29. rész

1K 115 18
                                    

– Na ne! Komolyan bemutatott neked? – nevetett Hyunjin.

– Igen! – durcázott Felix.

– Ne haragudj, de ez nagyon vicces. – haldoklott a nevetéstől a főnök.

– Már reggel szar napom volt. Mi lesz tovább? Felrobban a ház? Nekimegyek egy póznának hazafele a kocsival? – dőlt ki nyöszörögve a kis bőrkanapén Felix.

– Nagyobb az esélye egy hatalmas viharnak. – mondta teljesen tárgyilagosan Hyunjin. – Nagyon be van borulva az ég.

– Mit mond meterológus urunk? Mikor lesz az eső, és hol? – viccelődött Felix.

– Vicci vagy. – állt fel a kanapéról Hyunjin.

– Csak fáradt. Belefáradtam az életbe.

– És én mit mondjak? Reggel 10 sincs, de már négy faszfejt ráztam le, mert meg akartak vásárolni téged a Lost Me miatt. – forgatott szemet a szőke.

– Mivan? – ült fel hirtelen Felix.

– Jól hallod Felix. Három cég akar megvásárolni téged. Az egyik kétszer is próbálkozott két külön emberrel.

– Ez fantasztikus! – pattant fel a kanapéról Felix.

– Megbolondultál? – fordult felé a szőke idegesen.

– Dolgozhatok több helyen több pénzért.

– Felix, egyre hülyébb ötleteid vannak! – csóválta a fejét Hyunjin.

– Komolyan gondoltam.

– Dolgozhatnál, de én nem engedem.

– Miért? Mi bajod lenne neked belőle? Minden cég főnöke nem hajt az alkalmazottaira!

– És ha igen? És amúgy is akkora gond, ha egy ember keres magának egy társat?

– Nem ezzel van most a probléma, hanem azzal, hogy beleszólsz az életembe anélkül, hogy közöd lenne hozzá!

– Még jóhogy van közöm hozzá! Az alkalmazottam vagy, egy hozzám közeli ember, akit szeretek!

– De én nem szeretlek téged! – kiabálta meggondolatlanul Felix, amit azonnal meg is bánt, hiszen a szőke arcára különös fájdalom ült ki.

– Valóban ennyit ér neked az, hogy valaki szeret téged? Akkor jó Lee Felix. Legyen ahogy akarod. Menj, jelentkezz be mind a három céghez, dolgozd magad halálra, hogy ne jusson időd a lányodra, és menj vissza Jisung és Seungmin mellé a régi irodádba! Legyen amit te szeretnél, hogy ne egy idegen szóljon bele az életedbe! – fordított hátat neki.

– Hyunjin, én nem úgy akartam...rosszul fogalmaztam, kérlek ne haragudj rám! – kért elnézést Felix halkan.

– Nem kell, Hyunjin mindent elnéz! – sétált az íróasztalához Hyun, és leült a székére.

– Kérlek, felejtsük el ami történt! Nem megyek sehová pluszba dolgozni, csak kérlek ne haragudj rám! – ment közelebb hozzá Felix.

Mivel választ nem kapott, odament hozzá, és a székét maga felé fordítva ült bele Hyunjin ölébe, s bújt bele a nyakába.

– Bocsáss meg! – mondták teljesen egyszerre, amin elmosolyodtak, s végre Hyunjin is visszaölelt.

– Nagyon szar reggelt tudhatok a magaménak, sajnos túlágosan feszült vagyok mostanában. Sajnálom! – folytatta a bocsánatkérést Felix.

– Túlságosan felidegeltek azok az emberek, ezér sajnos rád is kivetítem a haragomat. Én ia sajnálom Lixie!

– Akkor nincs harag? – vált el egy annyira Felix, hogy egymás szemébe nézzenek.

– Nincs. – mosolygott Hyunjin.

– Megnyugodtam. Nehéz úgy elveszíteni valakit, hogy még nem is a tied. – vallotta be pironkodva Felix.

– Amíg meg tudjuk beszélni, addig minden rendben van.  – simogatta Felix arcát a szőke.

– Így igaz. – mosolygott a kisebb, s egy rövid csókot adott Hyunjin ajkaira.

– Komolyabb vizekre evezve, mikor kell mennem ahhoz a nőhöz? Hogy is hívják?

– Sihyohoz?

– Igen, ahhoz.

– Nem tudom mikor lehet otthon, de úgy hallottam, már otthon dolgozik, szóval maximum egy szép jelenetnek leszel a szemtanúja. – kuncogott Felix.

– És ilyen nő szül gyereket. Ki tudja hány gyereket sózott még az apjuka? – forgatott szemet Hyunjin.

– Inkább adja az apjuknak őket, minthogy magánál tartsa a sok férfival.

– Ez igaz, de egy ilyen nőt már jelenteni kellett volna. Csak a gyerekek életét keseríti.

– Sajnos. – bólintott szomorúan Felix.

– Na de ne az orrunkat lógassuk drágám, hanem add meg a címét, és gyorsan mentem is, mert háromtól gyűlésem van. – dobott egyet Felixen az ölében Hyun.

– Add a telefonod! – nyújtotta a kis kezeit Lix.

A főnöke kivette a zsebéből a telefont, s miután feloldotta, Felix kezeibe adta azt. A kisebb a jegyzetekbe beírta a címet, majd visszaadta a telefont a szőkének.

– Indulok is. – állt fel a székből Hyunjin, miközben Felixet is vitte magával.

– Hé, azért tegyél le! – nevetett Felix.

– Hoppá, bocsánat! Olyan kicsi és könnyű vagy, hogy észre sem vettelek. – tette le feketét a földre.

– Ne csúfolj! – ütött bele a magasabb vállába játokosan Lix.

– Nem foglak. Gyere, kisérj ki! – húzta maga után ki a folyosóra.

– Jólvan, ki vagy kísérve, mostmár mehetsz. Oh, baszki várj, nem adtam oda a 300 ezret. Várj itt! – indult el befele Felix, de Hyunjin elkapta a kezét.

– Nem kell. Sietek. – mosolygott, majd már indult is, de Felix utána szaladt.

– Ne idegesíts már fel! 300 ezer sok pénz, nem fizetheted ki helyettem! Dambi az én lányom!

– Nem hallooom, blablabla! – dalolt Hyunjin, majd Felixhez lépett, és több pici csókot nyomott a szájára.

– Dambi érettebb nálad. – fonta keresztbe a karjait Felix.

– Én is mutassak be neked, hogy ugyan olyan érett legyek, mint Dambi? – húzta fel a szemöldökét Hyunjin.

–Nem. Siess, mert még vissza kell jönnöd!

– Mentem főnök. – adott egy hosszabb csókot a feketének Hyun. – Szeretlek! – mondta, majd már be is szállt a liftbe, ami becsukódott.

– Én is szeretlek... – súgta Felix a lift ajtaját mosolyogva bámulva.

– Mi a fasz Lee Felix?! – kiáltott fel egy ismerős hang a háta mögül.

– Jisung?! – fordult meg Felix hatalmas szemekkel, s maga előtt tudhatta a barátját.









Gondoltátok volna? 4 tervem van ezzel a könyvel még a jövőben, de még az első sem valósult meg teljesen. Ilyenkor elgondolkodom, hogy vajon hány részes lesz?

MY BLONDE GIRL ᵃⁿᵈ ʰᵉʳ ᶠᵃᵗʰᵉʳ | HYUNLIXDonde viven las historias. Descúbrelo ahora