103 bölüm kimin tarafındasın?

408 40 3
                                    

Telefonu kulağıma dayadım ve başımı iki yana sallayarak "Hayır..." dedim.

"Jimin..." sesi neredeyse azarlayıcıydı.

"Yapamam, Jungkook..."

İçini çekti, "Bu sadece bir hayır etkinliği. Ben mutlu bir evliliği olan  adamım, tek başıma gelemem."

Bir omuz kaldırdım, "Neden sana eşlik edeyim?"

"Çünkü sen benim kocamsın, istesen de istemesen de. Başka kadınların bana eşlik etmesini ister misin?" O sordu.

Burnumu çimdikledim ve yorgun bir şekilde nefes verdim, "Ben burada yokken bu tür olaylara kim eşlik etti?"

"Hiç kimse..."

"Evet, doğru..." diye mırıldandım.

"Masumiyetimi kanıtlayacak resimlerim var," sözlerindeki şakacı ipucunu kolayca sezebiliyordum.

"O zaman yine yalnız git."

"Yapamam..."

"Neden?!"

"ÇÜNKÜ ÇALIŞIYORUM..." diye bağırdı beni telefondan uzaklaştırarak, "Bu çok zor ama deniyorum Jimin. Seni kazanmaya çalışıyorum. Seni nasıl kazanacağım ki? Eğer beni görmeyi reddedersen, bu sefer kırılmamıştım," cümlesinin sonunda sesi çok alçaldı.

Dudaklarımda belli belirsiz bir gülümseme belirdi, "Yani bunun Lorenzo'nun benim esaretimde olmasıyla hiçbir ilgisi yok, öyle mi?"

Güldü, "Tatlım, onu kaçırmak isteseydim, şimdiye kadar yapardım. Erkeğimi geri almak için kocamı aptal durumuna düşürmeme gerek yok. Sana güveniyorum, onun zarar görmediğini söyledin ve sen de yapacaksın. doğru zaman olduğunu düşündüğünde onu bırak gitsin burada tüm gücün sende olmasına izin veriyorum Jimin benim üzerimde tüm güç sende daha fazla ne yapabileceğim hakkında hiçbir fikrim yok deniyorum.." sesi yumuşaktı, daha önce sadece bir kez kaçırıldığımda duyduğum bir tondu ve bunun için özür dileyen de oydu.

"Her şey istediğin gibi olduğunda eski kalıplarına düşmeyeceğini nereden bileceğim?" diye sordum, saçımın bir tutamını parmağıma dolayarak.

"Aramızda eskisi gibi olacağını sanmıyorum, sen Jimin'i değiştirdin, ben de değiştim. Tanıdığım Jimin dün gece bana yaptığın kötü şeyleri asla yapmaz. , bebeğim senin tadını dilimde alabiliyorum, ben-"

"Kapa çeneni! Bu olmaz ="

Sözümü kesti, "Senin için deniyorum Jimin. Seni kaybetmek istemiyorum bebeğim. Kuralları sen koy, bana ne istediğini söyle, ben de onu gerçekleştireyim. Gerçekten seni yanıma almak istiyorum, görünüş için değil, evli bir adam olduğum için değil, bunların hiçbiri, seninle konuşmak istiyorum, seninle biraz zaman geçirmek istiyorum, gerçekten becermek istediğim bir şey var Korkmadan önce sana söyledim."

Bu ilgimi çekti, "Ne?"

"Önce benimle etkinliğe gel..."

"Düşüneceğim." diye mırıldandım.

"Yarın akşam..."

"Düşüneceğim dedim"

"Ancak-"

Telefonu kapattım ve Jungkook beni arayıp dikkatimi elimdeki görevden uzaklaştırmadan önce ne yapmak üzere olduğumu hatırladım.

Soobin Amca'nın numarasını çevirdim ve açmasını bekledim, açınca her şey ve herkes, özellikle Jungkook hakkında sorular sordu. Ne zaman döneceğimi sormak istedi. Ona Jungkook'un boşanmayı kabul etmediğini söyledim.

the devil is with me now / JIKOOKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin