93. rész

543 69 8
                                    

Felix kopogás nélkül nyitott be Dambi szobájába, és becsukta a szoba ajtaját maga után. A rózsaszínbe burkolózott helyiségben félsötét volt, ugyanis a redőnyök el voltak húzva. A szőnyegen szokásosan műanyag dínók és pónilovak hevertek.

A szoba közepében lévő magas ágy, amit Dambi külön kérésére rózsaszín függönyök takartak úgy festett, mint egy gondosan bebúrkolózott báb, amiből percek múlva egy gyönyörű pillangó fog előbújni.

Felix tudta, hogy itt tényleg nem stimmel valami. Dambi sose szerette sötétbe burkolni a szobáját, főleg nem nyáron. Félt, hogy a nagy rohanásban akár az észrevétele nélkül is kárt okozott a kislánya pici lelkében.

Óvatosan húzta el az egyik függönyt, majd leült az ágyra törökülésbe, s azonnal visszahúzta a takaró anyagot. Fénylő szemekkel és biztató mosollyal nézte kislányát, aki egy narancssárga pántos pólóban és egy neonrózsaszín rövidnaciban ült szintén törökülésben, lehajtott fejjel. Pici kezecskéit babrálta.

– Szia kincsem. – támaszkodott a karjára Felix. – Mi a helyzet kicsim?

Dambi kedvetlenül vállat rántott, majd folytatta az eddigi tevékenységét.

– Dambi, kérlek válaszolnál? – próbálkozott tovább az apuka, akit egyre jobban hatalmába kerített az aggodalom. – Kérlek mondd el mi nyomja a pici szívecskédet, hogy apa tudjon segíteni neked. – simított végig a szőke tincseken.

– De miért apa? Miért nem apu? – emelte fel a fejét a kislány, és mérgesen apukája szemébe nézett. – Mindig te vagy itt. – durcázott.

– Hiányzik apu, igaz? – lágyult el Felix.

– Igen. – bólintott Dambi. – Apu folyton elmegy itthonról, és amikor hazajön akkkor is nagypapával tevézik! Elegem van! Velem mikor fog mesét nézni?! Folyton kiabálnak azoknak a hülye bácsiknak, hogy fussanak gyorsabban a labda után, mintha hallanák. 6 éves leszek, de már én is tudom, hogy semmit sem változtat, hogy ők ott kiabálnak. Ha Dalnim tenné azt még megérteném, mert ő kisbaba!

– Féltékeny vagy a papára?

– Az mit jelent? – vágott kérdő fejet a lány.

– A helyében lennél amikor apuval van. Mérges vagy rá, amikor az apukáddal tölt időt, és azokat a dolgokat teszi, amiket te szeretnél az apukáddal.

– Nem csak a papára vagyok féltékeny! Mindenkire aki elveszi tőlem aput!

– Rám is? – mosolygott Felix édesen.

– Rád nem. – állt fel Dambi, és apukája ölébe ült. – Te szereztél nekem mégyegy apukát. Köszönöm. – ölelte magához Lixet a kislánya. – Megszerezted a világ második legjobb apukáját.

– Miért, ki az első? – puszilta meg Dambi arcát az apuka.

– Te. – mosolygott a lány. – Szeretlek apa.

– Én is szeretlek édesem. – mosolygott Lix. – Beszélek apuval, és felküldöm hozzád, rendben van?

– Rendben, de ne mondd, hogy szomorú voltam. Mondd azt neki, hogy fontos!

– Rendben. Azt fogom mondani. – mosolygott Felix, majd maga mellé ületette Dambit, és felállt az ágyból. – Csináljunk ide világosságot, hogy apukád nehogy nekimenjen valaminek. – kuncogott.

– Rendben. – bólintott mosolyogva Dambi, majd ő is kipattant az ágyból, és rögtön a redőnyhöz sietett.

[...]

Felix komoran trappolt le a lépcsőn. Szeme egyből megakadt Hyunjinon és a saját édesapjan, amint vidáman borozgatnak, és beszélgetnek. Bár a szőke férfin látszott, hogy fáradt, mindent elnyomott magában és csakis a leendő apósára koncentrált.

MY BLONDE GIRL ᵃⁿᵈ ʰᵉʳ ᶠᵃᵗʰᵉʳ | HYUNLIXOnde histórias criam vida. Descubra agora