16 bölüm Jeon "Şeytan" Jungkook.

759 63 6
                                    

O küçük bölümü göreli BİR HAFTA OLDU. Gerçekten hiçbir şey hatırlamıyorum, sadece Jungkook bana nefes almamı söyledi ve sonra beni yatağa yatırdı.

Çoğu zaman odamda kaldım ve Jungkook'u pek görmedim. Her zaman çalışıyordu, bu yüzden birbirimizi gerçekten hiç görmedik. Seokjin'i uzun zamandır görmemiştim bile.

Tüm oryantasyon haftasına katıldım, benim gibi hayata yeni başlayanlar için inanılmaz derecede bilgilendiriciydi.

Bugün ilk yılımın ilk dersiydi. Bölüm olarak psikolojiyi seçtim ve bu konudaki heyecanımı gizleyemedim.

Üzerime şirin bir tulum giydim, saçımı birazda kıvırcik yaptim ve hafif bir makyaj yaptım. Tüm eşyalar benim için Jungkook tarafından satın alındı. Geçen hafta birbirimizi görmedik bile ama çalışanları düzenli olarak dolabımı, makyajımı ve her bir  ihtiyacımı güncelliyor.

Jungkooka Taehyung'un üniversite için şoförüm olmasını istemediğimi söyledikten sonra, adamlarından birini beni üniversiteye götürmesi için görevlendirdi, adı Taejin'di. Bu iyiydi, pek konuşmuyor ama Tae'den çok daha iyi olduğunu biliyorum.

Merdivenleri inip direk evden çıktım. Taejin önde bekliyordu. Arabaya atladım ve üniversiteye doğru yola çıktık.

Üniversiteye vardığımızda arabadan indim ve heyecandan tüm vücudum karıncalandı. Taejin'e el salladım, o karşılık vermedi, sadece kaşlarını çatarak, omuz silkerek beni izledi. Binaya girdim. Şimdiye kadar tüm kampüsü tanıyordum, uykumda her şeyi dolaşabiliyordum, bu kadar takıntılıydım.

Henüz hiç arkadaş edinmedim ama yapacağım, iyimser biriyim. Büyük konferans salonuna girdim ve ikinci sırada boş bir koltuk buldum, bir erkek ve bir kız arasındaydı. İkisi de sıkılmış ve olup biten her şeye ilgisiz görünüyorlardı. Nedense Jungkook'un sözleri kulaklarımda çınladı.

Sevgili yok, Jimin.

Sevgili yok ama arkadaş edinmekle ilgili bir şey söylemedi. Boş koltuğa yaklaşıp aralarına yerleştiğimde gülümsedim.

Kendilerini tanıttılar, ben de. Havadan sudan konuştuk ve profesörün sınıfa girdiğini görünce tüm sınıf birdenbire sustu.

Bradford Campbell psikoloji profesörümüzdü. Ellili yaşlarının ortalarında, uzun boylu, zayıf, sarışın bir adamdı. Kendisini tanıttı ve ardından bize bu sömestrden neler öğrenmeyi bekleyebileceğimizi anlatmaya devam etti.

Her sözünü dikkatle dinledim, hayran kaldım. Her şey bir filmden fırlamış gibi görünüyordu. Burada olduğuma inanamadım. Bakışları, sanki sınıftaki her bir öğrencinin yüzünü ezberlemeye çalışıyormuş gibi bir yüzden diğerine gitti.

"Psikoloji, bireylerin zihin, beyin ve davranışlarının incelenmesidir. Elbette bu, davranışın tüm yönlerini, ruh sağlığını ve bozukluğunu, bilişsel ve algısal süreçleri, duygu ve motivasyonu, gelişimsel süreçler"

Sözleri odanın içinde dolaşıyordu. Notlar aldım, hayatımın ilk dersinde hiçbir şeyi kaçırmak istemedim.

Neredeyse bir saat sonra ders bitti. Çantamın askısını omzuma taktım ve sınıftan çıktım.

"Hey..." arkamdan biri seslendi.

Gerçekten kaslı bir adam görmek için döndüm, siyah saçları, kahverengi gözleri ve dudaklarının kenarında dostça bir gülümseme vardı.

"Merhaba..." diye cevap verdim, ağırlığımı bir ayağımdan diğerine vererek.

"Ben Minho" diyerek elini uzattı.

the devil is with me now / JIKOOKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin