92. rész

499 77 2
                                    

6 hónappal később

Őszintén, a Hwang lakás ezekben a napokban úgy nézett ki, mint egy raktár. Nem elég, hogy 2 család is lakott benne hat hónapja.

Felix testvérei nagyszerűen érezték magukat. Ingyen kaja, ingyen kozmetikumok és néha napján még ruhák is. Felix apja is imádta Koreát és jövendőbeli vejét is. Hyunjinnal amikor csak tehették focimeccseket néztek, vagy néha el is látogattak párra. Lix anyukája ennél szerényebb volt. Nem igazán fogadta el a fia és annak párjának a penzét.

Nem arról volt szó, hogy valami nem tetszett volna neki, csupán csak bántotta volna a lelkiismerete, ha annyi pénzt magára költ, ami nem is az övé, így inkább nem tette.

Na de lássuk a mi kis családunkat is.

Dalnim már lábra állt, és előszeretettel szaladgál a házban. Felix és a nagymamája nem győz vigyázni rá, mert annyira rosszcsont lett, hogy még a kiságyából is kimászik. Nem egyszer hozta a szívrohamot az apukájára, aki nem találta meg reggel ott, ahol este letette aludni.

Már valamennyire a véleményét is ki tudja mutatni. Ha valami tetszik neki, akkor hangosan sikítgat és tapsikol, azonban ha mem nyeri el valami a tetszését akkor elfordult, elhúzza a száját, legrosszabb esetben hangosan bömböl.

Dambi hivatalosan is befejezte a csodálatos óvodai éveit. Elbúcsúzott az ovónénitől és a kisebb gyerekektől. Hivatalosan is felkészült az iskolára. De azt hiszem kijelenthetjük, hogy lelkileg még visszavágyik a szeretett ovijába.

A szája még mindig hatalmas, mindent is kommentál, még azt is, amit nem igazán kéne. Egyre többet beszél, hiszen egyre több dolgot ért meg ahogyan nő. Az angol tudása is szépen fejlődik a nagymamájának hála.

Azonban hazugság lenne, ha azt mondanám, hogy nem hiányzik neki az apukája. Tévedés ne essék, Felixet is imádja, de mindennek ellenére a vérkötelék megvan közte és Hyunjin közt. Hiányzik neki az idősebb apukája. Hiányoznak a jó éjt puszik, az ölelések, és az összebújások. Sajnos mióta a nyagypapája lefoglalja Hyunjint, azóta az elfoglalt férfinek nem igazán jut ideje a kislányára.

Dalnim nem érzi annyira a változást, Dambi azonban igen. Fáj neki, hogy apukája szívesebben néz a nagypapájával focimeccset, mint vele mesét összebújva. Ezt még senkinek sem említette, de kérdéses mikor csattan az ostor vége a kislányon.

Felix ki sem látszik a munkából. Folyton szaladgál a házban, emiatt jelentősen le is fogyott. Stresszel és alig eszik. Persze ezt nem igazán vették észre a körülötte lévők, hiszen mindenkinek megvan a saját dolga. Ezen kívül a kisgyerekekről is gondoskodik, hogy legalább ő ott legyen nekik, amikor szükség van rá.

Persze nehéz, hiszen mindenki az ő figyelmét szeretné. Az édesapja azt akarja, hogy ő is menjen meccsekre velük, az édesanyja lelkizni akar, a testvérei a közös shopping ötlettel bombázzák, míg Dambi a játékkal, és ugye Dalnim még pici, szóval neki 24 órás figyelemre van szüksége. Kicsit nehéz, de még egyenlőre bírja.

Hyunjin annyit nem érzékel az otthoniakból. Még mindig sokat dolgozik, és szabad idejében a leendő apósával lóg. Felixszel sincs van olyan sokat, mint szerelmének apjával, ami mostmár feltűnt neki, de nem akarja megbántani Lix apukáját.

[...]

A páros éppen az esküvői ruhapróbára voltak. Augusztus közepén még kellemes meleg van, szóval valami különlegeset szerettek volna, amiben nem gyúlnak fel. Találtak is maguknak valót, azoban Felixnek minden próbán nagynak bizonyul a ruha, ami mostmár jegyesének is feltűnt.

– Minden rendben van veled? – kérdezett rá a hazafele vezető úton.

– Persze, miért kérded? – válaszolt mosolyogva Felix.

– Már 3-szor kellett bevetetnünk a ruhádból. Nemsokára már nem lehet bevetetni, mert nem lesz amiből. – fogta meg Lixie kezét az idősebb. – Ha valami gond van, akkor itt vagyok, és nekem elmondhatod.

– Kicsit sok otthon a rohangálás. Tudod ez a készülődéssel jár. Ne aggódj feleslegesen!

– Biztos? – pillantott Lixiere.

– Biztos. – bólintott Felix magabiztosan.

– Ha valami bánt, akkor itt vagyok, tudod melyik ajtón kopogtass. – kuncogott az idősebb, majd ajkaihoz emelte Felix kezét, és nyomott egy puszit rá. – Szeretlek.

– Én is szeretlek téged. És igen, tudom melyik ajtón kell kopogtatni. Rá van írva, hogy Hwang Hyunjin irodája.

– Szóval innen fúj a szél. – esett le a dolog Hyunnak. – Sokat dolgozom igaz? – sóhajtott az idősebb.

– Igen. – bólintott határozottan Lix. – Hiányzol. – biggyesztette le az ajkát. – Reggeltől késő délutánig dolgozol, utána pedig apámmal nézett azt a dögunalom meccset! – forgatott szemet.

– Annyira sajnálom kicsim! – simogatta jegyese kis kezét Hyunjin. – Csak tudod apukádat sem akarom megbántani, de közben téged sem, és ez így nehéz... Másik oldalon a tesóidnak kell a pénz...

– Hyunjin nem muszáj a nővéreimnek pénzt adnod! Nem kötelességed.

– De ha már egyszer adtam, akkor szégyenlem nem adni...

– Majd én beszélek velük. Kérlek, ne dolgozz olyan sokat! Tudod, hogy nem a pénz a lényeg.

– Tudom. – parkolt le Hyunjin a ház udvarán. – Megígérem, hogy ezutám fele annyit dolgozom, mint eddig.

– Köszönöm. – ölelte magához gyengéden párját Felix. – Szeretlek.

– Én is szeretlek Lixie!

Miután elváltak egymástól gyors csókot váltottak, majd kiszálltak az autóból, és kézenfogva nyitottak be a lakásba.

– Szörnyű rendetlenség van itthon. – rázta a fejét Felix rosszallóan.

– Életem, 1 hét múlva esküvő, még szép, hogy kupi van. Majd a buli után eltakarítattjuk. – nyugtatta párját Hyunjin.

– Oh, sziasztok! –jött le a lépcsőn Felix anyukája Dalnimnal a karjaiban.

– Felébredt? – engedte el kedvese kezét Felix, és átvette a kislányt. – Hát szia babám! Hogy aludtál? – dörgölte össze az orrukat.

– Pa...pa... – motyogta bizonytalanul Dalnim, majd elkezdte kiabálni. – Appa~! – tapsikolt és Hyunjinra mutatott.

– Aww édesem! – lépett a kislányhoz Hyunjin, és megpuszilta a pufi arcát. – Itt van apu. – simogatta a kisbaba fejét.

– Lixie. – szólította meg fiát a nagymama.

– Igen? – nézett mosolyogva anyukájára Felix, és átadta Dalnimot Hyunjinnak.

– Dambival valami nem oké. Meg tudnátok nézni? – súgta halkan.

– Persze, megyek. – komorodott el Lix, majd kikerülte az anyját, és elindult fel a lépcsőn.








MY BLONDE GIRL ᵃⁿᵈ ʰᵉʳ ᶠᵃᵗʰᵉʳ | HYUNLIXTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang