– Tádátádá...tádátádá... – kezdte az esküvői indulót egy vékonyka hang. – Tádáttádádádá...
– Oh ne... – nyöszörgött Felix párja mellkasán, amikor kicsapódott a szobájuk ajtaja.
– Ideje felkelni! Esküvő van! – ugrott rájuk Dambi. – Keljetek feeel! – ugrott egy végzetes pontra...
– Baszki! – szisszent fel az idősebb apuka, s szinte azonnal kipattant az álom a szeméből.
Ágyékára markolva gömbölyögött össze az ágyban, és félreforult. Felix aggódó tekintettel ült fel az ágyban, míg Dambi csak értetlenül nézte a fájdalmában összegörnyedő apját.
– Édesem, jól vagy? – tette Hyunjin hátára a kezét Lix.
– Igen, csak a tököm....
– Juj, apu! Bántottam a kukidat? – kezdett aggódni Dambi is. – Ne haragudj rám kérlek!
– Nem haragszom, de most kimennél? – nyöszörgött az apuka.
– Uhum. – szállt ki az ágyból a lány. – Nagyi, apunak bibis lett a kukija! – szaladt ki a szobából, s becsapta maga után az ajtót.
– Istenem... – nyöszörgött ismét az idősebb.
Felix nem tudta, hogy nevessen, vagy inkább ne. Szíve szerint már régen kinevette volna Hyunjin szerencsétlenségét, azonban nem akarta megbántani a jegyesét, és sajnálta is valamilyen szinten.
– Nagyon fáj baszd meg! – jajveszékelt tovább az idősebb.
– Esetleg megnézzem? – ajánlotta fel Lix, azonban mondatát kiejtve saját magán kezdett el nevetni.
– Ne nevess basszus, a golyóimnak annyi!
– Csaknem... – simogatta biztatóan Hyun hátát a kisebb. – Megvannak még azok.
– Honnan tudod? Ez a kis boszorkány széttörte a tojásaimat...
– Jól van drámaherceg, mostmár szedd össze magad, és menjünk reggelizni. Tudod, hogy délután 4-re itt lesz az anyakönyveztető, és a vendégek. Már 10 óra.
– Tudom. Te menj csak, majd én is jövök. – motyogta Hyunjin.
[...]
– ...és akkor pedig összegömbölyödött, mint egy süni...
– Kicsim, tudod milyen gyengék a fiúk. – mosolygott Lix anyukája, az asztalnál.
Felix éppen ekkor sétált le a lépcsőn, és egy reggeli üdvözlést követően leült az asztalhoz.
– Hyunjin? – kérdezte Lix apja.
– Próbál túlélni. – sandított Dambira a vőlegény.
– Dehát alig értem hozzá! – csattant fel a kislány.
– Biztosíthatom, hogy elég szépen hozzáértél. – bólogatott Felix összehúzott szemöldökkel.
– De akkor is! Azt hittem apu erősebb. – fordította félre a fejét a lány. – Dalnim, gondoltad volna, hogy apa ilyen gyengus? – kérdezte a kishúgát, aki csak mosolyogva ette tovább a reggelijét az etetőszékében.
– Ez nem erősség kérdése... – motyogta Lix, majd inkább nekifogott a reggelijének.
– De az! De nem baj, majd úgyis adsz neki gyógypuszit. – forgatott szemet Dambi.
Olivia majdnem felefulladt a narancslében, Rachel szemei kétszeresére nőttek, Lix apukája vigyorogva lesütötte a szemét, míg Lix anyja lesokkolt. Felix elnyílt ajkakkal nézett a lányára.
YOU ARE READING
MY BLONDE GIRL ᵃⁿᵈ ʰᵉʳ ᶠᵃᵗʰᵉʳ | HYUNLIX
Fanfiction!FINISHED STORY! A 22 éves ausztráliai Lee Felix Szöulban kezd dolgozni, egy ügynökségnél, miután megtudja, hogy lánya született egy kalandból, egy szöuli prostitól. Sihyonak, a kislány anyjának hatalmas elvárásai vannak Felixszel kapcsolatban, mind...