Reggel Felix szemébe irányuló fényes napsugár ébresztette fel a békésen szundikáló párost. Éjjelek éjjelén tudtak csak nyugovóra térni, hiszen elhúzódott az ide tartó út.
Lix a hasán fekve kezdte összehúzni a szemeit, majd megelégelve a napsugár idegesítését másik felé fordította a fejét. Azonban amikor kinyitotta a szemét, és elé tárult jegyese tökéletes, és gyönyörű arca, amibe rakoncátlan szőke tincsei turakodtak, szemeit azonnal elhagyta az álom.
Hyunjin is a hasán feküdt, s karját átvetette Felix karcsú derekán, így egyfajta biztonságérzetet keltve a kisebb fiúban. Lix lágyan elmosolyodva simított Hyunjin arcára, majd közelebb húzódva hozzá egy csókot nyomott a szőke ajkaira.
– Édesem..., annyira imádnivaló vagy... – súgta, majd egy újabb csókot nyomott Hyun puha ajkaira. – Szeretlek.
Még pár percig szerelmében gyönyörködött, majd óvatosan leemelte magáról Hyunjin karját, és felült. Kinyújtóztatta a karjait, majd felállt, és egy kötöst keresve magára vette, hiszen csak egy alsónadrágban aludtak.
Egy hatalmas hotelszobájuk van, ami rendelkezik egy hatalmas fürdővel, konyhával, és külön szobával ahol csak egy jakuzzi van. A hálószoba egyben van a nappalival, és egy üvegfal határolja az erkélyt, ami enyenesen a tengerre néz. Az áráról pedig inkább ne is beszéljünk.
Na szóval, Felix a konyhába lépkedett, hogy felfedezze a területet. Egy kávét szeretett volna főzni párjának, hiszen nagyon sajnálta, hogy Hyunjinnak majdnem egy fél napot kellett vezetnie egy hosszú repülőút után.
A kávégépet megtalálva elég gyorsan rájött a használatára, és készített egy kávét. Miután olyanra ízesítette, ahogy Hyunjin szereti, elindult a vissza a párjához. Leült az ágy szélére, és Hyunjin szőke hajába túrt.
– Hyunjinie, ideje felkelni! – súgta lágyan.
– Hagyj még egy kicsit! Aludni akarok! – nyöszörgött Hyun, majd arrébb húzódott.
– Ne csináld ezt szerelmem, kérlek kelj fel és csináljunk valamit! – nyafogott Lix.
– Foglald el magad még egy kicsit! – nyammogott Hyun, majd pár perc múlva folytatta a szundizást.
– Hihetetlen vagy! Még kávét is főztem neked, te tuskó! – ment fel a pumpa a kisebben, és éppen már készült a drámai elviharzására, amikor egy erős kéz behúzta őt az ágyba.
– Szóval, ha nem kapod meg amit akarsz, akkor duzzogsz és elszaladsz előlem, igaz? – tornyosult a kisebb fölé Hyunjin. – Mint egy gyerek szívem, mint egy gyerek. – csóválta a fejét.
– Te pedig olyan vagy, mint egy medve! Folyton csak aludnál! – fordította oldalra a fejét a kisebb. – Azért vagyunk Velenecén, hogy aludjunk?
– Jogos a kérdés. De akkor hadd kérdezzek én is egyet életem. – mosolyogott a szőke férfi.
– Megint valami baromságot találtál ki, igazam van?
– Ha nem aludni jöttünk Velencére, akkor ez azt is jelenti, hogy nem dugni jöttünk ide. Mit szólsz ehhez?
– Ez hülyeség. Mindketten tudjuk, hogy csak kanos voltál, és azért hoztál ide. Nem tudtad betenni, mert a gyerekek zavartak. – vigyorgott jegyese képébe Felix.
– Én fakadtam majdnem sírva, amikor Dalnim felsírt, és odalett a fürdőzős szex?
– Hyunjin, jó baszd meg nyertél! Igazad van. Boldog vagy?
– Az vagyok. – csókolt párja ajkaira az idősebb. – De attól függetlenül ma addig duglak, amíg el nem alszol a karjaim között.
– Akkor kezd el! Ne csak hitegess!
[…]
– Állat vagy Hyunjin. Állat. – bújt közelebb párjához Felix a fájó derekával.
– Ezt dicséretnek veszem.
– De attól függetlenül szeretlek. – hunyta le a szemeit Lix mosolyogva.
– Én is szeretlek kicsim. – vette el Hyunjin az éjjeli szekrényről a káveját, és azt kezdte iszogatni, amiközben a kilátást bámulta.
– Nagyon hiányoztál nekem. – motyogta Felix. – Olyan jó ennyi idő után így lenni veled. Most lehet megint kiröhögsz az őszinteségem miatt, de én mindennél jobban örülök annak, hogy te az enyém vagy és nem másé. – pillantott fel Hyunjin arcára Lix.
– Hidd el Felix, nincs nálam boldogabb ember, amikor ilyeneket mondassz nekem. Köszönöm. – csókolt Lix homlokára Hyunjin.
– Tudod néha annyira hiányzol amikor a gyerekekkel vagyok egyedül, hogy jobban belefáradok a hiányodba, mint a sok tennivalóba. De amikor otthon vagy, akkor tudom, hogy bármikor odamehetek hozzád, és egy öleléssel feltölthetem magam energiával. Legszívesebben egész életemben csakis hozzád tapadva élnék.
– Ez ugyan így van velem is. Egy hosszú munkanap után csakis az arcod lebeg a szemem előtt, és érzem, hogy muszáj legalább 5 percig szünet nélkül öleljelek ahhoz, hogy újból életkedvet nyerjek.
– Olyanok vagyunk, mint az akkumulátor és a töltő. – kuncogott Felix.
– Pontosan. – mosolygott Hyunjin is. – Viszont, azt hiszem jó lenne beszélnünk egy kicsit komolyabb dolgokról is... – váltott témát.
– Valami baj van? – nézett fel jegyese arcára Lix.
– Hát...jobban mondva van valami, ami nem annyira fényes...
– Mi az? Kezdek ideges lenni, mond!
– Tudod tegnap is a szememre hánytad a múltat. Persze én megértem, hogy a múltam nem a legtisztább, egy bunkó fasz voltam, és ártottam neked, de azt hiszem, hogy az a korszak rég lezárult. Tudod nem mutatom ki, de rohattul fáj. Úgy gondolom, hogy megkérhetlek arra, hogy ezt hagyd abba! 2 gyereket nevelünk, jegyben járunk, itt már nincs jelentősége a múltnak. Ugye érted mire akarok kilyukadni?
– Persze. És igazad is van, sajnálom. Sajnos a rossz pillanatokban úgy érzem, hogy az a fegyverem. Szégyenlem magam amiatt, hogyha veszekszünk, akkor inkább tovább szítom a tüzet ahhelyett, hogy legalább egyszer is békét teremtsek helyetted. Többé nem fog előfordulni, ígérem.
Felix büszkesége hiába akart előtörni, a kis szőke hősként felülkerekedett rajta, és mindent amit megbánt elmesélt Hyunjinnak, aki ezt teljes joggal megérdemelte. Mindig is tudta, hogy nem tesz jót azzal, hogyha hánytorgatja azt ami elmúlt, mégis megtette. Olyan vált belőle, mint egy kisgyerek, aki ha egyszer rájön, hogy mi a hatásos taktika bűntudatot kelteni a szülőben, akkor azt alkalmazza amíg csak rá nem un, vagy szülők immunissá nem válnak.
Felix még időben meggondolta a tettét szerelme felhívására, hiszen ez az immunitás dolog, ami a szülő-gyerek kapcsolatban lép fel, a kapcsolatuk halálát okozta volna. Ha egyszer Hyunjin megelégelte volna, talán 2 gyerek életét tették volna tönkre.
– Köszönöm. Ígérem ezután én is kevésbé leszek arrogáns és lobbanékony. Megpróbálok türelmesebb lenni.
– Örülök, hogy ezt is megbeszéltük. – hunyta le a szemeit Lix mosolyogva. – Szeretlek.
– Én is szeretlek, de nem fogom hagyni, hogy elaludj! Ma sok dolog vár ránk, úgyhogy ideje zuhanyozni, és indulni! – ragadta meg Felix derekának két oldalát Hyunjin.
– De eddig te is aludni akartál! – ellenkezett a kisebb.
– Nem érdekel, már nem vagyok álmos! Gyerünk gyerünk! – kapta a karjaiba Felixet a hatalmas takaróval együtt.
– Legalább ezért a csodás helyért megéri… – sóhajtott a fiatalabb, majd beadta a derekát, és engedelmesen elengedte magát jegyese karjai közt.
CITEȘTI
MY BLONDE GIRL ᵃⁿᵈ ʰᵉʳ ᶠᵃᵗʰᵉʳ | HYUNLIX
Fanfiction!FINISHED STORY! A 22 éves ausztráliai Lee Felix Szöulban kezd dolgozni, egy ügynökségnél, miután megtudja, hogy lánya született egy kalandból, egy szöuli prostitól. Sihyonak, a kislány anyjának hatalmas elvárásai vannak Felixszel kapcsolatban, mind...