5 bölüm küçük yalncı

943 80 1
                                    

Nerede olduğumu bilmiyorum. Bu insanların hiçbirini tanımıyorum. Hizmetçiler beni yıkadıktan sonra bu odada tek başıma köşede oturuyordum, bana bir şeyler yedirmeye çalıştılar ama yapamadım. Tek düşünebildiğim, ailemin ölü bedenleriydi, ölü gözleri bana duygusuzca bakıyordu. Safra boğazıma yükseldi, kusmak istedim, yemek şu anda endişelerimin en küçüğüydü.

Gün boyu aklımdan bir sürü soru geçti. Cevaplara ihtiyacım vardı, konuşacak birine ihtiyacım vardı. Ailemi tekrar görmem gerekiyordu. Bir cenazeyi, düzgün bir cenaze törenini ve benim asla söyleme fırsatı bulamadığım son bir vedayı hak ediyorlar.

Bu evde bir sürü insan vardı, çoğu hizmetçiydi. Sorularıma cevap alamadılar. Beni buraya getiren adamla konuşmam gerekiyordu, adı neydi? Seokjin mı? Bana söylediği buydu.

Kim olduklarını öğrenmem gerekiyordu. Benden ne istiyorlar? Neden buradayım? Aileme ne oldu? Onları kim öldürdü? Bana ne olacak? Bana ne yapacaklar?
Tekrar ailemi düşündüğümde göğsümden beklenmedik bir feryat koptu. O kadar çok planımız vardı ki... Asla normal bir aile olma şansımızın olmayacağını anlayınca daha çok ağladım.

Onları özledim...

Onları çok özledim...

Yatak odamın kapısının çalınması beni ürküttü, hemen gözyaşlarımı sildim ve sert bir şekilde içeri girdim. Aynı hizmetçi yemek dolu bir tepsiyle odama tekrar girdi. Bana yaklaşırken yüzü acıyarak buruştu.

"Aç değilim..." diye fısıldadım.

Dizlerimi göğsüme çektim ve başımı dizlerinin üzerine eğdim. İçimden hiçbir şey yapmak gelmiyordu, göğsüme belli bir ağırlık çökmüştü. Boğuluyormuş gibi hissettim.

"Yemen gerekiyor"

Başımı salladım. "Yapamam... Sadece yapamam... Sana aç olmadığımı söyledim"

Başka bir vuruş bizi ürküttü, kapıya doğru baktım ve beni buraya getiren aynı adam içeri girdi. Neden bilmiyorum ama onun rahatlamasını gördükten sonra üzerime çöktü.

"Hey..." bana gülümsedi.

"Merhaba..." diye cevap verdim

Hizmetçiye başını salladı ve yatak odasından çıkmadan önce hizmetçi de ona başını salladı. Bana yaklaştı ve yanıma oturdu.

"Yiyin" diye emretti.

Onunla yemek dolu tepsi arasında baktım. Ona yapamayacağımı söyleyerek başımı salladım. Yüksek sesle nefes verdi.

"Neden, Jimin?" diye sordu

Yutmuşum. "Sen kimsin?"

"Sana söylediğim gibi benim adım Seokjin... ve biz senin arkadaşınız Jimin. Sana zarar vermeyeceğiz, tamam mı? Yemek yemen gerek yoksa patron bundan hoşlanmayacak."

Daha önceki uzun boylu, dövmeli adamı hatırladığımda midem bulandı. "Patron?"

"Evet, Jeon Jungkook. Burası onun evi ve siz yemeğinizi yedikten sonra sizi çalışma odasında görmek istiyor."

Yanağımın içini çiğnedim. "Canım bir şey yemek istemiyor..."

Bir elini dizimin üzerine koydu. "Neden?"

Alt dudağım titredi ve sesim çatladı. "Ebeveynlerimi özledim..."

"Jimin..." diye içini çekti. "Annen baban gittiler, bir daha gelmeyecekler. Şimdi büyük oğlan ol kiyafet giyip onlarsız yaşamayı öğrenmelisin" diyerek tepsiden bir tas çorba alıp bana uzattı. "Yemek yemek..."

the devil is with me now / JIKOOKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin