Miután mindent feltakarított, Lix követte Hyunjint az emeletre. Éppen akkor nyitott be, amikor párja a felsői között kutakodott félmeztelenül.
- Az időzítésed még mindig tökéletes baby. - mondta Hyun, derékig a gardróbba bújva.
- Miért öltözöl át? - ült le az ágyukra Lix kíváncsian, bár Hyunjin durvulása megette az eredményét, és eléggé nehezen ment neki az ülés.
- Sihyo meghalt. - sóhajtott az idősebb, majd felkapott magára egy kötött pulcsit.
- Mi van? És a gyerekkel mi történt? - pattant fel azonnal Lix.
- Koraszülés lépett fel nála, és ismeretlen okokból leállt a szíve, viszont a kislány életben van. Elmeletileg 1 hónapig még inkubátorban kell lennie.
- Szegénykém. - szomorodott el Lix. - Megnézzük a babát?
- Persze, bemegyünk hozzá. - bólintott Hyunjin, majd leült Felix mellé. - Figyelj Lix, én tudom, hogy örökbe szeretnéd fogadni azt a kislányt.
- Igen. Nem szeretném, hogy idegenek neveljék őt, hiszen Dambi féltestvére. - hajtotta le a fejét a kisebb.
- Be kell vallanom, hogy elleneztem a döntésedet. Csúnyán összekaptunk Sihyoval, hiszen bejártam hozzá.
- Mikor? Miért nem szóltál nekem? - lepődött meg a kisebb.
- Tudtam, hogy valamit titkolsz előlem, és sejtettem, hogy az a ribanc áll minden mögött. Elérte, hogy megkérdőjelezzem a szerelmedet irántam... amit már nagyon sajnálok és szégyenlek, hiszen tudom, hogy szeretsz engem.
- Persze, hogy szeretlek téged. Éppen ezért szeretnék felnevelni veled mégegy kislányt. Szeretném, ha népes családunk lenne, és legalább két gyereket fel tudnánk nevelni ketten. - csúsztatta a párja kezére a saját kis mancsait Felix.
- Tényleg boldoggá teszel, hogy ezt most bevallottad nekem. Igazából nagyon elleneztem, hogy örökbe fogadjuk azt a kislányt, de most, hogy nincs Sihyo, és minden rendben van, szeretném azt a pici babát. - mosolygott Hyunjin, aminek hatására Felix arcán akkora boldog vigyor terült el, hogy majdnem a füléig ért.
- Awww, köszönöm! - borult Hyunjin nyakába.
- Szeretlek. - hunyta le a szemeit az idősebb.
- Én is szeretlek. - súgta Lix halkan. - Na, menjünk és nézzük meg azt a pici babácskát! Alig várom, hogy láthassam!
- Menjünk. - vált el Lixtől a magasabb.
[...]
- A nőt holnap temetik el a szülei és Wooyoung mellé, de gondolom amúgysem fogtok elmenni a temetésre. A kislány nagyon picike és aranyos. - beszélt folyamatosan Yeonjun, akivel véletlenül összefutottak a kórházban.
- Alig várom, hogy láthassam, úristen! - nézett fel szerelme arcára izgatottan Lix.
- Nyugalom Lixie, mindjárt látni fogjuk őt. - nyugtatgatta kis párját Hyun, de mindezt eredménytelenül.
Éppen ekkor értek oda kórteremhez, ahol sok pici baba volt, legtöbben betegesek voltak, vagy koraszülöttek, akár Sihyo babája.
- Sihyo neve van a baba nevéhez írva, mert nem adtak még nevet neki. Ha gondoljátok akkor adhattok nevet, hanem a Sihyo fog belekerülni az születésijébe. - lépdelt Yeonjuk a sok inkubátor között.
- Adunk neki nevet. Nem szeretnénk, hogy a Sihyo maradjon a neve. - nézett le kedvesére Hyunjin, aki szaporán bólogatott.
- Már tudom is a nagyszerű nevet. - mosolygott Lix.
- Itt is vagyunk. - állt meg egy csecsemő mellett Yeonjun mosolyogva.
- Úristen! - tátotta el a száját Lix, s ajkai elé kapta a kezét. - Milyen picike...
Valóban, a kislány nagyon pici volt. Ez egyrészt a korán lévő világrajöttének is köszönhető, s szülei pici termetének is. A kislány egy rózsaszín kezeslábasban aludt, szájából lélegeztetőcső lógott ki, míg pici kezeit összeszorítva tartotta a fejével egy szintben.
- Olyan gyönyörű! - gyönyörködött a kis szőke. - És ő lesz a lányunk... - nézett fel Hyunjinra.
- Örökbe fogjátok fogadni? - kérdezte Yeonjun Hyunjint, akit még nem varázsolt el annyira a kislány látványa, mint Felixet.
- Igen, úgy terveztük, mivel Dambi féltestvére, őt is felneveljük. - bólintott a magasabb.
- Szép kis családod lesz haver. - bólogatott elismerően a rendőr.
- Anyádéknak igaza volt, tényleg hamarabb lettem elkötelezett apuka, mint te. - bökte vállba a rendőrt Hyunjin.
- Elmehetsz a faszba! - nevetett Yeonjun.
- Hyunjin, hol kell átíratni a nevét? - fordult párja felé Felix, amikor kigyönyörködte magát.
- Szerintem a titkárságnál kell. - tette csípőre a kezeit Yeonjun.
- Akkor me vesztegessük az időnket, minél hamarabb, annál jobb. - ragadta meg párja kezét Lix, s elkezdte húzni őt a kijárat felé. - Szia Junnie!
- Én is megyek, dolgom van. Sziasztok!- intett egyet Yeonjun, majd eltűnt egy kanyarban a folyósón.
A két szőke felkeresték a kórház titkárságát, és nehéz küzdelmek árán is, de megváltoztatták a kisbaba nevét. Felix egy gyönyörű nevet választott, ami szintúgy gyönyörű jelentéssel bírt.
Egy utolsó látogatás után elhagyták a kórházat, és hazaindultak. Hyunjin egy fontos teendőre hivatkozva hazavitte Felixet, őmaga pedig elment a "dolgára„.
Felix bár kíváncsi volt, mi olyan fontos Hyunjinnak, nem kíváncsiskodott, helyette inkább felhívta Jisungot és Seungmint, s közösen elbeszélgettek. Felix büszkén mondta el, hogy kétszeres apuka lesz, a barátai pedig kellő lelkesedéssel kezdtek ábrábdozni, hogy ők lesznek a keresztszülők.
Még mindig tetszik, vagy már kezditek megunni?
YOU ARE READING
MY BLONDE GIRL ᵃⁿᵈ ʰᵉʳ ᶠᵃᵗʰᵉʳ | HYUNLIX
Fanfiction!FINISHED STORY! A 22 éves ausztráliai Lee Felix Szöulban kezd dolgozni, egy ügynökségnél, miután megtudja, hogy lánya született egy kalandból, egy szöuli prostitól. Sihyonak, a kislány anyjának hatalmas elvárásai vannak Felixszel kapcsolatban, mind...