46. rész

1K 109 29
                                    

– He sleeps here next to me. He kept his promise, which makes me very happy. He's too close to me, how about I kiss him? No, definitely not, I have morning breath. Why is he so beautiful, but charming and cute at the same time? And why do I speak English at all? I think I'm crazy, but I love him so much. What will he think when he wakes up? – hajolt párja arca fölé Felix, s egymagában beszélgetett.

–  That you are very sweet, baby. – nyitotta ki szemeit hirtelen az idősebb, amivel megijesztette Felixet.

– Oh, fuck! – nőttek meg a kisebb szemei, s majdnem leesett az ágyból.

Szerencséjére Hyunjin a dereka után kapott, és visszarántotta magához.

– Szóval, ha magadban beszélsz, akkor angolul teszed. – vigyorgott szemtelenül Lix arcába, ami úgy nézett ki akár egy vörös rózsa.

– Hát...hallottad... – nézett mindenfelé a kis szőke, csak párja szemeibe nem.

– Nagyon aranyos voltál. – puszilta körbe Lix arcát a főnöke egyben párja.

– Szeretlek, és boldog vagyok, hogy itt vagy velem és a lányommal. – bátrodott fel a kisebb szőke, s párja arcára simított.

– Én is szeretlek, és köszönöm, hogy őszinte vagy velem. Én is nagyon boldog vagyok, hogy vagytok nekem. – feküdt vissza Hyunjin az eredeti pozíciójába.

– Több ilyen éjszakát kéne beterveznünk. Mármint nem olyat, hogy nem jössz haza amikorra ígéred, hanem olyat, hogy kicsit kettesben kiélvezzük egymás társaságát. – bújt párja csupasz mellkasához a kis bújós Lix.

– Milyen szépen fogalmaztad a szexet. – kuncogta el magát Hyunjin.

– Próbálok bátrabb lenni, de te kicsúfolsz! Te szörnyeteg! – pattant ki az ágyból Felix, és idegesen kiszaladt az erkélyre.

– Tudom, hogy mikor gondolsz valamit komolyan, és mikor kamuzol. És ennek kurvára Felix kamu szaga van. – lépdelt utána Hyun. – Zavarban vagy, ezért dühösnek mutatod magad. – karolta át hátulról a kisebb derekát Hyunjin.

– Az nem Minho autója? – mutatott a kapu előtt parkoló autóra Felix, a másik szavait ignorálva.

– De az. Mit kereshet itt? – lépett párja mellé Hyunjin, majd visszasietett a szobába, és magára kapott egy sejem köpenyt.

– Megnézed? – követte őt Felix is.

– Igen. Te maradj a házban! Mindjárt jövök, és csinálok reggelit! – nyomott rgy hosszú puszit Lix arcára az idősebb, majd kisietett a szobából.

Kissé zavart volt, hiszen Minho biztosan ott volt az autója mellett, illetve Jisung is lement a párjához, hogy együtt menjenek haza, tehát nem létezik az, hogy véletlen egy ugyan olyan autó van a ház előtt.

Egy papucsba lépve nyitotta ki az ajtót, s a hideg szellővel való találkozása csak jobban felébresztette.

Hosszú fazonú szőke haját tépkedte a szél, míg sejem köpenyét úgy fújta, mintha Superman lépdelne végig azon az udvaron, nem éppen Hyunjin.

Végül a kaput kinyitva lépett az autó söför ülés felőli ablakához, minden lehetséges opciót végiggörgetve az elméjében. Amikor nem találta meg ott egyiket sem a pár közül, akkor az enyhén lesötétített hátsó ablakhoz lépett.

Teljesen megnyugodott, amikor megpillantotta a párt, amint egymás karjaiban alszanak békésen. Gondolta, hogy nem lehet kényelmes fekhely az a kicsi és biztonságiövcsatokkal tarkított ülés, így inkább bekopogott az ablakon.

A pár mindkét tagja felébredt, de időbe telt nekik, amíg egy hatásos módon ki tudtak kászálódni a kényelmetlen ülésekről.

Jisungnak mindene fájt, de szegény Minhoról ne is beszéljünk, aki végig mindent megtett párja kényelme érdekében, így minden egyes csatra ráfeküdt.

– Jó reggelt! Hát ti, hogyhogy itt aludtatok? – kérdezte Hyunjin a két fiútól, amikor már úgy látszott, hogy mindketten kinyújtották minden testrészüket.

– Kibékültünk, aztán elragadott a hév. – nyöszörgött Jisung.

– Így történt. – kereste a pólóját az autóban Minho, s amint megtalálta, magára kapta.

– Oh...hát nem teljesen vagyok összhangban a történtekkel, de arra kérlek, hogy gyertek be. Nekünk sem volt akciómentes éjszakánk, de egy reggelire szívesen látunk. – próbált meg mosolyogni Hyunjin, de egyáltalán nem örült a hirtelen vendégeknek.

Kettesben akart reggelizni a párjával, akit reggeli evés közben is elláthat a kis szőkéhez méltó és mennyiségű bókkal. Ez így nem fog menni, hogy Minho is ott lesz.

Végül a két fiú egyetértően néztek össze, s bólogatni kezdtek, a szőke „hatalmas“ örömére.

[…]

– El sem tudom hinni! Olyan véletlen egybeesés az egész. Egyszerre feküdtünk le a párjainkkal. – nevetgélt Felix.

– Uhum. Bár nektek sokkal kényelmesebb lehetett. – súrolta a derekát Minho.

– Okosan kell intézni a dolgokat. – morrgott magában Hyunjin.

– Valami problémád lenne? – nézett csúnyán a szőkére Minho.

– Nekeeem? Nekem soha! – forgatott szemet Hyunjin, s letette a kezéből a villáját. – De még mindig ebben a kibaszott házban vagytok, ami az én házam!

– Hallod miket zagyválsz, hello!? – dőlt előre az asztalnál Felix, s Hyunjin tarkójára vágott.

– Mindenkinek további jó étvágyat! – tolta ki a székét a cégvezető, s faképnél hagyta a brigádot.

– Ez mi a fasz volt? – nézte párja hűlt helyét Felix ámultan.

– Azt én is szeretném tudni! – állt fel idegesen Minho. – Mi megyünk, mert nem vagyunk szívesen látott vendégek!

– De... – állt fel Felix is.

– Semmi de. Jobb, ha megyünk, és hagyunk titeket beszélgetni. – nézett Felix szemeibe mélyen Jisung.

– Rendben. – hajtotta le a fejét a kisebb szőke.











MY BLONDE GIRL ᵃⁿᵈ ʰᵉʳ ᶠᵃᵗʰᵉʳ | HYUNLIXحيث تعيش القصص. اكتشف الآن