65. rész (18+)

1.4K 84 25
                                    

Felix óvatosan fonta karjait párja nyaka köré, s újabb csókot kezdeményezett. Mindeközben Hyunjin a kisebb fenekére helyezte a kezét, s belemarkolt.

Lassan ballagtak el a saját szobájukig, aminek az ajtaját kulcsra zárták.

Hyunjin egészen az ágyig tolta Lixet, amíg annak lába meg nem ütközött az ágy szélével, s az ágyra borult, magával húzva Hyunjint is. Elváltak egymás ajkaitól, s egymás szemeit kémlelték, miközben orruk összeért, s Felix egyik keze Hyun arcát kezdte simogatni.

Pár másodperc múlva az idősebb végigvezette a tekintetét Felix gyönyörű arcán, majd ajkaira marva kezdte lágyan és érzelmekkel övezve csókolni szerelmét. A kisebb minden erejével azon volt, hogy közelebb és közelebb húzza magához párját.

Hyunjin nemsokára áttért a kis szőke puha nyakára, amit nyálas puszikkal árasztott el. Egy helyen azonban beleharapott Lix fehér bőrébe, s jó erősen megszívta, amire a kisebb csak egy szisszenéssel reagált, miközben a másik aranyló tincseibe túrt, és jobban a nyakába tolta párja arcát.

Az idősebb az ujját beleakasztotta Felix pulcsijának a nyakába, s lennébb húzta, hogy a fiatalabb kulcscsontjához is odaférjen, s azt is elárassza lágy puszikkal.

Amikor már Felix minden egyes bőrfelületét végigcsókolta amit nem takart ruha, felemelkedett, s egy gyors mozdulattal lekapta az alatta fekvőről a pasztell színű pulóvert, majd eldobta egy ismeretlen pontba a szobában.

Végigstírölte Lix gyönyörű felsőtestét, majd a fiú vörös rózsaként virító arcára pillantott, s félmosolyra húzta az ajkait. Nagyon tetszett neki a helyzet, ahogy Felix derekán ül, miközben a fiú szétvetett karokkal, s pirosas arccal adja tudtára, hogy mindene az övé, és azt tesz vele amit csak akar.

Nem is bírta ki sokáig, újból visszatért szerelme csodás és édes ajkaira. Miközben egymás ajkaival voltak elfoglalva, Hyunjin egyik keze letévedt Felix nadrágjához, amit egy kézzel is simán ki tudott gombolni és cipzárolni.

Amikor a kisebb, már kapkodva vette a levegőt, Hyun elvált az ajkaitól, s egy utolsó puszit nyomott még rá. Újból felemelkedve szállt le Lix derekáról, s farmerének szélét megragadva lassan lehúzta párjáról, így az csak egy szál alsónadrágban feküdt az ágyon.

Hogy Felix ne legyen annyira zavarban, gyorsan ő is megvált ingétől és fekete szövetnadrágjától, s szintén alsónadrágban kerekedett fölül a kis szöszin. Meg kell hagyni, Felixnek remek kilátása volt, élvezettel nézte végig szerelme vetkőzését.

Hyunjin hosszú ujjaival végigsimított a fiú oldalán, majd hasától fel egészen a mellkasáig, s ajkain is végighúzta hüvelykujját. Éhesen tapadt Lix ajkaira, miközben tagjaikat összeérintette az alsójuk anyagán keresztül. Ez mindkettejükből egy mély nyögést váltott ki.

Csókuk közben az idősebb kezei levándoroltak Felix nemességéhez, amit először megmarkolt, majd mutatóujjával szántotta végig többször is partnere álló farkát.

Mindeközben Felix próbálta minél ügyesebben viszonozni a csókot, de folyamatosan nyöszörögnie kellett Hyunjin tettétől. Az említett férfi elégedettem mosolyogva vált el szerelme ajkaitól, s csak bámulta a kisebbet, aki nyöszörög a élvezettől, amit ő nyújt neki.

Amikor már nagyon szenvedett a kicsi a feszítő érzéstől, amit boxere nyújtott számára, Hyun megkímélte őt, s a boxer korcába akasztva az ujját húzta le róla a felesleges textilt.

Felix lehunyt szemmel megkönnyebbülve sóhajtott, amikor kőkemény férfiassága szabaddá vált, s hasfalára simult. Ezen a tetten Hyunjin elégedetten elvigyorodott, majd közelebb bújva Lixhez újból a nyakát kezdte belepni apró csókokkal, miközben kezét Felix tagjára csúsztatta, s lassan kezdte mozgatni csuklóját, ezzel mély sóhajokat kiváltva a kisebből.

MY BLONDE GIRL ᵃⁿᵈ ʰᵉʳ ᶠᵃᵗʰᵉʳ | HYUNLIXHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin