1 bölüm; özgürlük

3.2K 99 6
                                    

Merhaba lütfen bu yazimi dikkate alın. Türk olmadiğim için bazı kelimeleri ve ya cümleleri yanliş yazdiysam özür dilierim. Ve bunu dikkate alip okursaniz sevinirim🥰

Arkadaşlar bu kitap çeviridir. Ben çalışan biriyim bazen boş vaktim olduğunda yabanci kitaplar okurum. En büyük favorimde bu kitablardakı karakterleri Jikook gibi hael etmək. Yalnış isim ve kelimeler buluna bilir. Bu sizi rahatsız edecekse okumayın. Bunu öylesine çevirdim yazdım bu kadar. İyi okumalar💜

Pencerem malikanemizin uçsuz bucaksız bahçelerine bakıyordu. Dünyadan saklanan manzara. Bahçenin bu tarafına bahçıvandan başka kimse gelmez. Haftada iki kez geliyor, saatlerce çalışıyor ve gün batımından önce gidiyor. Bahçeyle ilgilenmeye geldiğinde onu görmeme izin verilmiyor, o gidene kadar perdemi kapatıp karanlıkta oturmam gerekiyor.

Beni göremiyor yoksa sonuçları olacak.

Sessizce oturdum ve sadece önümde sakinleştirici manzarayı, yumuşak gece ışığını, cırcır böceklerinin cıvıltısını ve milyonlarca yıldızla aydınlatılmış gökyüzünü izledim.

Saçlarım rüzgarda özgürce uçuşurken bu bahçelerde koşmayı özlerken derin bir nefes aldım. Görünmeme korkusu olmadan istediğim zaman bu bahçelerde dolaşmak, çamurda oynamak, yağmurda dans etmek istiyordum.

Ama yapamadım.

Bütün hayatım, bütün varlığım bu odada kilitli, emniyette ve emniyetteydim.

Dış dünya senin kadar masum birine göre değil, oğlum - bunlar babamın sözleri.

Buna inanmak için yetiştirildim. Bana dünyamızda olan şeyleri, tüm kötü şeyleri anlattı. İnsanlar nasıl ölüyor, insanlar nasıl acı çekiyor, tüm dünya beni nasıl incitiyor.

Dünya tehlikeli bir yer ve sen de kolay bir avsın Jimin. Masum ve safsın ve fiziksel gücün yok. Bu dünya seni diri diri çiğneyecek - dışarı çıkmamı istersem karşılığında duyduğum şey bu.

buna inanmak istiyorum Eskiden hepsine inanırdım ama artık inanır mıyım bilmiyorum. Herkes kötü olamaz değil mi? İyi insanlar da var. Ailemin sözlerine inanmak istedim ama son zamanlarda içimde bu dünyayı keşfetmek, insanlarla tanışmak, eğlenmek ve on sekiz yaşındaki normal bir insan gibi yaşamak isteyen bir dürtü var.

Bakışlarımı bahçeden çekip odama baktım. Odamın köşesine bir masa, bir lamba ve bir sandalye yerleştirilmiş. Okuduğum yer var, liseyi evde eğitim yoluyla bitirdim. Nasıl oldu bilmiyorum, sınavlarıma hiç çıkmadım ama artık lise diplomam var.

Normal çocuklar yazdan sonra üniversitelere gidecek ama ben gitmeyeceğim. Bu yazdan sonra bile, hayatımın geri kalanında bu odada sıkışıp kalacağım.

Pencereye dönüp kilidi açtım. Biraz açtım ve soğuk havanın esintisini yüzümde hissettim. Perde rüzgarla hafifçe patladı ve derin bir nefes aldım.

Ailem kötü insanlar değil. Beni seviyorlar, başıma kötü bir şey gelmesine izin vermeyecek kadar çok seviyorlar. Bu yüzden beni bu odada tutuyorlar.

Güvenli...

Pencere koltuğumdan kalktım ve komodinin üzerinde dinlenerek aile fotoğrafımıza doğru yol aldım. Onu aldım ve gülümsedim, sadece bizdik. Annem, babam, ben ve Taemin.

Evimde dolaşmaya iznim var ama sadece belirli bir süre için. Kahvaltı, öğle yemeği ve akşam yemeğini her zaman bir aile olarak birlikte yeriz. Babam çok çalışıyor ama her zaman bizimle yemek yemek için zaman ayırıyor.

Fotoğraf çerçevesini komodinin üzerine koydum ve yatağıma yerleştim. Sayvanlı kocaman bir yataktı, bir prense yakışır bir yatak. Yatağımın önünde büyük bir televizyon vardı. Dış dünyaya giden tek yolum buydu. Babam her hafta benim için yeni filmler getiriyor ve onları izlediğimde dış dünya bir tehdit değil, bir rüya gibi geliyor.

the devil is with me now / JIKOOKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin