Seokjin, "İstediğini yapmakta özgürsün," dedi.
Ağzım açık kaldı ve kelimelerim tükendi. Nasıl tepki vereceğimi bilemedim. Hiç kimse bana bu sözleri söylememişti. Onun sözlerini duyunca, annemle babamın yasını hâlâ tutmama rağmen biraz neşelendim.
İstediğimi yapmakta özgürdüm...
İstedim...
Odama kapatıldığımda, oradan çıktığımda yapacağım her şeyi düşünürdüm. Artık şansım olduğuna göre, önce ne yapmak istediğim hakkında hiçbir fikrim yoktu. Etrafıma baktım, hepsini anladım.
Dört gündür burada, babamın arkadaşının evinde yaşıyorum ve her şey çok gerçeküstü. Ben bu hayatı daha önce hiç yaşamadım, kapıda tek bir kilit var o da benim için, kimsenin beni içeri kilitlemesi için değil.
Gerçekten yapacak bir şeyim yok, sabahları hep istediğim gibi bahçelerde dolaşıyorum, güneş ışığını tenimde hissetmek güzeldi. Evde kocaman bir kütüphane var, içinde o kadar çok kitap var ki, daha önce hiç görmediğim ve hakkında okumadığım türden kitaplar.
Ama yine de burada kalmak istemiyordum, evime geri dönmek istiyordum. Artık hayatımı bağımsız yaşamak istiyordum, belki üniversiteye gidip bir iş falan bulurdum.
Aniden çok az zamanda yapacak çok şeyim varmış gibi hissettim!
Seokjin'nın kollarına atladım. "Teşekkürler! Teşekkürler! Çok teşekkürler!"
Güldü ve bana geri sarıldı. "Jungkook'a teşekkür etmelisin"
Geri çekildim, adı Seokjin'nın ağzından çıkar çıkmaz midem bulandı. Nedense beni korkutuyor... beni çok korkutuyor. Belki de insanları korkutan türden bir kişiliğe sahipti. O karanlık ve düşünceli ve gözleri öldürücü. Beni en çok gözleri korkutuyor.
"Onu gördüğümde yapacağım..." diye yanıtladım,
parmaklarımla oynuyorum.
"Şimdi evime dönmem gerekiyor, erkek arkadaşım bensiz çıldırıyor" diye güldü. "İyi olacağına emin misin evlat?"
Hevesle başımı salladım. "Mhmm..."
İhtiyacım olan son şey daha fazla gözetimdi.
Bana son kez sarıldıktan sonra odadan çıktı. Midem guruldadı ve bugün öğle yemeği yemediğimi fark ettim. Merdivenlerden indim ve mutfağa gittim.
Daha önce hayatımda çok fazla mutfak görmemiştim ama bu mutfağın sıra dışı bir şey olduğunu biliyorum. Çok büyüktü ve gün boyu, bir kişinin bir şeye ihtiyacı olursa mutfak personeli hazırdı. Dünyanın en tuhaf yemeğini istesem bile, bir şekilde benim için yapacaklardı ama ben istemeyecektim. Şu anda sadece bir şeyler atıştırmaya ihtiyacım vardı.
"Ne istersiniz beyfendi?" diye sordu yaşlı kadın.
"Hmm, bir torba patates cipsin var mı?"
Tüm mutfak personeli bana sanki iki kafa büyütmüşüm gibi baktı. Aniden hepsi dağıldı ve dolapları karıştırmaya başladılar, hepsi paniğe kapılmış görünüyordu.
"Yapmazsan sorun değil... onun yerine bir sandviç alacağım"
Rahat bir nefes verdiler ve on dakikadan kısa bir sürede benim için bir sandviç hazırladılar.
"Cipsler için çok üzgünüm beyfendi. Yarına kadar mutfakta olur."
Gülümsedim. "Bu iyi..."
Bir elimde sandviçim, diğer elimde içkiyle doğruca kütüphaneye gittim. Kapıyı iterek açtım ve sandviçimi ve içeceğimi bir masaya koydum, masa çok rahat bir koltuğun yanında mükemmel bir şekilde kurulmuştu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
the devil is with me now / JIKOOK
ActionKemerimi boynuna doladım ve çıplak vücudunu benimkine, kıçını da ereksiyonuma çektim. Nefesi kesildi ve omzunun üzerinden bana baktı. Islak kalın kirpikleri gözlerini kırpıştırırken çok güzel görünüyordu. Başımı eğdim, dudaklarım onun dolgun dudakla...