"Önümde gerçekten yoğun bir gün var," dedim ona, kravatımın tam düğümünü atarak. Her saniye aynadan ona baktım, yenilerini düzeltmek için çekiştirdim. "Eve geç geleceğim..."
Yanına gitmeden önce saatimi ve ceketimi giydim ve alnına bir öpücük kondurdum, "Beni bekleme."
Bana göz kırptı ve ben de ona gülümsedim. Odadan çıkmak için döndüm ama birdenbire fark ettiğimde şok içinde donup kaldım, odadan çıkmak için tek bir kasımı bile hareket ettiremedim.
Bana göz kırptı mı?!
Elim kapı kolunun üzerinde kaldı, yerine oturması birkaç saniye sürdü, gözleri açıktı ve bana gözlerini kırpıştırdı.
Kaşlarım lanet olası gökyüzüne kalktı ve koşarak onun yanına, yatağa doğru döndüm.
Gözlerinin kocaman açık olduğunu gördüğümde yutkundum, bana bakmıyordu ya da hiçbir şeye odaklanmıyordu, gözleri tavana yerleşmeden önce hareket ediyordu ve birkaç kez kırpıştırmıştı. Sonra dudakları yavaşça aralandı ve yumuşak bir nefes verdi, küçük bir iç çekti.
Ona bakarken aptal gibi sırıttım, kalbim sanki mutluluktan patlayacakmış gibi genişledi, "Jimin?"
Gözlerini bana çevirdi ve gözlerimiz buluştuğu an kalp atışları hızlandı. Onu görebiliyordum, kahrolası kalp monitörü makinesinde ya da her ne haltsa deniyordu onu görebiliyordum.
Yüzüne hafifçe dokundum, "Jimin?"
Sanki hareket etmek, konuşmak için çok uğraşıyor ama yapamıyormuş gibi parmağı hafifçe hareket etti, yüzünün yan tarafından bir gözyaşı süzüldü ve doktoru çağırmadan önce nazikçe sildim.
İfadesi, kafa karışıklığı ve yönelim bozukluğuna dönüştü. Kaybolmuş, gergin ve alışılmadık çevresi onu biraz üzmüş gibiydi. Doktor amnezi olma ihtimalinin olabileceğini söyledi ama bu bizim başımıza gelemez. Hayır...
"Doktoru arayacağım tamam mı?" Ona söyledim; birkaç saniye bana baktı.
Sonraki bir saat içinde doktorlar geldi ve beyninin düzgün çalışıp çalışmadığını veya bir hasar olup olmadığını görmek için ona bazı testler yaptılar. İyi görünüyordu, iyi görünüyordu, iyi olduğunu umuyordum.
Hayatı boyunca insanların en korkunç şekilde ölmesini izlemiş, insanlara zihinsel, fiziksel ve duygusal olarak onları kıracak kadar işkence etmiş bir adamı dışarıda bekledim; Doktorlar ona her ne yapıyorsa yapsın, yüzünü buruşturmasına veya ürkmesine dayanamıyordum. Aklımı kaybedip hepsini öldürebilirim. Besleme tüpünü ve artık bilincini kazandığına göre ihtiyaç duyulmayan diğer her şeyi çıkaracaklardı.
Doktorlar ve hemşireler odadan çıktılar, yatak odamızın kapısının karşısındaki duvara yaslanmıştım. Tıbbi personel kendi hastanemizdendi ve Jeon üyelerinin tıbbi yardıma ortalama bir insandan daha fazla ihtiyacı vardı, bu nedenle kendi hastanenize sahip olmak, kişisel meselelerimizi daha az sorgulamak veya gözetlemek anlamına gelir.
"Şu anda histerik durumda, haberlere pek iyi tepki vermiyor ve normale dönmesi için vücudunun iyileşmesi zaman alacak. Test arasında iki kez boşluk bıraktı, şu anda konuşamıyor veya yazamıyor. Umarım tamamen iyileşir çünkü çoğu hasta uzun süre komada kaldıktan sonra okumayı ve yazmayı unutur.Normale dönmesi zaman alacak, bu devam eden koma etkilerinin uzun vadeli olmadığını umabiliriz. . Bedensel hareketini düzene sokmak için bir fizyoterapiste ihtiyacı olacak ve yürümekte ve normal günlük yaşam görevlerini yerine getirmekte güçlük çekecek, ona yardımcı olacak bazı ilaçlar yazdım" dedi. gergin olması ya da onu korkutmamaya çalışması, beynini zorlamasına neden olur.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
the devil is with me now / JIKOOK
ActionKemerimi boynuna doladım ve çıplak vücudunu benimkine, kıçını da ereksiyonuma çektim. Nefesi kesildi ve omzunun üzerinden bana baktı. Islak kalın kirpikleri gözlerini kırpıştırırken çok güzel görünüyordu. Başımı eğdim, dudaklarım onun dolgun dudakla...