Aile. Onur. Bağlılik.
Bunlar, dünyamızda büyük önem taşıyan üç şeydir.
Ben Jeon Ha-joon'un ilk ve tek oğlu Jeon Jungkook'um. , Jeon Ha-joon Seül şehrinin en korkulan mafiasıydı ve şimdi onun yerinde bendim.
Bana güçlü olmam, acımasız olmam, soğukkanlı olmam öğretildi. Bana zalim olmam öğretildi. Duyguları olmayan bir adam olmak için yetiştirildim.
İlk kez bir adam öldürdüm, sadece yedi yaşındaydım. Babam ilk cinayetini on iki yaşındayken yaşadı. Yirmi dört yaşında mafyanın başına geçtim, o ölmeden önce ben devraldım, dedem vefat ettikten sonra babam mafyanın başına geçti. Mümkün olan her şekilde babamı geçmek niyetindeydim.
Babam babasından kalan yeraltı dünyasının mirasını taşıdı, Dedem de babasından miras aldı vesaire. Nesiller boyu hüküm sürdük ve ben de Jeon soyunu yönetmeye ve devam ettirmeye niyetliyim.
Jeon Ha-joon bozulan sağlığı nedeniyle emekli olduktan sonra, kara para aklama ve büyük ölçekli uyuşturucu kaçakçılığından ve tüm yasadışı işlerimizi kapsayan ve tüm kara paramızı beyaza çeviren şirketler grubumuza kadar her şeyi bana devretti.
Jeon adı tüm ülkede iyi biliniyordu.
Benden babam ve büyükbabamın toplamından daha çok korkuyordum. Altımda çalışan insanlar benden korkuyordu. Bana sadık aileler benden korkuyor ve saygı duyuyordu. Adımı duyan herkes benden korkuyordu.
Masamdan kristal bardağı aldım ve viskiyi içtim. Sıvı, boğazıma sızmasına izin vermeden önce ağzımda birkaç saniye dans etti, yanma hissi boğazımı kurcaladı. Koltuğuma geri yaslanarak iki bacağımı da masanın üzerine koydum.
Adamlarımdan ikisi... Bana ihanet etmeye karar verene kadar onlar benim adamlarımdı. Yan odada işkence edilerek öldürülmelerini memnuniyetle izledim. Bu özel işkence odası, tek yönlü bir aynayla ofisimden ayrılmıştı.
Bu işkence odası, hainler için özel olarak tasarlanmış ofisimin kitaplığının arkasına gizlenmişti. Sadakatsizlik dünyamızdaki en büyük günahtı, buna yerim yoktu. Halkımı asla affedemeyeceğim tek şey ihanettir.
Kanlarının vücutlarından aşağı damlamasını izlerken kendimi bir tanrı gibi hissettim. Düşmanlarıma eziyet etmekten ve onları küçük düşürmekten zevk alıyordum. Sonunda onları sefaletlerinden kurtarmadan önce onlara saatlerce acı çektirirdim. Yerde kıvranırken, vücutları Yoongi'nin ellerinden damlayan asit tarafından yavaş yavaş tüketilirken çektikleri ıstıraptan keyif aldım. İçimdeki yanan arzuyu söndürebilecek tek şey buydu.
Ofisimin kapısı gıcırdayarak açıldı. Selena, bakışlarını sabit bir şekilde üzerimde tutarak kafasını içeri doğru eğdi. Neler olup bittiğini görmek için etrafına bakmaması gerektiğini biliyordu.
"Bay Jeon, Bay Sung sizi görmek için burada"
İç geçirdim ve kendime bir bardak daha viski doldurdum. "Onu içeri gönder"
iyilikler
İnsanlar iyilik için beni görmeye geldi. Onlara iyilikler yaptım ve karşılığında ruhlarını bana satarlardı. "Şeytan" lakabını böyle aldım.
Takma ad beni rahatsız etmedi çünkü sesini beğendim. Beni gerçekten rahatsız eden bir şey gerçekti. diğer insanların ruhlarını sanki bir pazarlık kozuymuş gibi gördüklerini. Benden istedikleri bir iyilik karşılığında ruhlarını bana sattılar.
Bay Sung domuz gibi terleyerek içeri girdi. Acı dolu iniltileri duydu ve başı tek yönlü aynaya doğru çarptı. Adem elmasının korkuyla aşağı yukarı sallandığını gözle görülür şekilde görebiliyordum. Korkunun kokusunu çok iyi biliyordum. Çoğu erkek beni görmeye geldiklerinde bu kokuyu duyardı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
the devil is with me now / JIKOOK
AcciónKemerimi boynuna doladım ve çıplak vücudunu benimkine, kıçını da ereksiyonuma çektim. Nefesi kesildi ve omzunun üzerinden bana baktı. Islak kalın kirpikleri gözlerini kırpıştırırken çok güzel görünüyordu. Başımı eğdim, dudaklarım onun dolgun dudakla...