– Elaludt? – támadta le a gyerekszobából kitoppanó párját Felix.
– Uhum. Alszik, mint a bunda. – csukta be maga mögött az ajtót Hyunjin, s kacéran Felix derekába markolt.
Felix normális esetben fülig pirultan, teljes zavarban szólna rá a másikra, hogy fogja vissza magát amikor szobájukon kívül tartózkodnak. Jelenleg azonban erre vágyott a legjobban, s rögtön Hyunjin nyaka köré fonta karjait.
– Túl gyorsan elaludt. Mit csináltál? – kíváncsiskodott.
– Elringattam.
– Végülis a te karjaid erősebbek nem szakadnak le egy gyerek súlyától. Majd ha visszaszoktatod a ringatásra, akkor ezután mindig te altatod el!
– Állok elébe. Téged ne altassalak el? – harapott rá Lix orrára a magasabb.
– Hah...kössz nem szépfiú! Majd elalszom magamtól, ha kifáradok. – harapta be alsó ajkát a kisebb szőke.
– Hm, Lee Felix szobán kívül kacérkodik? Szokatlan dolog. – vigyorgott szélesen Felix arcába Hyun.
– Majd megszokod. Na? Kezelésbe veszed ezt a neveletlen fiút itt előtted?
– Fejezd be a kertelést szívem, nem áll jól! – húzta tovább a partnere agyát Hyunjin.
– Dugj meg te hülye barom! Ezt akartad hallani? – dühödött fel a kisebb.
– Ezt. – kapta hirtelen a karjaiba Felix az idősebb.
Felix elégedetten elmosolyodva hajolt szerelme ajkaira, és egy szenvedélyes csókba invitálta őt. Természetesen mindketten kaphatóan voltak egy játékos hancúrra így szinte három hét kihagyás után.
A hálószobába beérve Felix leugrott Hyunjin karjaiból, s az ajtót reflexszerűen kulcsra zárta és Hyunjin pólója nyakát megragadva húzta közelebb magához egy újabb csókra.
– Ha így folytatod, akkor az eddigieknél jobban ki fogsz kapni! – figyelmeztette párját Hyunjin, amikor annak kis keze a magasabb férfiasságára markolt.
– Hajrá! – kacsintott a kisebb.
[…]
(a kövi mondatért meg fogtok utálni)
Megtörtént...
– Jól vagy? – nézett fel Hyunjin szemeibe Felix, hiszen meztelenül feküdtek egymás karjaiban.
– Ezt inkább nekem kéne kérdeznem. – túrt a kisebb hajkoronájába Hyun, hiszen Felix haja az izzadtságtól a homlokára tapadt.
– A seb miatt kérdem. Fáj még? Jól voltál? – tornázta fennebb magát Felix, és úgy nézett le partnere arcára.
– Én jól vagyok, de te jól vagy-e? Te vagy a lényeg. – mosolygott Hyunjin.
– Nekem meg te vagy a lényeg. De jól vagyok, köszönöm a kérdést, sosem voltam jobban. – nyomott egy puszit Hyun homlokára a kisebb szőke.
– Szóval tetszett a csípőmozgásom? – húzogatta a szemöldökét az idősebb.
– Három hét alatt nem nevelte ki anyád belőled a pimaszságot? – kuncogott Lix.
– Jajj, ne is hozd szóba azt a nőt! Legszívesebben én venném meg neki a jegyet Amerikába!
– Vicci, három hete még sírtál anyucikáért! – gúnyolta ki párját Lix, majd visszatette a fejét Hyunjin mellkasára. – Nem bírom anyukádat. – motyogta.
– Érthető módon. – sóhajtott Hyunjin. – Ha mégegyszer idejön reklamálni, és felzaklat téged és a lányunkat, a kezébe nyomom azt a kibaszott repjegyet! – feszültek be az izmai.
– Hé, nyugi van. – szólalt meg Felix nyugodtan és lágyan. – Az ágyban is ne anyádról beszéljünk!
– Igazad van! – fordult egyet az idősebb szőke, és maga alá teperte Felixet.
– Mit csinálsz? – kuncogott Lix.
– Úgy látom nem vagy elég fáradt ahhoz, hogy aludj. – hajolt a kisebb szívásnyomokkal borított nyakához Hyunjin és belefújt egy kis hideg levegőt.
– Hyuuuun! Hagyd abba, ez hideeeg! Neeeh! – nevetett Felix, s próbálta eltolni magától szerelmét.
– Rajtunk kívül van öt ember ebben a házban. Had hallják, hogy mennyire szeretlek!
– Éppen ezért hagyd abba! Felébrednek!
– Ha a kéjes nyögéseidtől, amiket az elején szégyelltél megmutatni nekem, nem ébredtek fel, akkor mástól sem fognak!
– De...
– Kuss! – hallgattatta el Felixet egy csókkal.
Lix lábait a fölötte tornyosuló férfi dereka köré kulcsolta, s ezzel majdnem egyidőben meg is érezhette magában Hyunjin újból kőkemény férfiasságát egyre bennébb nyomulni a testében.
– A-ahhhh! – vetette hátra a fejét, s Hyunjin vállába markolt.
– Elakadt a szavad baba? – nézett le pimaszul párja élvezetben úszó arcára Hyunjin.
– Hagyj békén, gonosz férfi! – vigyorodott el saját mondatán Felix, hiszen túlságosan hasonlított Dambi nyelvjárásához.
– Biztosan azt szeretnéd, hogy ez a nagyon gonosz bácsi békén hagyjon? – kezdett óvatosan kihúzódni Felixből az idősebb.
– Dugj meg vagy megöllek! Ne húzz fel jobban, mert nagyon ideges leszek! – húzta vissza lábaival Hyunjint magához Felix, mire a másik teljes hossza újból benne volt.
– Én is szeretlek téged. – kuncogott Hyun, majd egyből gyors tempóra váltott.
Felix a hirtelen lendülettől végigkarmolta szerelmének hátát, s kidomborodó mellkassal nyögdécselt.
– H-ha ígyh folytatodh...hamar el f-fogokh menniii! – sikított fel mondata végén.
– Az a cél édesem! – harapott a kisebb kulcscsontjába az idősebb.
Ha lehetséges, méggyorsabb tempót vett fel, és úgy hajszolta magukat a beteljesülés kapuja felé. Felix már gondolkodni, de még halkan nyögni nem volt képes, annyira eszét veszítette.
Érezte, hogyha partnere abba meri hagyni amit csinál mielőtt ő elélvezne, talán le kéne kötni őt, hiszen reflexből neki esne.
Ez azonban nem következhetett be, hiszen nemsokára kettejük közé élvezett egy hatalmas sikítás kíséretében. Hyunjinnak sem kellett sok, pár másodperc múlva követte szerelmét a csúcsra.
Egymás szemeit kémlelve lihegték ki magukat, majd Hyunjin szép lassan kihúzódott Felix testéből, és a kisebb mellkasára ejtette a fejét. Lix elkuncogta magát, s ujjaival elkezdett játszani Hyunjin aranyszőke tincseivel.
– Szeretlek. – motyogta sz idősebb.
– Én is szeretlek.
– Fáradt vagy?
– Egy kicsit...
– Én viszont mindjárt bealszom. Maradhatunk így reggelig? – motyogta csukott szemekkel az idősebb, miközben átölelte Felix derekát és úgy feküdt egész testével a kisebben.
– Természetesen. Aludj szépen, holnap sok dolgunk lesz a munkahelyen. – csókolt szerelme hajába Felix.
– Ne is mondd! Jó éjt édes! – hümmögte félálomban Hyunjin.
– Álmodj szépeket szerelmem! – mosolygott Felix.
Végre minden a helyén van.
Sihyo és Wooyoung a börtönben, a barátai biztonságaban, Hyunjin pedig Felix karjaiban...
YOU ARE READING
MY BLONDE GIRL ᵃⁿᵈ ʰᵉʳ ᶠᵃᵗʰᵉʳ | HYUNLIX
Fanfiction!FINISHED STORY! A 22 éves ausztráliai Lee Felix Szöulban kezd dolgozni, egy ügynökségnél, miután megtudja, hogy lánya született egy kalandból, egy szöuli prostitól. Sihyonak, a kislány anyjának hatalmas elvárásai vannak Felixszel kapcsolatban, mind...