A harmónikus csendet Felix zavarta meg. Értetlenül vezett fel tekintetét az őt ölelő férfi arcára, s nehezen, de összeszedte a gondolatai többségét, ami egy kérdésben fogalmazódott meg.
– Miért most? – motyogta halkan.
– Mit miért? – mosolygott Hyunjin, miközben Lix arcát mustrálta, s kisöpörte a lenőtt szőke tincseket a kisebb arcából.
– Azt hittem haragszol rám.
– Mert haragudtam rád, de te is rám. – döntötte oldalra a fejét az idősebb.
– Még jó, hogy haragudtam! Azt mondtad a reggel, hogy folyton csak prünnyögök, utána meg leordítotad a fejem a kocsiban, hogy milyen hülye és naív vagyok. – durcizott Felix.
– Hm. Ha már itt tartunk... A mai nap folyamán kétszer is a fejemhez vágtad, hogy szívtelen fasz vagyok. A kocsiban pedig azt feltételezted, hogy már nem szeretlek. – húzta fel az egyik szemöldökét az idősebb.
– Ahj faszom! Csak el akarom felejteni! Ne haragudj, kérlek! Nem gondoltam komolyan. – temette az arcát a párja izmos mellkasába Lix.
– Én is bocsánattal tartozom. Sajnálom, hogy lenéztem az érzéseid és a döntéseid. Hülye voltam. – simogatta a kisebb hátát Hyunjin.
– Én megbocsájtok. – mosolygott Felix, s egy pillanatra még a nap is élesen besütött a szobába.
– Természetesen én is megbocsájtok Lixie. – pöckölte meg Lix orrát az idősebb.
– Egy ilyen csodálatos szex után hülye lennék nem megbocsájtani. – kuncogott Felix.
– Ah, szóval tetszett? – vigyorodott el féloldalasan Hyun.
– Még szép! Azt hiszem jobb volt, mint amire számítottam.
– Mint amire számítottál? Tudtad, hogy ez lesz?
– Amikor azt mondtad, hogy csöppnyi eszem van, már tudtam, hogy mi már csak az ágyban tudunk majd kibékülni. És igazam lett. Bár őszintén, picit tartottam tőle.
– Miért?
– Beszéltem Jisunggal. Azt mondta, hogy ilyenkor Minho minden feszültségét levezeti rajta, és nagyon be szokott durvulni. Ezzel minden oké, Jisung szereti, ha nem finomkodnak vele, de én inkább benne vagyok egy szeretkezésben, mint egy fojtogatós szexben.
– Persze, megértem. Te teljesen más vagy, mint Jisung.
– De belegondolva veled még a fojtogatós szex is tökéletes lenne. – kuncogott Lix.
– Velem mi nem jó?
– Egoista fasz! – csapott az idősebb mellkasára Lix.
– Bántassz? – biggyesztette le az ajkait Hyunjin.
– Igen, bántalak. – eresztett sunyi mosolyt a kisebb, s felült.
– Gonosz vagy! – áldurcizott Hyun, s sejpítve beszélt.
– Nana! Azért én azt nem mondanám. – vetette át a lábát Hyunjin derekán Felix, s a másik csípőjére ült.
– Azt mondod, nem vagy gonosz velem? – markolt ösztönösen párja puha fenekébe Hyunjin, s felemelkedett a kisebbhez beharapott ajkakkal.
– Azt akarod, hogy bebizonyítsam? – húzta fel szemöldöket Lix, majd egy kis szemezés után Hyunjin puha ajkaira tapadt.
Pici macsait párja kezeire helyezte, s jobban beletolta a fenekét Hyunjin markába. Az idősebb eszét vesztve gyúrta a kisebb félgömbjeit, s már teljesen izaglami állapotba jött.
– Mutasd mit tudsz baby! – vált el Felix ajkaitól végül az idősebb.
– Miben fogadunk, hogy jobb vagyok nálad? – húzta fel a szemöldökét Felix.
– Aki nyer, van egy kívánsága. – mondta Hyunjin.
– Rendben. – bólintott a kisebb, majd hátranyúlva fenekéhez igazította Hyunjin kőkemény farkát.
