91. rész

547 75 10
                                    

A szöuli repülőtérre este nyolckor landoltak. A két férfi megragadták a bőröndeiket, majd minden más ember segítsége nélkül kivitték a parkolóban várakozó autóhoz.

– Oh, hogy én mennyire imádom ezt a gyönyörű autót! – sóhajtott fel Hyun, amikor bőre hozzáért az üléshez.

– Én is imádom. És alig várom, hogy már a házunk udvarán parkoljon, mi pedig a gyerekkel játszhassunk. – mosolygott fáradtan Felix.

– Azt hiszem hiányzik Dambi néha idegesítő nyivákolása, és persze Dalnim sírása is, ami megzavar minket szex közben. – mosolyodott el az idősebb apuka.

– Azért az utóbbi annyira nem hiányzik. Örülnék, hogyha anyád hasznossá tenné magát néha, és elvinné a gyerekeket, hogy nyugodtan tudjunk hemperegni.

– Majd lebeszéljük vele. – fogta meg Lix kezét hyungja. – Szeretlek.

– Én is szeretlek életem. – hajolt közelebb jegyeséhez a kisebb, és egy cuppanós puszit nyomott az ajkaira.

– Irány a Hwang család otthona! – indította be az autót Hyunjin.

– Hupiii! – kuncogott a fáradt utas.

Az út kellemes csendben telt el. Nem volt sok mondanivalójuk egymásnak, hiszen azt már a repülőn megtették. Felix csak a kivilágított várost kémlelte csillogó szemekkel, míg Hyunjin az utat figyelte.

Amikor már az utcájukhoz értek, Felix izgatottan kapta a tekintetét Hyunjinra, aki mosolyogva nyomta meg a gombot, amivel kitárult a kapu előttük. Az autó behajtott a vaskapun, ami rögtön ezután be is csukódott.

– Jövök kis szerelmeim! – csatolta ki a biztonsági övét Felix, és kipattant az autóból. – Miért van itt ennyi autó? – nézett vissza Hyunjinra, aki időközben szintén kiszállt a kocsiból.

– Meglepi! – villantotta ki a fogait az idősebb.

– Gyere, menjünk be! – ragadta meg a jegyese kezét Lix, és az ajtóhoz szaladt.

Az idősebb mindent tudott, ami odabent zajlott, és kívancsian várta a kis szerelme reakcióját. Felix gyorsan benyitott, és már szinte szaladt is a nappaliba. Hyun éppen hogy be tudta csukni az ajtót.

A nappaliban azonban a kisebb megtorpant, és a mosoly is lehervadt az ajkairól. Csak meglepetten nézte végig a sorfalat, amivel szemben állt.

Balról jobbra állt Felix régen látott édesanyja, édesapja, lánytestvérei, majd Seungmin, Chan, az ő szülei és testvérei. A sor végén állt Jisung, karjaiban Dalnimnal, és Minho, Dambi valójával.

– Azta. – bökött ki egy ennyit Felix.

– Szia apa, szia apu! – integetett Dambi. – Itt vannak a nagyiék! Képzeljétek, tudtam velük társalogni! Tudok angololul! – a kislány szavaira most az egyszer senki sem figyelt.

Felix azon volt, hogy feldolgozza a látottakat, még jóformán azt sem tudta, hogy mit reagáljon. Az édesanyja volt az első, aki kapcsolt, és a néma csendben odasétált Felixhez, s szorosan magához ölelte.

– Édes kisfiam! – sírta el magát azonnal az asszony.

– A-anya... – cselekedett hasonlóan Felix, és megpróbált minél közelebb kerülni az anyjához.

– Sose gondoltam volna, hogy az én 17 éves kisfiam pont Koreában kezd új életet, és egy ilyen gyönyörű családja lesz. Annyira büszke vagyok rád! – simogatta Lix hátát az édesanya.

Pár perc múlva Felix a többi családtagját és ismerősét végigölelgette, pár könnycsepp kíséretében. Jisungot és Minhot is jól megölelgette, majd a kis szeretethiányos Dambit is, majd végül Dalnimnak is köszönt, és a karjaiba vette.

– Hyunjin, te egyszer tényleg a sírba fogsz vinni! Azt akarod, hogy kiszáradtak a sok sírás miatt? – szipogott Lix, amikor jegyese elé állt egy hatalmas csokor rózsával.

– Reméljük ez nem fog bekövetkezni, mert akkor ez a sok ember mind szomorú lesz nélküled. – adta át a csokrot Felixnek Hyunjin, majd egy csókot is nyomott az ajkaira.

Pár perc múlva az egész család a nappaliban ült, és kíváncsian hallgatták Felix történetét a családról.

– Dambit 18 éves korom óta neveltem egyedül, miközben még bért is fizettem érte. – nézett a szüleire, miközben az említett kislány az apukája mellkasára dőlve hallgatta a felnőttek beszélgetését.

– Aztán jöttem én! – szólalt meg büszkén a szőke férfi, és egy puszit nyomott a mellette ülő Lix arcára.

– Hyunjinnal jobban megismertük egymást, összejöttünk, majd Dalnimot is örökbe fogadtuk. – zárta le a temát Felix, szandékosan kihagyva a „húzósabb“ részleteket.

– Le a kalappal előttetek. – mosolygott Chan édesanyja.

– Szényenlem magam, amiért kidobtunk otthonról, mert megtudtuk, hogy apa lettél. – húzta el a szaját Felix édesapja.

– Apa, inkább meg szeretném köszönni! – mosolyodott el Felix. – Ha nem tettétek volna azt, akkor most ki tudja mi lenne velem, hol hánykódnék az élet tengerében. Részben nektek köszönhetem, hogy két gyönyörű kislányom van, és egy jóképű jegyesem, akiért sosem tudok eléggé hálás lenni. – nézett Hyunjinra Lix csillogó szemekkel.

– Szeretlek. – súgta oda Hyun.

– Én is szeretlek Hyunjinie!

– Jegyes? – lepődött meg Felix húga.

– Felix, ti jegyesek vagytok?

– Igen, már lassan 2 hónapja. – bólintott a testvér.

–Ez azt jelenti, hogy esküvőtök lesz? – nézte hatalmas szemekkel fiát és annak párját Felix anyja.

– Ha minden jó megy, akkor nemsokára igen. – bólintott Hyunjin mosolyogva.

– Ha minden jól megy? – húzta fel a szemöldökét Felix. – Drágám, ezek után ajánlom, hogy minden jól menjen!

A nappali egy emberként mosolyodott el. A találkozás és az azt követő beszélgetés olyan volt, mintha minden nap ezt tették volna. Senki sem érezte magát idegen helyen, idegenek közt. Mindenki otthonra talált.

[...]

– Hwang Hyunjin. – várta párját Felix csípőre tett kezekkel.

– Itt vagyok édesem, csak elaltattam Dalnimot. – nyujtozótott Hyun. – Elfelejtettem, hogy nehéz az apai élet.

– Hyunjin, én kimondhatatlanul hálás vagyok neked. Köszönöm. – ölelte megához jegyesét Felix.

– Semmiség Felix. A lényeg számomra az, hogy jól érezd magad. Egyszer élünk, és szeretném, hogy élvezzük. – simogatta vékony párjának a hátát.

– Mindig vannak meglepetéseid. Nagyon szeretlek téged, remélem tudod és érzed is. – vált el Hyunjintól Lix, és az ajkaira puszilt.

– Sose szerettem senkit annyira mint téged Lee Felix! Valamit nagyon jól csináltak anyukádék, amikor eldöntötték, hogy nekik kell egy Lixie baba. – kuncogott a magasabb, és az ölébe vette Felixet.

– Nem gondolták volna, hogy ezt a Lixie babát mennyit fogja tömködni egy Jinnie baba. – kuncogott Felix, s labaival szorosan Hyunjinra kapaszkodott.

Az idősebb az ágy felé indult, és ledőlt rá Felixszel együtt. Ajkaira tapadt, s vadul kezdte csókolni, miközben Felix fenekét markolgatta. Felix egy szót sem szólt, csak amikor megérezte belső combján Hyun keményedő férfiasságát.

– Pont most, amikor tele van a ház emberekkel? – lihegte, amikor Hyunjin letépte róla a pólót.

– Újra fel kell avatni az ágyat! – harapta be alsó ajkát Hyun, amint végigstírölte Felix felsőtestét. – Hosszú éjszakánk lesz.










Nem igazán vagyok megelégedve ezzel a résszel, de remélem nektek valamennyire tetszett. 💚

MY BLONDE GIRL ᵃⁿᵈ ʰᵉʳ ᶠᵃᵗʰᵉʳ | HYUNLIXTahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon