89. rész (18+)

960 86 7
                                    

Ügyetlenül ballagtak át a hálószobába, ahol Hyunjin kegyetlenül ledobta párját a puha ágyra. Felix meglepetten felnyikkant, de egy percre sem állt le, azonnal széthúzta partnere köntösét, és magára rántotta  Hyunjint.

Az idősebb teljesen elsötétült szemekkel tépte le Felixről a testét takaró textileket, s azonnal Lix mellkasára hajolva kezdte kínozni partnerét szívásnyomokkal, és harapásokkal. De Felixnek ez egyáltalán nem volt kínzás. Erre várt már azóta, mióta Hyunjinnal Velencén vannak.

- Végre betartod a szavad, és nem csak hitegetsz! - túrt az idősebb hajába, és erőszakosan az ajkaira húzta őt.

- Vigyázz a szádra Lee Felix! Az irányítás az enyém, ezt ne felejtsd el! - húzta ki az egyik köntös övét, és azonnal bekötötte vele Lix ajkait.

Felix szemei felcsillantak. Már alig várta, hogy valaki jól megleckéztesse. Mindketten jól tudták, hogy ez Felixnek nem büntetés, hanem inkább megváltás.

- Na most pofázz kis ribanc! - csapott jegyese combjára, majd azonnal nyakát kezte harapdálni.

Felix csak hátravetett fejjel nyöszörgött, s szemét összeszorította, amikor Hyunjin erősebben a nyakába harapott. De nem kellett sokat eféle képpen „szenvednie“, Hyunjin viszonylag hamar ráunt a játékára, és elhajolva Lixtől hasra fordította őt.

Még párat rácspott Lix formás popsijára, amikre Felix csak egy vékony nyögéssel válaszolt, és a lepedőbe markolt. Az idősebb először kíméletlenül neki akart vágni a dolognak, de még időben meggondolta magát.

Rövid tétovázás után Felix fenekét kezdte harapdálni, és szívni, miközben egyik kezével popsija másik felét markolgatta.

Talán mégis jobb lett volna egyszer enni, úgy látszik Hyunjin eléggé éhes lett közben...

- Ez a segg...csakis az enyém! Csakis az enyém Felix, senki másé! Világos? - simított végig Lix derekán, mire a kisebb gerincén végigszaladt a hideg.

- U-uhum... - nyöszörgött a kisebb, hiszen idő közben Hyunjin két ujjal behatolt abba az észbesztő popsiba.

- Nem hallottam! - hajlította be az ujjait Hyun.

- Világos. - lihegte Lix, s ígyis alig hallatszódott válasza a szájában lévő kötél miatt. - A-a t-tied...

- Ügyes fiú. - csapott újból párja fenekére Hyunjin.

Még szívesen eljátszadozott volna partnere tűrőképességével, de a játék már a saját tűrőképességére kezdett kihatni, ami nem tetszett. Saját igényeit előtérbe helyezve a nem éppen foglalt kezével saját farkát kezdte kényeztetni. Hátravetett fejjel sóhajtozott, miközben ujjait ki- és behajlította Felixben.

- Megint ezt csinálod! - szenvedett Felix a kielégületlenségtől. - Jól kezdődik, de elbaszod! - lihegte.

- De nagy szád lett hirtelen! - vezette Felix bejáratához farkát az idősebb. - Csaknem szárazon akarod? Azt akarod, hogy fájjon? Hm?

- V-van sikosító! - húzta elő az említett tárgyat a párna alól Lix.

Hyunjin megmarkolva a tubust egy jó nagy adagot nyomott Felix bejáratára, amit nemességével elkent, és lassan kezdtett behatolni. Felix vékonyan sikítva fogadta párja minden egyes centijét.

Hyunjin a köntös övét markolva húzta hátra Felix fejét, majd egy hirtelen mozdulattal azonnal tövig merült kedvese testében. Mindkettejük ajkai közül egy nyögés ugrott ki, annyi különbséggel, hogy az egyikük szenvedett párja hatalmas nemességétől, míg másikuk elvezte szerelme szűk kis lyukát.

- Na, most mondj valamit! - hergelte tovább pici partnerét Hyun.

Mivel Felix lélegezni is alig bírt, így meg sem próbált megszólalni, ami nem igazán tetszett vezetőjének. Hirtelen húzódott kinnebb, majd visszacsapódott a kisebb testébe, ezzel egy újabb vékony sikolyt kicsalva párjából.

- Elvitte a cica a nyelved? - kezdtett eszeveszett tempóba.

A szobát már most megtöltötte a szex illata, és a jellegzetes lucskos csattogó hangok. Hyunjin haja a homlokára tapadt, s ördögi vigyorral dugta Felixet, aki nem győzött levegőt venni, nyelni és nyögni egyszerre.

Egy pár perc múlva Hyunjin érzékelte Felix nehézkes állapotát, és megesett rajta a szíve. Kihúzódott belőle, levette róla a köntös övét, majd felültette, és ajkaira hajolt. Felix szenvedett Hyunjin farkának hiányától.

Lassan nyomta le az ágyra az idősebbet, aki engedelmesen elkényelmesedett a puha matracon. Lix átvetette lábát Hyun derekán, majd lennébb csúszott, és kezébe vette Hyunjin nemességét.

Kis kezét többször is végighúzta rajta, s ajkaival is közeledett felé, azonban amikor Hyunjin szemei már-már csillogtak a kéjtől sunyin elmosolyodott, és felmászott az arcához.

- Ribi. - súgta kettejük közé Hyunjin, majd a pimaszul mosolygó Felixet az ajkaira húzta.

A szuszt is kicsókolta belőle, miközben farkát ismét a bejáratához illesztette, és csípőjét gyorsan kezdte fel-le mozgatni, ezzel meglovagoltatva kedvesét.

Felix sikítozva vált el Hyunjin ajkaitól, s mellkasára támaszkodva kezdett ellentétesen mozogni. Fejét hátravetve, ajkait vigyorogva harapva szökdécselt párja hatalmas farkán.

- Ezaz baby, mutasd meg mit tudsz! - bíztatta lelkes partnerét Hyunjin miközben mindkét kezével belemarkolt Felix combjaiba.

- Hyunjin-aaaah... - sikított egy hatalmasat Lix, amikor eltalálta azt a pontot, amitől rózsaszínbe borult a világ. - Édesem!

- Úgy van baby! Mutasd meg! - mélyesztette karmait Felix combajiba Hyun.

- Annyira szeretlek!

- Imádlak Lee Felix, de a csípőd járjon, ne a szád!

- Give me more daddy! - sikított Felix, majd ezt követően azonnal elélvezett.

- Oh yes my baby, I love you so much! - vetette hátra a fejét Hyunjin, aki a köré szoruló pulzáló csoda hatására követte kis szerelmét a csúcsra.

- Love you...too... - lihegett Lix.

[...]

A pár lenyugtatta a köztük szálló kéjfelhőt, s egy alapos zuhany után szinte azonnal az ágyba bújtak. Már az éhsegüket sem érezték. Mivel már kezdett sötétedni, így egy éjjelilámpával bámultak ki az égre, miközben egymás karjaiba olvadtak, anyaszült meztelenül.

- Hyunjin? - szólalt meg halkan Felix, aki Hyunjin mellkasán pihentette fejét.

- Mondd! - cirógatta szerelme karját az idősebb.

- Szeretlek. - nézett fel jegyesére Lix csillogó szemekkel. - Sose éreztem ezt senki iránt. Te vagy az, akiért nap, mint nap felkelek. Köszönöm.

- Én is szeretlek. Sose tudom meghálálni az égnek, hogy az enyém lehetsz. - nyomott egy csókot Lix homlokára Hyunjin.

– Dehogynem. Az is bőven elég, ha itt vagy. Kérlek, sose veszíts az érdeklődésedből felém!

– Ettől nem kell félned, mert ez sose fog megtörténni, ígérem! – mosolygott az idősebb, majd egy puszit nyomott Lix arcára, és újból az eget kezdték el bámulni.









Kivagyok.

MY BLONDE GIRL ᵃⁿᵈ ʰᵉʳ ᶠᵃᵗʰᵉʳ | HYUNLIXDonde viven las historias. Descúbrelo ahora