Másnap reggel Felix később kelt fel, mint máskor. Természetesen a tegnap elnyúlt a fürdőzés teljesen lefárasztotta, és ébresztőt is elfelejtett állítani. Bízott abban, hogy majd párja ébresztőjére felébred.
Azonban Hyunjin nem ment reggel munkába, és így nem állított ébresztőt. 10 órakor ébredt fel, és hiába tudta, hogy Felix számít arra, hogy majd felkelti, hagyta aludni a kis fáradt herceget. Kigyönyörködte magát Felix arcában, és gyönyörű testében. Karjára támaszkodva figyelte, ahogyan Lix a hasára feküdve a száján keresztül lélegzik.
Kopogásra lett figyelmes, majd arra, hogy egy barja hajú lány bedugja a fejét az ajtón. Rachel volt az. Hyunjin ránézve halvány mosollyal az ajkain bennébb intette sógornőjét, aki lassan és ovatosan lépkedett be. Egy egyszerű fekete farmer rövidnadrágban és egy fehér pántos polóban volt. Haja a fel volt kötve copfba, s hosszú göndör fürtjei hűsegesen követték feje minden mozdulatát.
– Jó reggelt! – susogta Hyunjinnak.
– Jó reggelt! – köszöntötte a lányt Hyun. – Egy perc és megyek.
– Persze. – bólintott a nő. – Te nagyon szereted az öcsémet. – jelentette ki a Rachel mosolyogva.
– Mindennél jobban szeretem őt. Ő a társam ebben az életben. Bearanyozza a napjaimat. – tűrte el az egyik lenőtt szőke tincset Felix szeméből Hyun. – Kis naív Lixiem...
– Tudod én végigkövettem ahogyan felnő. Sose volt ennyire felelősségtudatos. Amikor 18 évesen eljött otthonról akkor féltettem, mert mondhatni még gyerek volt. Most ahogy ránézek, szinte rá sem lehet ismerni. Igazi felnőtt lett. Apa lett belőle. És azt hiszem ezt neked köszönhetjük Hyunjin. Halás vagyok az egész családom nevében, hogy Felix melletted lehet. Tudjuk, hogy a mi kis Lixienk a legjobb helyen van.
– Számomra a megtiszteltetés, hogy egy ilyen család fiát nevezhetem a jegyesemnek. Ígérem egész életemben vigyázni fogok rá, bármi történjék is. – mosolygott Hyunjin, majd kitakarta magát, és felállt.
Óvatosan ölelte magához az alacsony lányt, aki visszaölelte őt, és csupasz hátát jól megdörzsölte. Nem kérdés, hogy Rachel már most a második öccseként szerette Hyunjint.
– Öltözz fel, és gyere reggelizni! Anya ma saját maga készítette el a reggelit, mert a bejárónő elutazott. – vált el a férfitől a sógornője.
– Sietek. – kacsintott Hyun.
Rachel intett egyet, majd kiosont a szobából, nehogy felébressze az alvó öcsikéjét. Hyun még egy utolsó pillantást vetett a békésen szundikáló szerelmére, majd elindult a gardróbjába, ahol felvett egy fekete rövidnadrágot és egy pasztellsárga pólót. A fürdőszobában megmosta az arcát, majd már el is hagyta a szobát.
[...]
A nagy család az asztalnál reggelizett, amikor Felix leszaladt a lépcsőn. Látszott rajta, hogy sietett. A haja kócos volt, a fehér farmer rövidnadrágjának a slicce félig le volt csúszva, illetve a barna pólója is elcsúszott a nyakánál.
Hyunjin végignézett párján, majd lenyelte az utolsó falatot ami a szájában volt, és még Felix előtt megszólalt.
– Drágám, a sliccedet húzd fel kérlek! – mutatott a fiú azon részére.
– Miért nem keltettél fel? – kérdezte hisztérikusan Lix, miközben felhúzta a cipzárt.
– Mert megérdemled az alvást. Édesem, 6 nap van az esküvőig, ki kell pihenned magad.
– Jó, de...
– Cshh! – csitította le mérgesen az anyukája. – Nem dőlt össze a világ kisfiam, és legalább kipihented magad!
STAI LEGGENDO
MY BLONDE GIRL ᵃⁿᵈ ʰᵉʳ ᶠᵃᵗʰᵉʳ | HYUNLIX
Fanfiction!FINISHED STORY! A 22 éves ausztráliai Lee Felix Szöulban kezd dolgozni, egy ügynökségnél, miután megtudja, hogy lánya született egy kalandból, egy szöuli prostitól. Sihyonak, a kislány anyjának hatalmas elvárásai vannak Felixszel kapcsolatban, mind...