20 bölüm şaplak daha iyiydi

931 52 1
                                    

Tanrı aşkına! Bu hayal kırıklığını dışarı atmam gerekiyordu. Arkasındaki sebep olan kişide patlamadan önce bu öfke ve öfkeden kurtulmam gerekiyordu.

Onu masamın üzerine eğip üzerinde izler olana kadar kıçını kırbaçlamak istedim, beni dinlemediği, o pislikle yattığı için onu cezalandırmak istedim.

Bana yalan söyledi, bana saygısızlık etti ve benimle hiçbir sonucu olmayacakmış gibi konuştu ama kahretsin onu istediğim gibi cezalandıramadım, sonunda kıçını karanlık bir odaya kilitledim.

Direnişinin beni ne kadar tahrik ettiğini bir bilse. Mafia Jungkook'u tanımıyor, neler yapabileceğini bilmiyor. Tek bildiği Jungkook. Onu dinleyen ve o daha bir şey istemeden onun için her şeyi yapan Jungkook. Onun yanında iyi gibi davranan Jungkook.

Dün gece onu odasında bulamayınca aklımı kaçırdım. Bana bir partiye gittiğini söyleyen Taejin olmasaydı, bütün evi alt üst ederdim. Ve ona benden izin aldığını söylediğini duyunca...

Çok kızmıştım. Onu gördüğüm an onu öldürebilirdim ama bazı boktan sebeplerden dolayı öldürmedim. Cep telefonunu defalarca aradım ve açma zahmetine bile girmedi.

Oraya vardığımda Taejin'nin tanıdığı arkadaşlarından biri bana onun bir adamla yatak odasına çıktığını söyledi.

Bütün partiyi ateşe verirdim, tüm insanlar onunla diri diri yanardı ama önce lanet olası prensesimi almalıydım. Odaya çıktığımda onu o adamla yatakta huzur içinde uyurken buldum. Eminim şu an yüzü tanınmaz haldedir.

Temelde çıplaktı, ben hiçbir şey yapmadım ya da söylemedim. Kanepeye oturdum ve ona ne yapacağıma karar vermeden önce kendine gelmesini bekledim.

Ofisimin kapısı açıldı ve kim olduğunu biliyorum. Tae dışında kimse çalışma odama izinsiz girmeye cesaret edemedi.

Ona hiç dikkat etmemiştim, aklım hâlâ ondaydı. Mini bara yöneldim ve kendime bir bardak viski doldurdum. Çok içmem, içmek beni çekilmez yapıyor.

Tae yanımda durdu ve kendine de bir bardak doldurdu. Bir yudum aldı ve kıkırdadı. Bu kahrolası piç eğlenmişti. Bardağı kapatıp kendine bir bardak daha doldurmadan önce başını salladı.

Masama geri döndüm. "Bu ne Hoseok'un yanındaki adamdan güncelleme var mı?"

Tekrar kıkırdadı, bu sefer alçak sesle, ihtiyatlı bir şekilde. "Şu anda bilmek istediğin bu mu?"

"Evet..." Bardağımı masaya çarptım.

"Güzel, hala lanet olası ağzını açmamıştı. Hoseok neredeyse her şeyi denedi. Sanırım bir adım öteye gitmemizin zamanı geldi, sence de öyle değil mi?"

Başımı salladım. "Onu konuşturmak için ne gerekiyorsa yap. Yaptığımız her şeyi önceden nasıl bildiğini bilmem gerekiyor."

"Gerçekten oraya gittin, Kook" sesi eğlenceliydi.

"Bir ders alması gerekiyordu," diye yanıtladım kuru bir sesle.

"Ona bir şey öğretmenin başka yolları da vardı."

"Hayır yoktu"

Kafasını salladı. "Yumuşattın"

Sözleri beni çileden çıkardı çünkü işini onun için kolaylaştırdığımı biliyordum. Merhametti, bana ihanet eden ve sonra bana saygısızlık eden insanlara merhamet göstermem.

"İlk kez özgürlüğüne kavuşan bir genç çoçuk mu? Kontrolden çıkmayacağını mı düşündün?"

O güldü. "Babası gibi konuşuyorsun"

the devil is with me now / JIKOOKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin