Elsősorban is nagyon szépen köszönöm, hogy ezt a mérföldkövet is elérhettük közösen. Pár embernek ezek csak számok, de én tudom, hogy ezekért a számokért keményen megdolgoztam, és a kemény munkámat fedik.
Őszintén bevallom, néha nehéz volt, és abban is biztos vagyok, hogy még lesznek nehézségek. Az írás szokásosan, egyben sajnálatosan áttért nálam a 2. helyre.
Ez ponotsan úgy történt, hogy nekem mindig is volt egy álom iskolám. A nyáron a vizsgáim előtt kijelentettem, hogyha nem jutok be abba a bizonyos iskolába, arra a bizonyos szakra, akkor felkötöm magam az udvarunkon lévő mogyorófára. Nos, én bejutottam oda, ahová szerettem volna. De őszintén mondom, sosem voltam ennyire fáradt. A sok nyelv elsajátítása, a sok tanulás, stressz, utazás...kicsit kezd összegyűlni. A hétvégék meg úgy elsuhannak, mint a kámfor.
Viszont hálás is vagyok, mert kurva segítőkéz osztálytársakkal áldott meg az ég, és végre az introvertált kis seggem is talált magának való barátokat, akik szebbé varázsolják az unalmas napokat. Mivel ugyan azon a szakon vagyunk, nagyon sok az azonos érdeklödésünk, és végre találtam Stray Kids fanokat is úristen😩...
Viszont van ami még mindig nem akar összejönni. Az pedig egy új könyv elkezdése...
Azonban ezt a kis törtenetet sem húzhatom sokáig, mert egy idő után unalmassá válik számotokra.
Mivel már az wattpados tevékenységeim végét is fontolóra vettem, így egy utolsó kérdéssel/kéréssel fordulnék hozzátok.
Egy MinSung fanfiction nagyon úgy látszik, hogy kezd összejönni, de könnyebben menne a munka, ha lenne pár bíztató szó, pár ember, aki biztosan olvasná. Számíthatok rátok?
Minden írónak nagy fájdalom amikor egyik könyvét nagyon sokan olvassák, majd hirtelen a többi iránt nem érdeklődnek annyit. Én sem kerülhetem el ezt az érzést, de majd kiheverem egyszer.
Mindenesetre, abba hagyom az időtök rablását. Ki lenne, aki szívesen olvasná ezt a fanfictiont?
(Megj.: utóbbi ígéretemnél egy I♡U Blindly könyvet emlegettem, de ez nem az lenne, hiszen változott a terv)
KAMU SEDANG MEMBACA
MY BLONDE GIRL ᵃⁿᵈ ʰᵉʳ ᶠᵃᵗʰᵉʳ | HYUNLIX
Fiksi Penggemar!FINISHED STORY! A 22 éves ausztráliai Lee Felix Szöulban kezd dolgozni, egy ügynökségnél, miután megtudja, hogy lánya született egy kalandból, egy szöuli prostitól. Sihyonak, a kislány anyjának hatalmas elvárásai vannak Felixszel kapcsolatban, mind...