé Minho. – Akkor gyere be, és mutasd meg, hogyan viselkednek a medencében a felnőttek! – pancsolta le Jisung naptól felhevült testét az idősebb.
– Minho, te teljesen megőrültél?! – ült fel hirtelen Jisung. – Hülyegyerek!
Minho kiszállt a medencéből, s vállára kapta a szerelmét a napágyról. A kisebb fiú ijedten kalimpálni kezdett, és ököllel ütötte Minho hátát.
A többi fiú csak mosolyogva nézték a jelenetet, miközben Seungmin Chan hátára ugrott a vízben, s egy puszit nyomott párja arcára.
– Minho, ne merj beleugrani! Minho! MINHO! – sikítozott a fiú, de már késő volt, hiszen Minho már elrugaszkodott, és a levegőben voltak.
A becsapódást követő pár másodpercben mindkét fiú a haját igazította meg, majd ezek után Jisung idegesen indult el Minho felé.
– Megöllek te marha!
– Én is szeretlek kicsim! – vigyorgott Minho, s derekánál fogva húzta közelebb magához Jisungot.
– Utállak! Gonosz vagy! – biggyesztette le ajkait a kisebb, de azért közelebb húzódott szerelme mellkasához.
Dambi mosolyogva nézte végig az eseményeket, és boldogan úszkált a vízben, amíg meg nem pillantott valamit közeledni.
– APU?!?! – kiáltott fel vékony hangján a kislány, mire Felix szíve egy hatalmasat dobbant, és hirtelen arra fordította a fejét, ahová a lánya is nézett.
BẠN ĐANG ĐỌC
MY BLONDE GIRL ᵃⁿᵈ ʰᵉʳ ᶠᵃᵗʰᵉʳ | HYUNLIX
Fanfiction!FINISHED STORY! A 22 éves ausztráliai Lee Felix Szöulban kezd dolgozni, egy ügynökségnél, miután megtudja, hogy lánya született egy kalandból, egy szöuli prostitól. Sihyonak, a kislány anyjának hatalmas elvárásai vannak Felixszel kapcsolatban, mind...