– APAAA~ – sikított fel Dambi az autóban ezzel mindkét férfire a szívbajt hozva.
– Mi az kislányom? – fordult házra ijedten Felix és Hyunjin is. – Te az utat nézd! – fordította vissza a szőke fejét az útra Lix.
– Hallod a zenét a rádióban? – csillantak fel a kislány szemei.
Nemnemnemnemnemnemnemnem! – kántálta magában Felix.
– Oh igen. Nagyon jó ez a szám. – értett egyet Hyunjin, s feltekerte a rádiót.
– Apa, gyerünk! Fakadj dalra! – tapsikolt a szőke kislány.
– Kislányom, nem alkalmas... – mosolygott Felix.
– De! Kérlek! – biggyesztette le ajkait Dambi.
– Gyerünk Lix! Tied a képzeletbeli mikorfon! – csapott a fekete hajú combjára Hyunjin.
Felix hirtelen a szőkére kapta a tekintetét amolyan „most meghalsz te kis féreg“ arccal. De hiába, Hyunjint nem hatotta meg.
– Apaaa~! Annyira szeretlek! Kérleeek! – könyörgött tovább Dambi.
– Sokat kell még mennünk? – kérdezte Hyunjintól a tanácstalan apa.
– Még a dalolásod épp belefér. – mosolyodott el huncutul a szőke.
– Azt ugye tudod, hogy leszünk mi még ketten. Megbánod ezt!
– Apa! – kezdett mérges lenni a hátsó ülésen a kislány.
– Rendben! – egyezett bele Felix, és felhúzta a rádiót, hogy az ő hangját ne lehessen nagyon hallani. – Money, money, money
Must be funny
In the rich man's world
Money, money, money
Always sunny
In the rich man's world
Aha
All the things I could do
If I had a little money
It's a rich man's world
It's a rich man's world.A szőke férfi csak mosolyogva nézett ki az ablakon, majd lennébb húzta a hangerőt.
[…]
– Megjöttünk. – parkolt le egy hatalmas ház előtt Hyunjin.
– Hova hoztál? – nézett fel Felix a szélvédőn keresztül az épület tetejére.
– Titok. – kacsintott a szőke férfi.
– Menjünk be! – tapsolt izgatottan Dambi.
– Hallottad a hercegnő kérését apu. – kacsintott Lixre a söför, majd kiszállt az autóból.
Végül kivették Dambit az autóból, aki vidáman szaladt előre az épület bejárata felé, míg a két férfi egymás mellett sétáltak.
– Szóval rich man's world Lixie? – bökte oldalra mosolyogva az alacsonyabbat Hyunjin.
– Szeretnél egy pofont? Az volt a dalszövegben! – pirult el Felix, s félre fordította a fejét.
– Ugyan, ne tagadd! – hergelte tovább Lixet a magas.
– Dambi, hazamegyünk! – indult el a kislány felé Felix.
– Nanana! – kapta el a fekete hajú karját Hyunjin. – Hova ez a sietség?
– Nem maradok olyan ember társaságában, akinek irritál a jelenléte a szavai miatt.
– Jólvan, értettem! Befogom. – húzta el a képzeletbeli cipzárt a száján a szőke.
– Na azért! – bólintott Felix.
Az ajtóhoz érve Hyunjin kinyitotta neki azt, és beengedte a kislányt és az apukáját. Egy hatalmas fehérre festett szobanövényekkel díszített teremben találták magukat, aminek a padlója piros szőnyeggel volt lefödve. Az ajtóval szemben állt egy asztal ami mögött egy nő ült.
Hyunjin hátratett kezekkel indult el az asztal felé. Dambi és Felix kézen fogva követték őt.
– Szia Ji. – üdvözölte mosolyogva a recepciós hölgyet a szőke.
– Jó napot Mr. Hwang! Miben segíthetek?
– Kérem a lakosztályom kulcsát, illetve értesítse a masszőrömet is! Szóljon Dahyunnak, hogy jelentkezzen nálam! Ennyi.
– Rendben uram! – kezdett gépelni a nő, majd odaadta a kártyát Hyunjinnak ami a szobát nyitja.
