99 bölüm güven bazen yanıltir

415 46 7
                                    

Restoranda oturup insanlara bakıp Seokjin'in gelmesini bekledim. Her zaman görüştüğumuz restoranın aynısıydı. Gözlerim etrafta gezindi. ve adamlarımızın benimkinden uzaktaki masalarda oturduğunu gördüm, gözlerini üzerimde tutuyorlardı.

Dün gece Jungkook gittikten sonra, onun odama nasıl girdiğini anlamadılar. Sonra çatıya çıktılar ve çatıda devriye gezen askerlerin bayıldığını ve yaralandığını gördüler, neyse ki Jungkook onları öldürmedi. Olsaydı, parçası olmak istemediğim bir savaş başlatırdı.

Enzo beni eğitirken bazı insanları öldürmüş olabilirim ama sadece gerçekten hak edenleri. Boş yere kan dökmekten hiç hoşlanmam, Jeon Jungkook'un karanlık dünyanın kralı olduğu Seül'de Jungkook ile savaşa girecek kadar aptal değildim.

Etrafımdaki erkeklerin onları önemseyen aileleri ve arkadaşları vardı ve Soobin Amca beni ailesinin bir parçası yaptığında. o da vefalarını benimle paylaştı, benim için tek yönlü bir yol değildi. Bana sadıklarsa, ben de onlara sadık olmak istedim, bu da beni korumak onların işiyse, onları korumak da benim işim demekti.

Gözlerim, siyah takım elbiseli birden fazla adamın girdiği restoranın girişine kaydı. Kaşlarımı çattım ama sonra Seokjin'i restorana girerken gördüğümde tuttuğum nefesi bıraktım.

Bana karar vermeden önce gözleri her yerde gezindi, heyecanla parladı. Bana doğru ilerlediğinde ayağa kalktım ve beni kendine çekip sarıldı.

"Senden haber aldığıma ne kadar sevindiğimi bilemezsin Tanrım, öldüğünü sandım. Jungkook bana senin öldüğünü söyledi," diye güldü kulağıma.

Geri çekildiğimizde gözleri dolmuştu. "İşte buradayım, gayet iyiyim."

Oturduk ve garson bizim için kırmızı şarabı doldurdu.

"Sipariş vermek için hazır mısınız?" garson sordu.

"Bir dakika içinde..."

Başını salladı ve başka bir masaya gitti. "Nasılsın?"

Yutkundu ve göz temasından kaçınarak etrafımızdaki insanlara baktı, "biliyordum..."

Başımı iki yana salladım, "Ne zaman?"

"Namjoon..."

"Ne zaman?" sesim olmasını istediğimden daha keskin çıktı. Belli ki sorudan kaçmaya çalışıyordu.

"Seni ilk gördüğüm sabah... Namjoon işin içindeydi, Jimin. Namjoon, Kook'un diğer adamlarıyla birlikte."

"Biliyordun ve bana söylemedin..."

Dudaklarını yaladı, "Sana ne demeliydim Jim? Merhaba, ben anne babanı öldüren adamın kuzeniyim, arkadaş olmak ister misin? Oh, ve erkek arkadaşım muhtemelen babanı vuran adamdır ya da belki de. , annen... Diğer yöne koşardın."

Alay ettim, bana karşı dürüst olduğunu düşündüğüm tek kişi, kahretsin! "Biliyor musun... ihanetle ilgili olan şey, her zaman en çok sevdiğin ve güvendiğin insanlardan gelmesidir."

"Jimin, bununla hiçbir ilgim yok."

"Ama biliyordun, bunca zamandır biliyordun ve bana söylemedin... Jungkook ile aramızda geçen her şeyi sana anlattıktan sonra bile."

Başını salladı, "Üzgünüm..."

Garson masamıza geri döndü ve yemek sipariş ettik, Seokjin sürekli burada olmak istemiyormuş gibi huzursuz görünüyordu. Evet, ben de burada olmak istemedim çünkü bu toplantının böyle geçeceğini hayal etmemiştim.

Birlikte yemeğimizi yedik ve sonra biraz şakalaşmaktan kendimi alamadım. Bana evli hayatında olup bitenlerin ayrıntılarını anlattı ve son zamanlarda yaptığım her şeyle biraz övünmekten kendimi alamadım.

the devil is with me now / JIKOOKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin