"Seokjin, zaten deli gibi evliyken neden bu kadar gerginim bilmiyorum!" Üzerimdeki beyaz takımı çekiştirdim, "Sence de çok dar değil mi?"
"Belki de artık sevdiğin adamla evlendiğin için..." dedi adam elbisesini düzeltirken arkamda durarak.
Gözlerimi devirdim, "O her zaman sevdiğim adamdı..." Pazarlamacının omzuna hafifçe dokundum, "Bunun benim için doğru takım olduğunu sanmıyorum..."
Bana kibarca gülümsedi, "Birkaç takım daha getireceğim, Bay Jeon."
Seokjin bir ahududu üfledi, "Hayır, hayran olduğun adam oydu, bir genç ona aşık oldun. Ağabeyim Kook yakışıklı bir adam, kızların ona nasıl attığını gördüm, sen de onlardan biriydin. Bu yüzden ne olduğunu bile anlamadan onunla evliliğe atladın.Onunla önce onu istediğin için evlendin ama şimdi farklı.Şimdi onunla evleniyorsun çünkü onu seviyorsun,ona ihtiyacın var çünkü istediğin tek erkek o. Şimdi gerginsin çünkü evliliğin ne demek olduğunu anlıyorsun, bu aşktan çok daha fazlası. Hayatının geri kalanını birlikte geçirmek istediğin adam. Ömür boyu arkadaşlık..."
Gülümsedim ve denediğim çirkin damatliğa baktım. Bir evliliği tarif etme şekli aynı zamanda güzel ve korkutucuydu. Daha önce Jungkook ile evlendiğim gün aklımda pusluydu, her şey o kadar hızlı gelişti ve o kadar garipti ki ikinci kez düşünmedim. O an tek istediğim onu hiç kaybetmemekti. Haklı, onu arzuluyordum, ondan aşırı derecede etkileniyordum ama şimdi durum farklı, şimdi onu varlığımın her zerresiyle seviyorum.
Tezgahtarlar birkaç elbise daha çıkardılar, New York'un en ünlü ve seçkin gelinlik tasarımcısının dükkânında duruyorduk. Bu elbiselerin her biri hayal edebileceğimden daha pahalıya mal oldu ve hala benim için doğru olanı bulamadım.
"Onlardan hoşlanmıyorum..." dedim ona utangaç bir şekilde, başını sallayıp geldiği yere geri dönerken benim için hala tatlıydı, şimdiye kadar bana kızdığını biliyorum.
Sonunda aradığımı bulana kadar tüm gelinlikleri bir saat daha gözden geçirdik ve gözlerim o mükemmel elbiseye düştüğünde, tıpkı Nikolai'ye baktığımda durduğu gibi kalp atışlarım durdu.
------------------------
Bekarlığa veda partisi, gerçekten bir bekarlığa veda partisi olmadığım için istemiyordum ama Seokjin ısrar etti.
Bana asla bir tane atamayacağını ve şimdi mükemmel bir zaman olduğunu söyledi, çünkü Şeref Matronum - bunu oldukça ciddiye alıyordu - her şeyle ilgileniyordu. Benim ve Jungkook'un sevdiği ve sevmediği şeylerin bir listesini yaptı, hepsinin ikimizin de mükemmel bir karışımı olmasını istedi. Bu listeleri okuduğumda, Jungkook'un çok fazla beğeni almadığını fark ettim, beğenmeme listesi ise çok uzundu, beğenilenler bölümünde sadece bir şey listelenmişti: Jimin. Yanaklarımdan bir kızarıklık yükseldi ve listeyi ona geri verdim.
Jungkook'u hiçbir zaman düğün hazırlıklarıyla ilgilenen bir adam olarak görmedim ama görünüşe göre pasta tadımına, dans provasına kadar her şeye bana eşlik etti ve hatta oturma çizelgeleri ve davetiyelerle ilgilendi.
Büyük bir düğün istiyordum ve benden istediği tek şey, yapmayı planlamadığım bir şekilde mihrapta onu ekmememdi.
İyimser müzik hoparlörlerden patlıyordu. Seülün bütün kızları ve erkekleri striptizcilerle en ufak tefek kıyafetlerle dans ediyorlardı, ben de çok skandal bir kıyafet giyiyordum.
Jungkook meşguldü, bu yüzden bugün beni görme şansı hiç olmadı, rahatladım, yoksa felç geçirecekti - ona ait olanı kimsenin görmesine izin verilmediğiyle ilgili bir şey.
Kalçamı ritme göre hareket ettirdim, elim havada. Olağanüstü karın kaslarına sahip genç bir striptizci önüme geldi, kolunu belime dolayıp beni kendine çekti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
the devil is with me now / JIKOOK
ActionKemerimi boynuna doladım ve çıplak vücudunu benimkine, kıçını da ereksiyonuma çektim. Nefesi kesildi ve omzunun üzerinden bana baktı. Islak kalın kirpikleri gözlerini kırpıştırırken çok güzel görünüyordu. Başımı eğdim, dudaklarım onun dolgun dudakla...