Yatak odasına adımımı attığımda hâlâ titriyordum; kolum o kadar ağrıyordu ki bir elimle havluyu tutarken kolu hareket ettiremedim. Doğruca dolaba gittim ve şoku üzerimden atarak pufun üzerine oturdum. Az önce ne olduğu hakkında hiçbir fikrim yoktu.
Neden böyle tepki verdiğini anlayamıyordum. Neden bana birdenbire babamı sorsun ki? Ve benden ne almaya çalışıyordu? Babamla Jungkook arasında bir şey mi oldu?
Vücudumu nazikçe kuruladım ve kolumu incitmemek için büyük beden, rahat kıyafetler giydim. Dolaptan çıktım ve Jungkook'u elini saçlarından geçirirken buldum. Şimdi temiz bir takım elbise giymişti. Dolabın kapısının hemen önünde durdu.
"Bir konuda yardımıma ihtiyacın var mı?" O sordu.
"HAYIR!" Soğuk bir şekilde "Git buradan!" diye çıkıştım.
"Meleğim, üzgünüm, sadece konuştuğumuzu sanıyordum..."
Ona inanamayarak baktım. "Konuşmak mı? Sen buna konuşmak mı diyorsun? Sonunda bana inanman için sana hiçbir şey bilmediğimi kaç kez söylemem gerekiyor Jungkook?!"
Bana yaklaştı, yanağımı avuçladı. "Unut gitsin."
Geri adım attım. "Hayır, cevaplarımı manipüle etmeye çalışmadan benimle konuşmayı öğrenmen gerekiyor. Ne oldu? Babamla aranda ne oldu?"
İçini çekti, "Önemli bir şey değil, Meleğim." "Jungkook, lütfen bana yalan söyleme.
"nedense babamdan nefret etmişsin gibi Neden? İkinizin arasında ne oldu?"
Dudakları hafif bir gülümsemeyle kıvrıldı. "Seni benden uzak tuttuğu için babandan nefret ediyorum."
Başımı inanmaz bir şekilde salladım. "Hayır, konu bu değildi, bunu biliyorsun!"
"Baban hakkında konuşmayalım, ölmeden önce en sevdiğim kişi değildi" diye cevap verdi.
"Neden?"
Kuru, keyifsiz bir nefes verdi. "Bir haftalığına Italyaya gidiyorum; Eleonora burada seninle olacak - sen babanın malikanesinde yaşarken senin için çalışan şef."
Bana söylediği gibi, neden bahsettiğimizi tamamen unuttum. Neden tekrar Italyaya gidiyordu? En son ülke dışına çıktığında ne kadar işkence gördüğünü hatırlıyorum. Hyuna ile zaman geçirmek zorunda kaldım. "Neden yine Italya'ya gidiyorsun?"
İfadesi karardı. "Jung Hyuna bir savaş istiyor, Jimin ve alacağı bir savaş."
"Onunla burada ilgilenemez misin? Yani, Hyuna burada."
"Hyuna burada değil."
"Öyleyse, o nerede?"
Yanıma geldi ve iki eliyle yüzümü avuçladı. Gözleri dudaklarımda yerleşmeden önce yüzümün her yerinde gezinirken ona bakmamı sağladı.
"Yakında döneceğim Meleğim. Merak etme."
Öpmek için eğildi ama başımı diğer tarafa çevirdim. Banyo yaparken bana yaptıklarından dolayı ona hala çok kızgındım. "Bana bir daha banyoda yaptığın gibi dokunma. Bir şey hakkında konuşmak istiyorsan, benimle bir insanmışım gibi, ortağınmışım gibi konuş. Beni manipüle etmeye çalışma. vücudunu benden istediğin cevapları almaya ikna et yoksa bana bir daha dokunmana izin vermem."
İçini çekti, "Önemsiz bir şeydi, Jimin."
"Önemli bir şeydi. Babam her zaman benim babam olacak ve sen de benim kocamsın. Karşılaştırma ya da rekabet yok. İkiniz arasında seçim yapmak zorunda olmadığım için memnunum çünkü zorunda kalsaydım, yapardım. Ne yapardım hiçbir fikrim yok. Kimi seçeceğim hakkında hiçbir fikrim yok. Beni bir daha böyle bir duruma sokma."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
the devil is with me now / JIKOOK
ActionKemerimi boynuna doladım ve çıplak vücudunu benimkine, kıçını da ereksiyonuma çektim. Nefesi kesildi ve omzunun üzerinden bana baktı. Islak kalın kirpikleri gözlerini kırpıştırırken çok güzel görünüyordu. Başımı eğdim, dudaklarım onun dolgun dudakla...