A buli csendes véget ért. A vendégek hazamentek, a gyerekek elaludtak, a család is elfáradt. Már alig páran ültek az udvaron a főasztal mellett.
Egyik pillanatban azonban a halk beszélgetést egy cseléd szakította félbe a jelenlétével. Hajoldozva kért elnézést, majd elmondta amiért megzavarta őket.
– Uram, a söför már várja önöket. – szólt Hyunjinhoz.
– Milyen söför? – kíváncsiskodott Jisung.
– Ma estére kibéreltem egy házat. Ott töltjük a ma estét Felixszel. – adott választ Hyunjin.
– És erről mikor szerettél volna tájékoztatni? – kérdezte Felix kíváncsian.
– Meglepetésnek szántam! A ház tele lesz vendéggel, kényelmesebb, ha a saját érdekünkben elmegyünk innen.
– Igaza van Hyunjinnak. Mégis csak egszer van az embernek nászéjszakája. – adott igazat Hyunjinnak Seungmin.
– Hát akkor mire vártok? – kérdezte Chan. – Ideje mennetek. Töltsetek sok időt egymással!
Az ifjú pár egymásra nézett, majd mindketten felálltak a székről, és elbúcsúztak a barátaiktól. Kézen fogva indultak el a kapuhoz, ahol már várt rájuk egy söför.
[...]
– Erdei ház? Kreatív vagy Hwang Hyunjin. – mosolygott Felix, amikor kiszálltak az autóból.
– Még régen jártam egyszer itt. Nagyon tetszenek ezek a stílusú házak, szóval mindenképpen meg szerettem volna neked is mutatni.
– Gyönyörű. – mosolygott Lix, amint megpillantotta a házikót belülről.
– Kimondjam? – fogott Lix derekára az idősebb mosolyogva.
– Mit? – rázta nevetve a fejét a fiatalabb.
– Hát amit ilyenkor mindig mondani szokás.
– Nem ugrik be, sajnálom. – mosolygott még mindig szélesen a kisebb.
– A ház gyönyörű, de te méggyönyörűbb vagy. – hajolt közelebb férje arcához Hyun.
– Oh, hogy ez a mondat. – ütötte fejbe a felismerés a kicsit. – Köszönöm. – pipiskedett fel Hyunjin arcához, és ajkaira hajolt.
Amikor azonban megpróbált elhúzódni férje ízletes ajkaitól, Hyunjin nem emgedte neki, és követte minden mozdulatát, csahogy az ajkain maradhasson. Közben ujjait Felix csípőjébe mélyesztette.
– Tervezel esetleg valamit? – nézett fel ártatlan szemekkel férjére Felix, amikor végre levegőhöz jutott.
– Szerinted miért az erdő közepén béreltem házat? – fogta két ujja közé hitvese állát Hyunjin, s ismét arcába hajolt.
– Szóval ez egy finom utalás volt arra, hogy ma ha akarnám akkor sem tudnám befogni a számat, igazam van? – harapta be alsó ajkát a fiatalabb, és éhező szemekkel pillantott párja telt, kívánatos ajkaira, amiktől alig szabadult az imént.
– Mondhatjuk így is. – hajolt le lassan a magasabb, és Lix combjai alá benyúlva saját dereka köré tette férje lábait. – Légy ügyes!
– Hah, mikor nem vagyok ügyes? – túrt a szépen megigazított szőke tincsek közé a kisebb, ezzel összeborzolva azokat.
Hyunjin a fiatalabb nyakára nyomott először apró, finom kis puszikat, majd fokozatosan durvult be, s jól megszívta a kisebbik fehér bőrét. Ahogyan durvult, Felix egyre jobban kezdte elveszíteni a türelmét.
أنت تقرأ
MY BLONDE GIRL ᵃⁿᵈ ʰᵉʳ ᶠᵃᵗʰᵉʳ | HYUNLIX
أدب الهواة!FINISHED STORY! A 22 éves ausztráliai Lee Felix Szöulban kezd dolgozni, egy ügynökségnél, miután megtudja, hogy lánya született egy kalandból, egy szöuli prostitól. Sihyonak, a kislány anyjának hatalmas elvárásai vannak Felixszel kapcsolatban, mind...