Lorenzo'nun yüzüne soğuk bir kova su sıçradı. Gözlerini açmaya çalışırken başı dönüyordu. Parmaklarımı yüzünün önünde şaklattım ve ardından yanağına hafifçe vurdum.
"Lorenzo? Kalk!" Emrettim.
"Ne?" Hala uyuşturucunun etkisindeyken fısıldadı, "Bay Jeon?"
"Jimin! Bunu sana daha kaç kez söylemem gerekiyor!"
Arkama baktı, gözleri pis hücrenin her yerinde gezindi, "Neden?" söyleyebildiği tek şey buydu.
"Ne?" diye sordum kayıtsız davranarak.
"Neden..." bacağına baktı, "Ne yapıyorsun?"
"Seni öldürerek sana iyilik yapmayacağım," diye alay ettim, "gerçi çok isterim. Ama yaparsam, sevgili kocam Jungkook'un intikam peşinde olacağını biliyorum ve izlemeye değmez. değer verdiğim insanlar senin gibiler için ölüyor.Hayatımdaki değerli insanların sırf senin intikamını almak için feda edilmesine izin vermeyeceğim."
Elleri arkadan bağlı, ayakları sandalyenin ayaklarına bağlıydı, "Ben ne yaptım?"
"Ailemi öldürdün mü öldürmedin mi?" Öfkemi kaybetmemek için çok çabaladım.
Kaşlarını çatarak bana baktı, tüm bunlardan ne kadar rahatlamış ve aldırış etmemiş olması beni rahatsız etti, "Ben sadece... Şey... işimi yapıyordum, onları öldürmem gerekiyordu, onları öldürmem emredildi. kişisel bir kinim yoktu-"
Ağzım sertleşmişti, sinirle yumruğumu sıktım. Ellerimi sandalyesinin iki yanına çarptım ve gözlerinin içine baktım, "Ama sana anneme tecavüz etmeni o mu söyledi?! YAPTIN MI?!"
Başını salladı ve yavaşça oradan uzaklaştırdı.
"Ona asla tecavüz etmedim..." "Evet, tecavüz ettin! Seni yalancı!Jungkook söyledi bana.
Ne yaptın!" Yüzüne sertçe vurdum.Kaşlarını çattı, derin düşüncelerine daldı, "Bunu asla yapmadım..."
Enzo'nun bana söylediklerini ve Jungkook o gece söylediklerini düşünürken gözlerimi kıstım. Soobin Amca, Lorenzo'nun ölmeden önce ona tecavüz ettiğini söylememiş miydi? Ve zJungkook, Lorenzo'nun kanının tadına baktığını söyledi, yoksa ben mi tam olarak hatırlamıyordum?
Jungkook onun kanının tadına baktığını söylediğinde ne demek istedi?
Bakışlarıyla beni delip geçti ve bana tehditkar bir bakış attı, bu bakış tüm vücuduma buz gibi soğuk bir ürperti gönderdi. "Ben her zaman..." diye fısıldadı.
Bir elimle yüzünü kavradım, tırnaklarımı yanaklarına geçirdim, "Ne demek istiyorsun?!"
"Kanın tadını seviyorum." psikopat gibi ilan etti.
Yüzümü buruşturup ondan uzaklaştım.
Enzo köşede durup konuşmayı izliyordu, ben ona bakarken tek kaşını kaldırdı. "Benden ne yapmami istersiniz?"
"Beni öldürmek mi istiyorsunuz, Bay Jeon?" Lorenzo arkamdan sordu ve başım ona doğru döndü. Gözlerine ulaşmasa da bana gülümsedi, "Yapabilirsin. Beni neden yanına aldığını biliyordum ama yine de seninle geldim. Ailenin intikamını istiyorsan beni öldürebilirsin Jimin. Öldürdüm. onları öldürün, vurarak öldürün ama hayatımda hiç kimseye tecavüz etmedim."
Dudaklarımı büzdüm ve Enzo'ya döndüm, "Enzo, bir kelime eder misin?"
Enzo başını salladı ve benimle dışarı çıktı. Kapıyı arkamızdan kapattık.
"Nedir?"
Kollarımı göğsümde kavuşturdum, "Lorenzo'nun onu öldürmeden önce ona tecavüz ettiğini nereden bildin?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
the devil is with me now / JIKOOK
ActionKemerimi boynuna doladım ve çıplak vücudunu benimkine, kıçını da ereksiyonuma çektim. Nefesi kesildi ve omzunun üzerinden bana baktı. Islak kalın kirpikleri gözlerini kırpıştırırken çok güzel görünüyordu. Başımı eğdim, dudaklarım onun dolgun dudakla...