- Miért sírsz Lixie baba? - ölelte magához a kórteremből kisétáló fiút Yeonjun.
- Nem maradhatok Hyunjin mellett... - sírt Lix, s közelebb bújt Yeonjunhoz.
- Mondtam, hogy nem lesz jó vége. Sajnálom. - simogatta szomorúan kis barátja hátát a rendőr.
- Mennyi idő amíg Hyunjint kiengedik? Mennyi ideig nem láthatom?
- Ha jól saccolom, akkor olyan három-négy hét. Tudod tizenöt centis mély seb nem gyógyul be olyan hamar.
- Faszba! Minden ellenem van! - vált el Yeonjuntól Lix. - Miért ver a sors? Csak most hallom újra a hangját 3 nap után, és máris el kell mennem.
- Várj, Hyunjin felébredt?
- Igen. Amikor az anyja kiabált, akkor felkelt. Francba, nekem nagyon hiányzik! Vele akarok lenni!
- Shh, semmi baj, nyugodj meg szépen! - ölelte féloldalasan magához Lixet Yeonjun. - Elmondod, hogyan történt minden?
Back in time
- Hogy mondhatsz ilyet?! - kiabált Hyunjin anyja. - A fiam vagy, megszültelek, és felneveltelek! Ő választod a szüleid helyett?
- Szó sincs arról, hogy kit választok, viszont Felixnek nagyobb szüksége van rám jelenleg, és nekem is rá. Sajnálom anya.
- Nem probléma. Sokat gondolkodtam rajta, de te voltál az akadály eddig...
- Min gondolkodtál sokat? - rázta meg a fejét Hyunjin értetlenül.
- Apáddal kiköltözünk mi is Amerikába. Magunk mögött hagyjuk Koreát, ha már a fiunknak sem vagyunk fontosak.
- De...nem mehettek el anya! Ti vagytok az egyetlen rokonaim, akik még itt vannak! - könnyezett be Hyunjin.
A mellette ülő kis szőke sajnálkozva nézte a párját, aki alig ébredt fel, máris könnyesek a szemei.
- Rajtad áll, fiam...
- Apa, mondj valamit!
- Anyádnak igaza van. Ha neked sem vagyunk már fontosak, akkor nincs amiért Koreában maradnunk. Minden rokonunk Amerikában él.
A kisebb szőke lehajtotta a fejét, s mély gondolodásba kezdett. Ha marad, akkor Hyunjin szülei elmennek, viszont ha távol marad szerelmétől amíg ő kórházban van, akkor minden normális lesz.
- Hyunjin...én elmegyek. Hagyom, hogy a szüleid maradjanak veled.
- Lix, ne! Ne hagyj te is el! - szorította meg a kisebb kezét Hyunjin, miközben könnyei végigszántották arcát.
- Nem hagylak el. Sosem tudnálak elhagyni Hyunjin. Elmegyek amíg felépülsz. Ott leszek a házadban Dambival együtt, és várni fogunk rád, hogy hazagyere. - törölte meg szerelme arcát Lix, miközben próbált bíztatóan mosolyogni.
- Ne menj Felix! - rázta a fejét Hyunjin.
- Mennem kell, a te érdekedben. Szeretlek. - nyomott egy rövid csókot a szőke ajkaira Felix.
- Én is szeretlek. Köszönöm, hogy vagy nekem Lixie. - engedte el lassan párja kezét Hyunjin.
- Várunk otthon. Gyógyulj meg gyorsan! - sétált az ajtóhoz a kisebb, s mosolyogva intett egyet könnyező szerelmének. - Remélem, most boldogok. - szúrt utoljára oda az anyósának és apósának, majd elhagyta a termet.
Present
- Aljas dolog. Áldozat voltál. - sóhajtott frusztráltan Yeonjun.
- Meg kellett tennem érte. Szüksége van még a szüleire. - törölgette a könnyeit a kisebb.
- Te szereted őt igazán. A szülei ha szeretnék, akkor nem mondták volna ezt neki.
- Mostmár mindegy. Haza tudsz dobni?
- Bármikor.
- Köszönöm hyung.
- Semmiség.
[...]
- Ez a ház ijesztően üres, ha nincs itt a Hyunjin és Dambi. - ült le a kanapéra Felix.
- Szerintem jobb, ha nem egyedül maradsz itt. A te lelki állapotodnak sem tenne jót, mellesleg Changbin is szabad lábon van. Amíg nem kapjuk el őt, azt gondolom, hogy jobb lenne, ha egy helyen lennétek Dambival, és talán még pár érintett emberrel. Vannak olyan emberek akiket Changbin ismer és közel állnak hozzád? - állt meg a nappali közepén Yeonjun csípőre tett kezekkel, s elmélkedésbe kezdett.
- A barátaimat ismerte.
- Elmondom, mi lesz. - pattant le Felix mellé a kanapéra Yeonjun. - Hány barátod van?
- Négy.
- Rendben. Akkor most Hyunjin helyett mondom, de csak azért, mert ez az ő háza. - vigyorgott idétlenül a rendőr. - Khm... Szóval amíg megtalálja a rendőrség Changbin, nem biztonságos nektek, akiket ismer. A biztonságotok érdekében szeretném ha egy helyen, azaz ebben a házban lennétek legalább addig, amíg Hyunjin ki nem kerül a kórházból.
– Hyun beleegyezne? Hozzak ide plusz négy embert a házába?
– Hívd fel!
– Nem zavarom. Az anyukájával van. – hajtotta le a fejét Felix bánatosan.
– Na ide figyelj Lix! – ragadta meg a kisebb állát Yeonjun, s felemelte a fejét. – Én nem vagyok bottom, nem tudom ez nálatok milyen szokás, de ti vakon reménykedtek. Fiam, tegyél azért amit akarsz! Hyunjinnal akarsz telefonálni? Hát telefonálj vele! Szarj le mindenkit aki közétek akar állni! Ha a kis visszahúzódó fiú leszel aki nem küzd, csak a drága férjecskéjétől várja el mindig, hogy adjon a kapcsolatba, akkor csak rontassz mindenen. Meg kell mutatnod, hogy Lee Felixet igenis kemény fából faragták, és nem dönti ki ilyen s olyan jött-ment fuvallat, mint Hwang Hyerin!
– De ha kényelmetlen helyzetbe hozom?
– Ha kényelmetlen a helyzet számára akkor ő is legyen őszinte, vallja be, te meg leteszed a telefont. Ennyi. De ha nem próbálkozol, akkor sosem tudod majd felhívni.
– Igazad van. – bólintott megszilárdult tekintettel Felix. – Az én pasim, engem szeret, engem dönget... Hyunjin az enyém, és ezt fel fogom használni! – vette elő a telefonját.
– Rajta Felix! – szurkolt Yeonjun. – Muszáj megadnom a kezdő löketet, különben ez a gyerek sosem lesz a Hyunjiné. – motyogta magában.
YOU ARE READING
MY BLONDE GIRL ᵃⁿᵈ ʰᵉʳ ᶠᵃᵗʰᵉʳ | HYUNLIX
Fanfiction!FINISHED STORY! A 22 éves ausztráliai Lee Felix Szöulban kezd dolgozni, egy ügynökségnél, miután megtudja, hogy lánya született egy kalandból, egy szöuli prostitól. Sihyonak, a kislány anyjának hatalmas elvárásai vannak Felixszel kapcsolatban, mind...