A reggeli lezajlása után a társaság egy finom kávé mellett tovább osztotta a témát a gyereknevelésről, és az iskolákról. Mindenkinek az volt a legfontosabb, hogy a gyerekeiket a lehető legelfogadóbb és legbiztonságosabb suliba irassák.
Bő egy óra beszélgetés után megjelent két kisgyerek, akik egymás kezét fogva, tetőtől talpig sárosan léptek be a konyhába. Szüleiket nézték mosolyogva, s pilláikat rebegtetve próbáltak ártatlanabb kisugárzást kelteni, hogy ne kapjanak olyan nagy leszidást.
– Jézusom! – tágultak ki Jisung szemei.
– Hehe... – nevetett kínosan Dambi. – Mindent meg tudok magyarázni...
– Akkor hallgatunk. – fordult felé komoly arccal Hyunjin.
Lix csak elmosolyodott a gyerekek láttán, s Hyunjin karjára tette a kezét. Jegyese szemeibe nézve lágyította el őt, így Hyunjin is lennébb hagyott a szigorú apa szerepből.
– Nagyon sajnálom, tudom, az én hibám, de egy percet sem bántam meg belőle. – nézett Harura Dambi egy csínytalan mosollyal pici ajkain.
– Nocsak, nocsak... Miről van szó, elárulod nekünk szöszke? – mosolygott Minho.
– Bibi megtanított finom földtortát készíteni. – mosolygott szélesen Haru.
– Jaj picikéim... – grimaszolt fájdalmasan Jisung.
– De Haru fiú, és a fiúk nem tudnak sütni. – forgatott szemet mosolyogva Dambi. – Szóval túl hígra keverte a masszáját, ami felett összevesztünk, és kiborítottuk véletlenül...
– Apa is fiú, mégis tud sütni. – mosolyodott el féloldalasan Hyunjin.
– Jó, de apa más fiú!
– Na szép! – nézett a Hyunjinra Lix mérgesen.
Az idősebb férfi kárörvendően nézett le párjára. Kétségtelenül élvezte a kialakult helyzetet.
– Mindegy, majd Haru is megtanul sártortát készíteni. – lágyult meg Jisung.
– Az nem sártorta! Földtorta! – javította ki Dambi.
– Mitől különbözik?
– A sártorta az átlagos! A földtorta különleges, mert az én receptem. Az egész akkor kezdődött, amikor apu vett egyszer nekem egy Fekete Erdő tortát. Akkor gondolkodtam, hogy miért ne lehetne nekem földtortám?
– Jól van, értjük! Mostmár nyomás a fürdőszoba! – terelte a gyerekeket Felix.
– Jól mosd meg őket! – kiáltott utána Hyun.
– Te csak kussolj! – nézett hátra Lix egy gyilkos tekintettel.
– Most voltaképpen mi is a baja? – ráncolta össze a szemöldökét Minho.
– Nem tudom, de aranyos amikor mérges. – rantott vállat Hyunjin.
[...]
Még csak három nap van az esküvőig. A boldog páros már egyre jobban kezdi érezni a súlyát a dolognak. A kertben már minden félig fel van díszítve, a ruháik a gardróbban várják a nagy napot...
A kertben elkezdték a díszítést, Felix pedig már vagy 3-szor kapott idegösszeroppanást, mert Hyunjin folyton máshová tette azt a vázát, amiben a kedvenc virágai voltak. Egyszerűen ilyenek a férfiak.
– Via, szedd össze magad! Elkésünk! – kiáltott húga után Rachel, miután beült az anyós ülésre, Hyunjin mellé.
– Még valahol tollázkodik. Ilyenek a tizen évesek... – dőlt hátra az ülésben Hyunjin beletörődően.
VOCÊ ESTÁ LENDO
MY BLONDE GIRL ᵃⁿᵈ ʰᵉʳ ᶠᵃᵗʰᵉʳ | HYUNLIX
Fanfic!FINISHED STORY! A 22 éves ausztráliai Lee Felix Szöulban kezd dolgozni, egy ügynökségnél, miután megtudja, hogy lánya született egy kalandból, egy szöuli prostitól. Sihyonak, a kislány anyjának hatalmas elvárásai vannak Felixszel kapcsolatban, mind...