Egy harmónikus estét tudhat maga mögött a kis család, egyben barátaik, a boldog párosok. Még az eljegyzést követő percekben kibontották az egymásnak szánt ajándékokat, majd elfogyasztották az ünnepi vacsorát, mint egy hatalmas nagy család.
Felix elég szótlan volt, de ez érthető, hiszen még mindig egy kisebb sokk alatt volt, s feje is hasogatott a sok visszafojtott sírástól. Utólag megbánta, hogy egyből a legrosszabbra gondolt, és ennyire túlreagálta a dolgot.
Végül mikor már csak hárman maradtak otthon, Dambit elküldték aludni, ami könnyű feladat volt, tekintve arra, hogy a kis szöszi karácsonyra egy új pihe-puha takarót kapott és egy hatalmas plüssmacit, s alig várta, hogy alvás idő legyen, hiszen már nagyon ki akarta próbálni új alvóketyeréit.
– Alszik. – csukta be a hálószobájuk ajtaját Hyunjin.
A szegény fényben kivilágított Felix roppant gyönyörű látványt nyújtott számára. Ahogy szerelme az ágyban feküdt derékig betakarózva, az ágy hátának dőlve, szíve konkrétan turbó tempóra kapcsolt át az egyik pillanattól a másikig. Testén végig szaladt a forróság, majd azt követően a hideg, s szíve egy hatalmas dobbanással zárta a jelenséget.
Azt hiszem ez lehet a definíciója a szerelemnek...
– Miért állsz ott? Gyere ide! – paskolta meg maga mellett a ahelyet a kisebb mosolyogva.
Hyunjin egy meleg mosolyt varázsolt az arcára, s közelebb szökdécselt szerelméhez. Aranyosan megállt Lix előtt, s karjait hátratéve mutatta meg hatalmas boci szemeit.
– Azt hiszem Cupido nyila kétszer talált el. Egyszer az fejemet, majd a szívemet is, mert én nagyon szerelmes vagyok ám. – szavalta, majd ajkait eltűntetve mosolyodott el szélesen.
Felix elnevette magát, s csillogó szemeit Hyunjinre vezette. Szerette az idősebben, hogy tud kellőképpen komoly lenni, de képes kiengedni a gőzt, és az esetek többségében a szeretteivel egy édes angyalka.
– Ha téged kétszer, akkor engem háromszor. – nyújtotta Hyun felé a kezét.
– Akkor engem négyszer. – fogta meg Lix kezét az idősebb, s bebújt kis párja mellé.
– Tehát, ha jól értelmezem, akkor szerinted te jobban szeretsz engem, mint én téged? – húzta fel a szemöldökét Felix.
– Ez így csúnyán hangzik. – bújt Felix mellkasára Hyunjin. – Ha te is annyira szeretsz, mint én téged, akkor a mi kapcsolatunk örökké fog tartani.
– Hidd el, képes voltam összejönni a főnökömmel, amit kimondottan tiltott a bakancslistám. Képzelheted mennyire szeretlek. – kuncogott Felix, s párja hajába túrt.
Hyunjin lehunyta a szemeit, s mosolyogva élvezte párja lágyan simogató ujjacskáit a hajába gabalyodva. Lix pontosan tudta, hogyan kell valakit percek alatt álomba lökni csupán egy fejmasszással.
– Szeretlek Felix, és azt akarom, hogy az végtelenségig együtt maradjunk. Nem hiába kértem meg a kezecskédet. Képes vagyok veled 23 évesen végleg elköteleződni, hiszen úgy érzem, hogy ez a kapcsolat jó. Te vagy a legjobb barátom, a póttesóm, a szerelmem, a lelki támaszom és esetenként a legnagyobb ellenségem is, de mindem negatív dolog ellenére is én veled akarom leélni az életem. – motyogta álmosan.
– Te vagy a világ legszuperebb apukája és a legodaadóbb pár, akit csak kívánhatnék. Nem hiába fogadtam el az ajánlatod. Minden nap mindem percében te vagy a főgondolatom, és csak akkor vagyok 100%-osan nyugodt, ha mellettem vagy, mert akkor tudom, hogy nem eshet semmi bajod. Teljesen a bolondoddá tettél...
YOU ARE READING
MY BLONDE GIRL ᵃⁿᵈ ʰᵉʳ ᶠᵃᵗʰᵉʳ | HYUNLIX
Fanfiction!FINISHED STORY! A 22 éves ausztráliai Lee Felix Szöulban kezd dolgozni, egy ügynökségnél, miután megtudja, hogy lánya született egy kalandból, egy szöuli prostitól. Sihyonak, a kislány anyjának hatalmas elvárásai vannak Felixszel kapcsolatban, mind...