– Köszönöm. – vette át mosolyogva a kártyát majd sarkon fordult. – Gyertek utánam! – nézett az apára és a lányára.
Egy liftbe vezette őket, amivel a legfelső szintre vitette nagukat. Az egész előtér szépen be volt rendezve, mint az amerikai filmekben ez pedig nagyon tetszett Dambinak.
Végül Hyunjin egy szobához érve kinyitotta az ajtót a kártyával, és ismét előre engedte a két vendégét.
Felix álla tényleg a padlót súrolta amikor belépett a helyiségbe.
Ahogy végigment a rövid folyósón egy hatalmas kerek franciaágy tárult a szemei elé. Az egész szembeni fal üvegből volt, és az ablak előtt egy jakuzzi foglalt helyet.
Ha balra nézett akkor egy ízelésesen berendezett konyhát láthatott, ha pedig jobbra, egy fürdőszobát. Lenyűgözte az egész ami a szeme elé tárult.
Dambi hamarabb feleszmélt a sokkból, és egyből a puha ágyba ugrott, és elkezdett ugrálni benne.
– Apa, ez nagyon puha! – örvendezett. – Gyere te is!
– Nem lehet. Te se ugrálj! – indult meg az ágy felé Felix, de egy mellette elrohanó szőke férfi ebben megzavarta. Hyunjin felugrott az ágyra és maga alá teperte a kislányt aki hangos nevetésbe kezett.
– Megvaaagy! – nevetett Hyunjin is, majd elkezdte puszikkal beteríteni Dambi puha arcát és csikizni őt.
– Elééég! Oppaa! – Nevetett Dambi.
– Azt mondtad még? Rendben, kívánságod számomra parancs! – folytatta a csikizést Hyun.
– Összeborzolom a hajad! – kiáltott a kislány, s kis kezei máris Hyunjin stílusosan beállított hajában voltak.
– Jajj ne, a hajam! Úristen! – színészkedett Hyunjin, amit Felix már csak fél füllel hallott.
Ugyanis őt a konyha szinte magához vonzotta. A fényes szekrényen végighúzta a kezét és a tűzhelyet kezdte bámulni.
Egy hatalmas lendülettel nekicsapódó test zavarta meg ami átölelte és egy puszit nyomott a tarkójára.
– Nincs pihi Lix. Mindjárt itt van Dahyun aki megcsinálja a jakuzzi fürdővizét.
– Mennyibe kerül ez neked? Esküszöm, hogy visszafizetem. – fordult meg Felix.
– Nem kell. Legalább van mostmár amire költenem. – mosolygott Hyunjin.
– De... – kezdte igazgatni a szőke tincseket Felix.
– Semmi de! – fogta be az alacsony száját a szőke. – Nem akarom hallani az anyagi helyzeted! Csak élvezzük ki ezt a napot.
– Rendben. – kúszott halvány mosoly Lix ajkaira. – Köszönöm. – nézett fel Hyunjin szemeibe.
– Ugyan, örülök ha boldoggá tudlak tenni a sok hülyeségem után. – hajolt közelebb Lix ajkaihoz Hyunjin, miközben szemeit fokozatosan lehunyta.
Ezalkalommal Lix is akarta. Meg akart hálálni valamivel a nála kicsit idősebbnek, hogy ennyire boldoggá tette a lányát és őt is.
– APA! – kiáltotta Dambi, ezzel szétszakítva a két férfit. – Egy néni keresi Hyunjinie oppát!
– Dahyun lesz az. – engedte el kelletlenül Felixet Hyunjin.
– Menj, ne várasd meg! – mosolyodott el Felix szomorúan, majd elengedte Hyunjin kezét, hogy az magára hagyja.
VOCÊ ESTÁ LENDO
MY BLONDE GIRL ᵃⁿᵈ ʰᵉʳ ᶠᵃᵗʰᵉʳ | HYUNLIX
Fanfic!FINISHED STORY! A 22 éves ausztráliai Lee Felix Szöulban kezd dolgozni, egy ügynökségnél, miután megtudja, hogy lánya született egy kalandból, egy szöuli prostitól. Sihyonak, a kislány anyjának hatalmas elvárásai vannak Felixszel kapcsolatban, mind...