Tae telefonla "Kook, Bay Park öldürüldü, tüm ailesi katledildi" dedi.
Koltuğuma geri yaslandım ve iç çektim. "Her biri mi?"
"Evet patron, uşak Taemin dışında. Hiçbir yerde bulunamadı. Ceset yok"
Takım elbisemin ceketini giyerken, "Onu ara" diye emrettim.
"Kabul ediyorum Kook ama buraya gelmek isteyebilirsin, bir durum var--"
sözünü kestim. "Orada olacağım"
Aramayı kapattım ve yemek odama yürüdüm. Bay Park'ın cesedi bekleyebilir. Koltuğuma yerleştim ve sessizce kahvemi yudumlayarak günlük gazeteyi okudum.
Bir hizmetçi, "bay Jeon," diye seslendi.
"Ne?" Bakışlarımı kağıttan ayırmadan sordum.
"Kızım sınıfını birincilikle bitirdi" diye gülümsedi. "Eğitimini ödediğin için sana teşekkür etmek istedi."
Jina on yıldır benim için çalışıyor, kızı zeki bir çocuktu. Sadece evime yardım etmek için yapacağım şeyi yaptım.
"Zeki küçük çocuk, üniversiteye gitmeyi düşünüyor mu?"
"Evet..."
"Tae ile konuş, o halleder."
"Teşekkürler bay Jeon."
Kahvaltımı huzur içinde yaptım ve sonunda Tae'nın beni bir kez daha aradığını görünce ayağa kalktım. Takım elbise ceketimin düğmelerini ilikleyerek iç çektim, Park'ın kahrolası malikanesinde olmam gerekiyordu.
Bay Park, babamın en iyi arkadaşıydı, benim amcam gibiydi, babam onu bir erkek kardeş olarak görüyordu. Bizim dünyamızda birini kardeş olarak gördüğün zaman onun için canını vereceksin demektir.
Babam emekli olduktan sonra, bay Park gönüllü olarak ailemizden uzaklaştı. Yeraltı dünyasını terk edip başka bir ülkeye taşınmayı planladığı konusunda bilgilendirildim. Dudaklarımda çarpık bir gülümseme belirdi, sanırım yeni bir başlangıç için yaptığı planlar boşa gitti.
Kuzenim Hoseok beni görünce sigarasını yere fırlattı ve arabanın kapısını açtı. Arka koltuğa yerleştim ve ondan Park'larin malikanesine gitmesini istedim.
Oraya vardığımızda malikane adamlarımla kaynıyordu, arabadan indim ve ev halkının cesetlerinin üst üste yığıldığını gördüm. Adamlarım konaktan başka bir ceset çıkardı ve yığının üzerine attı.
Tae bana yaklaştı. "Kook, bence bir şeye ihtiyacın var."
"Nedir?"
İçeride onu takip etmemi işaret etti. Onu Park'n malikanesinin ön kapısına kadar takip ettim, dev ahşap kapı parçalanmış ve kırılmıştı. Vazo ve mobilya parçaları her yere dağılmıştı. Yer, bir savaş bölgesinin sonrasına benziyordu.
Tae yerde yatan iki cesedi işaret etti. Kafa karıştıran, cesetlerin yanında oturan bir oğlandi. Sırtı bana dönüktü, yüzünü göremiyordum. Giysileri kan içindeydi ve yırtılmıştı.
Tae, "Saatlerdir orada oturmuş cesetlerine bakıyor," diye bilgilendirdi beni. "Onun kim olduğu hakkında hiçbir fikrim yok"
Hizmetçilerden biri mi? sorguladım.
"Muhtemelen hayır, Park'in cesedini tutuyordu ve kimsenin onlara dokunmasına izin vermiyordu. Sanırım akrabalıkları falan var."
Kaşlarımı çattım. "Park'in çocuğu olduğunu hatırlamıyorum"
"Onun yoktu. Bay Park karısı ve Taemin ile burada yaşıyordu"
Başımı salladım. "Taemin'den haber var mı?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
the devil is with me now / JIKOOK
AcciónKemerimi boynuna doladım ve çıplak vücudunu benimkine, kıçını da ereksiyonuma çektim. Nefesi kesildi ve omzunun üzerinden bana baktı. Islak kalın kirpikleri gözlerini kırpıştırırken çok güzel görünüyordu. Başımı eğdim, dudaklarım onun dolgun dudakla...