Lassan kezdte fokozatosan magába engdeni párja teljes hosszát, ami elég hosszadalmas folyamat volt. Végül amikor már teljesen beleült, előre lökte a csípőjét. A magsabb férfi felmordult, s Felix puha combjaiba mart.
Meg kell hagyni, Lixnek nagyon tetszet az érzés, amikor partnere hatalmas tagja megmozdul benne. Sunyi mosollyal az ajkain kezdett körkörösen mozogni, amivel teljesen megőrítette saját magát és párját egyaránt.
Amikor már kellőképpen kiélvezte ezeket a mozdulatokat, elkezdett felemelkedni, majd visszaülni Hyunjin tagjára. Mindezt egyre többször és gyorsabban ismételgette, miközben szerelme mellkasára támaszkodott.
Ajkait szorosan összezárva tartotta vissza a hangját, hiszen a gyerek még mindig alszik.
– Ah, baby, azt hiszem nyerésre állsz! – tátotta el a száját Hyunjin hátravetett fejjel.
– Igyekszem...ahh! – szökött ki az ajkai közül egy hatalmas nyögés, amikor Hyunjin váratlanul fellökte a csípőjét.
Ezt a mozdulatot követte mégtöbb ilyen, addig, amíg mindketten el nem élveztek. Felix teljesen kifáradva dőlt Hyunjin mellkasára, míg a másik úgy lihegett, mint egy maratonfutó.
– Nah? Nyerhtemh? – kérdezte Lix.
– Azth hiszem, ihgenh! – bólogatott a magasabb.
– Na azért! – gurult le párja testéről Lix.
– Azt hiszem új dolgokat kell kipróbálnunk. – bújt a kisebb nyakába Hyunjin.
– Mint például? – simogatta szerelme szőke tincseit a kisebb.
– Veled mindent kipróbálnék. Kutyapózban, 69-ben... VAAAGY... – emelte fel az ujját. – Miközben szépen kitárulkozol előttem, és szerintem vagy annyira hajlékony is, hogy a lábaidat a nyakadba akasszuk. Ah...az lenne csodás!
– Még mit nem! – horkantott fel Lix cinikusan.
– Várj, még fantáziálok! – gondolkodott Hyunjin.
– Ilyenkor pont olyan vagy, mint Dambi. – kuncogott Lix.
– Lehetne, hogy az ágyhoz kötözlek... Bekötöm a szádat vagy a szemed, vagy mindkettőt! Kurvára sok az ötletem!
– Én pedig kurvára nem vagyok benne ilyen dolgokban. Örülj, hogy egyáltalán neked adtam az én érintetlen popsimat! – fonta keresztbe a karjait Lix.
– Akkor majd kipróbálom mással! – tette ugyan ezt Hyunjin is.
Talán két másodpercig feküdtek így az ágyban, majd elnevették magukat, és újból egymás karjaiban kötöttek ki, egy forró csók társaságában.
Felix Hyunjin nyakába bújt, s a férfi derekát ölelte. Hyun egyik kezét a kisebb fenekére helyezte, s sunyi mozdulatokkal kezdte egyre beljebb vezetni a kezét, míg hirtelen fel nem dugta egy ujjat a kisebbnek, s pervezen elmosolyodott.
– Ahj...már megint? – vágott szenvedő arcot Lix, de ez egyből egy visszafojtott nyögéssé vált, amikor Hyun bennébb furakodott ujjával, s gyönyörpontját kezdte erőteljesen maszírozni. – Mégegyeth! – sóhajtotta lehunyt szemekkel.
– „Ah, már megint“? – utánozta párja hangját a magas szőke, majd csatlakoztatta még két ujját.
És igen, ezek állandóan basznak🥳
YOU ARE READING
MY BLONDE GIRL ᵃⁿᵈ ʰᵉʳ ᶠᵃᵗʰᵉʳ | HYUNLIX
Fanfiction!FINISHED STORY! A 22 éves ausztráliai Lee Felix Szöulban kezd dolgozni, egy ügynökségnél, miután megtudja, hogy lánya született egy kalandból, egy szöuli prostitól. Sihyonak, a kislány anyjának hatalmas elvárásai vannak Felixszel kapcsolatban, mind...